valt inderdaad op zeepbel! die spanning is niet uit te houden. elke keer hou ik mijn adem in als ik naar de wc ga en bonkt mijn hart als ik geen roze of rood in mijn onderbroek en/of op het wc papier zie... (sorry, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft toch?) aan t eind v/d middag was t wel even spannend hier, donkergele afscheiding...maar nu weer niks! als we nou allemaal gaan duimen voor iedereen hier, dan moeten er nog een aantal roze dames bijkomen aan t eind van september! liefs el
Hoi allemaal, alle zwangeren gefeliciteerd! Hier nog geen doorzettende ongi. Erg raar, sinds zaterdagavond alleen beetje bruinige afscheiding. Normaal zet dit gelijk door. Nog even afwachten maar.
x 207 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro22 & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 & Rainbow 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21:Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose & Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 & Marloes80 & Alieke 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & IlonaHokkeling 25: SylviaM & cin1979 & Jent 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & LadyJoey 28: Rianne80 & Miracles & Drieske32 & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Maartje S 207 passagiers voor de roze kinderwagen! 31 Zwanger!!, 115 Ongesteld, 11 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 13 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 5 Miskraam TESTMARATHON 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 Puzzcat24 Mystic Sun 29 september: Claire85 Jent 30 september Drieske32 Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
helaas, ik moet weer op rood... was toch wel weer ff flink slikken vanmorgen... A.s. woensdag moet ik nu dus bloed gaan laten prikken, hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is...
@ Maria: Thanks... Heb weer een test gedaan, maar het is weer wazig. Heb m maar weer in mn fotoboek gezet voor de eventuele deskundigen onder ons... Voor jou is het nu ook spannend zeg! @Miracles: Klote voor je meid... hoop volgende ronde op beter nieuws...
lady joey: er staat een 2de streepje.. zijn testen van gisteren en vandaag toch? je maakt waarschijnlijk gewoon weinig of laat HCG aan, zou woensdag nog keer testen, dan moet test gewoon duidelijker zijn.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ik heb gisteravond getest met mn laatste Kruidvat pipet test en er stond heel snel een tweede streep. Ik ben nu op het werk en ik kan dus geen testen halen, maar ik heb gewoon maar de ha gebeld en om 11.05 heb ik een afspraak. Ik zit nog steeds te shaken
als iemand weet hoe ik een foto kan sturen van mobiel naar mobiel kan iemand hem miss hier plaatsen ik heb hier geen bleutooth op de computer en heb alleen een foto op mn tel...
Vanmorgen negatief getest (etos huismerk) maar ook nog niet ongie. Maar ik denk dat ik dat wel ga worden. Nog even afwachten. Denk dat ik aan het einde van de week weer ga testen mocht ik niet vandaag of morgen ongestel worden. Heb vannacht wel veel water gedronken. Is het waar dat dit invloed kan hebben op de test?
Oooh Diz! Wat geweldig! Kun je m misschien met je telefoon naar een mailadres sturen? Dan kan ik je wel helpen. Van telefoon naar pc kan ik ook niet... geen idee hoe dat werkt! Hoe duidelijk was jou streep? Ik heb ook kruitvathuismerk, maar zie fotoboek... Nu heb ik ook een cyclus van 29 dgn aangehouden, terwijl ik na mn miskraam 38 dagen heb gelopen, dus dat kan t ook zijn...
Ik mag op roze, ik ben zwanger.....Yippie. Aan de andere kant wil ik iedereen heeeel veeeel sterkte toewensen die rood zijn geworden, ik vind het echt rot. Ik wou dat iedereen zo gemakkelijk zwanger werd als ik (2e ronde)! Ik geeft wat geluk aan jullie. Aan alle zwangeren; Proficiat! Liefs Vonnie