Inderdaad! Ben er eigelijk ook weer veel te veel mee bezig en let op alles wat ik voel... maak mezelf helemaal gek zo, maar ja, denk dat ik niet de enige ben Voor jou nog een weekje zie ik! Word ook weer spannend dus!
Nope, nog niet, ze moeten eerst uitzoeken waar t vandaan komt, want er kunnen meerdere ookzaken zijn! Jij zit inmiddels ook weer op t wachtbankje,je ei gevonden?
spannend, zeker nu je al op dag 10 dpo zit veel belovend nee grrrrr ik ben nog steeds op zoek naar mn ei, straks weer tersten. heb al heel de week een lichte streep die ik goed kan zien, maar mn positieve test is er nog niet
Hallo Iedereen Hier nog steeds niets! Durf eigenlijk ook niet meer goed te testen.. Nou ja na het weekend nog maar eens doen dan. succes iedereen en alle zwangere VAN HARTE! Fijn weekend nog! -X-
Gefeliciteerd zwangeren! Gelukkig worden het er steeds meer @BBKane, heb je al de ovu-test van vandaag in je album gezet? Vindt het voor jou nog spannender en hoop dat je anders na het weekend knal positief test. Vanmorgen getest en een hele lichte streep na 4/5 minuten die net zo breed is als de controlestreep, maar ik vind het wel heel twijfelachtig. Zit nu helemaal in spanning Dinsdag nog maar een keer testen, maar vindt het wel heel spannend worden nu. Dit helemaal omdat ik eerder ook wel eens heb getest en als een test negatief is, kan ik er zelfs na een uur geen tweede lijntje in ontdekken en nu wel zelfs binnen 5 minuten. Liefs Anna
hoi alle hier, kom even kijken hoe het met jullie gaat. een hoop zwangeren zie ik. jullie allemaal gefeliciteerd. voor degene die wacht heel veel sterkte en we willen jullie niet in oktober hebben hoor. het vliegtuigje vertrekt over 3 dagen en we langen niet meer. veel liefs gyino
Dat hoop ik ook Ben jij al drie dagen overtijd zonder getest te hebben Wanneer ga je testen? Liefs Anna
Hoi Anna, Nu moet jij ook even een foto plaatsen hoor! Zo spannend. Ik heb nu een foto geplaatst van mijn ovu testen van deze maand. Toen ik dacht dat die weer negatief werd heb ik niet meer elke dag getest. Was toch negatief. Ben toen geloof ik een week voor Nod weer gaan proberen voor de gein. Die resulaten staan nu in mijn album. Ook van vandaag en die was niet positief. Niet voor een Lh test, maar misschien wel voor een Hcg test?! Ik blijf de hele tijd geplakt aan de computer. Steeds als ik er langs loop moet ik even kijken hoe het met iedereen gaat.
Hoe hou je het vol, Bos? Ik vind dat echt enorm knap. Als het eenmaal zondag is dan zal je zien dat je ook op roze kan.
nou dat is te danken aan mijn vriend die wil niet dat ik eerder test en moet zeggen dat ik er zelf ook weinig hoop in heb. vorige keer met die vmk heb ik vroeg getest en waren we zo blij en achteraf hebben we 2 weken in de zenuwen gezeten omdat er elke keer niks te zien was op de echo. we willen niet nog een keer valse hoop krijgen en deze onzekerheid is beter dan de onzekerheid dat je zwanger bent maar dat het niet goed is (voor ons dan) dus we wachten nog even geduldig af. misschien is mijn cyclus wel van slag voor mijn vmk was ik ook 18 dagen overtijd.... ik moet zeggen dat het ook wel makkelijker word met wachten nu we al langer bezig zijn. toen ik net bezig was was ik veel ongeduldiger en nu (sorry voor de negatieviteit) zakt de moed toch een beetje in mijn schoenen
sylvia, gefeliciteerd! Dreamer, heel veel sterkte meis! BBKane, balen, maar geen bloed geeft moed!over een paar dagen hopelijk een posi test voor jou. voor de meiden met een vage streep, een streep is een streep! ik durfde niet te testen vanmorgen, ben gauw gaan plassen en toen kon t niet meer! hihi wil eigenlijk pas woensdag testen, maar dat lukt me vast niet. werd ik vanmorgen gebeld door een vriendin die bang was dat ze zwanger is geworden door de pil heen...daar werd ik wel een beetje down van... liefs el
haha je zou zo bos kunnen heten. ik ben ook al twee dagen snel wezen plassen zodat ik me niet kon bedenken om toch te testen. balen he als je zulke belletjes krijgt. mijn vriendin belde toen ik mijn vmk had gehad dat ze zwanger was "foutje" en dan ook nog opmerkingen maken van: nu ben ik je voor en zijn jullie de volgende zeker. nou je wil niet weten hoe hard ik heb gehuild toen ik de telefoon had opgehangen.... zwak he
@ bos, wat knap dat jullie zo lang wachten.door je uitleg snap ik dat heel goed! heel veel succes ik duim voor je! liefs
dat is helemaal niet zwak! het is gewoon moeilijk om op zulke momenten met zoiets geconfronteerd te worden. je hoort wel vaker over ongewenste (tiener)zwangerschappen, maar dat staat niet zo dichtbij als een vriendin...