Hallo! Hoe is t bij iedereen, druk aan de klus Wij doen t nu maar om de dag, kijken of dat resultaat geeft Heb deze maand wel een lange menstruatie gehad zeg, langer dan een week. Zou natuurlijk nog wel met ontpillen te maken kunnen hebben?
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & miriam 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10:Nynke1980 & Jolan25 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Mystic Sun 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke 17: 18: Dib 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 67 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Ik denk niet dat ik hem hier kan houden. Dan moet ik wel heel ziek zijn ofzo... Twente voor (bijna) alles! Is ook een manier idd.... helaas betrapte ik mijn mannetje zaterdag bij het doe het zelven... das echt niet leuk hoor! Ik snap wel dat mannen dat doen, maar om er mee geconfronteerd te worden is geen pretje. Heb er een vreemd gevoel bij.. alsof het vreemdgaan is, maar dat is natuurlijk niet zo..(komt door het betrappen misschien?) Hij vond dat we vrijdagavond zo lekker geklust hadden dat hij er weer opgewonden van werd. Aangezien ik niet thuis was, moest hij het maar zelf doen... Ik was aan het werk en kwam eerder naar huis omdat het zo rustig was.. niet leuk dus... Iemand dit ook een keer gehad? Ik heb het bij mijn exvriend ook al eens meegemaakt... Fijn! Hebben we allemaal een mooie dag! Afgesproken dat we alleen voor roze gaan? Liefs, Manon [/quote]
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet heb heel lang getwijfeld of ik ook hier gezellig mee kom kletsen een aantal ken ik al iets hebben al eens in andere topics gesproken maar voor de meeste ben ik nieuw. mijn naam is miriam heb inmiddels drie miskramen achter de rug en een vroeggeboorte gaan stug door omdat er een wens is die vervult moet gaan worden althans dat hopen we toch ooit mijn nod is nu op 5 sept ik ben dan op vakantie en kom rond die tijd ook weer dus heel spannend gaat het worden ergens denk ik niet dat het deze ronde wel raak zal zijn mijn cyclus is niet echt standaard te noemen maar we zullen afwachten en zien. iedereen die op de nod zit te wachten succes en hopen dat de nod mooi een lange tijd uit blijft liefs miriam
Jeetje manon, da's niet leuk nee... Heb het wel eens gehad met mijn ex...die had niet eens een uitleg zoals jouw man, had "gewoon zin". Heb toen gezegd dat ie me de volgende keer maar moest bellen, dat ik dan wat eerder naar huis zo komen... Heb wel vriendelijk verzocht of dit de laatste keer kon zijn....we hebben er veel over gepraat, want ja, net zoals jij zegt, het voelt een beetje als vreemdgaan. Of zogezegd: alsof hij niet genoeg aan jou heeft... Toch....zolang hij er ook voor zorgt dat ie op de juiste dagen met jou vrijt, of beter gezegd nog: dat jullie samen wel een goed sexleven hebben...toch? Als dat niet zo is, dan zou ik twijfels krijgen, maar volgens mij is dat bij jullie niet zo het probleem... Maar ehm: 1 september wordt enorm roze, ik voel het aan mijn ehm...water? Nee, dat komt daarna, aan mijn buik!
Hoe heb jij dit uit je hoofd kunnen krijgen? Ik heb geprobeerd om duidelijk te krijgen waarom mannen dit zo belangrijk vinden. Ook hij voelt zich er niet prettig bij. Voelt zich ook betrapt... Neem aan dat je dat op een gegeven moment wel weer vergeet.. Ik ben nog wel een beetje (boel) onzeker over mezelf (mijn lijf iig...) Ben niet de slankste (ook niet dik, maar heb geen taille zeg maar) en dan ga ik gelijk denken dat ie me neit mooi genoeg vindt en dat hij andere dingen nodig heeft om opgewonden te zijn. (is niet zo want we klussen 4-5x per week) Het voelt alsof hij vreemd gaat idd....
Samen vrijen is zeker niet het probleem idd... maar het voelt alsof het nog niet voldoende is ofzo... Moet ff slijten denk ik. Ik hoop niet dat ik hem nog een keer betrap iig.... Liefs, Manon
Hallo allemaal, Tis alweer een tijdje terug dat ik hier ben geweest, maar ben net terug van 4 dagen Berlijn. Ik zit nu ongeveer op de helft van mijn cyclus en ben nu met de ovu testen bezig. Al 5 dagen negatief. Maar temp blijft redelijk hoog. Nu al 2x geklust en dat blijven we hopelijk even volhouden het om de dag klussen. Morgen bellen voor uitslag sperma onderzoek. Hopelijk is deze goed. Ben af en toe aan het voelen aan mijn baarmoedermond en hij voelt nu echt zacht aan dus ik denk dat de ei-sprong snel zal komen. Maar het is de eerste ronde dat ik af ent oe aan het voelen ben. Dus ik weet niet zo goed wanneer wat komt en gebeurd. Ik doe de ovu testen 's morgens al ik getempt heb en toch naar toilet moet na het slapen. Je moet 4 uur niet gedronken hebben volgens mijn beschrijving van clearblue digi ovu. Dus lees goed de gebruiksaanwijzing. Dit is wel de laatste maand dat ik aan het tempen ben en de ovu testen ga gebruiken want wordt er een beetje simpel van. Nou dit is tot nu toe mijn verhaal. Allen s6 en tot gauw weer.
Manon: volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken hoor. Het is toch normaal? Als hij zo opgewonden was en de druk moest van de ketel, zeg maar, dan was dit de oplossing. Hij heeft ook aangegeven dat dit een nawerking was van vrijdagavond? Nou, dan was dat eigenlijk een compliment . Misschien dat ik er iets makkelijker over denk. Het is niet zo dat ik het graag zie hoor . Ik heb liever dat hij het zelf doet, dan iemand anders.
Ik heb het ook een keer gehad dat ik de computerkamer in kwam lopen en dat mijn man snel het beeldscherm uit deed. Ik schrok er eigenlijk zo van dat ik naar de slaapkamer rende en een potje moest janken en ik melde hem ook dat het voor mij voelde als vreemdgaan. Het is allemaal goed gekomen en ik heb toen ook gezegd ga je gang zolang ik het niet hoeft te zien en te weten. Tja, tis menselijk en wij zouden het ook doen als het even kon
hey iedereen ik kom me ook aanmelden voor nod september. Op naar een volgende positieve ronde! haha en snel 2 strepen op iedereen's testje maar de mijne hopelijk ook
Hoi hoi, @jessy1983: Op welke datum wil je op de lijst? Ik heb net weer een ovutest gedaan en die is weer wat donkerder dan die van gisteren. Dus we gaan de goede kant op. Ik hoop dat ie morgen positief is......
Hallo dames, Hier ben ik weer met een vraag over die ovu testen...sorry hoor. Ik heb vandaag weer om 11.30 uur getest en nog steeds een licht streepje, terwijl ik wel alle symptomen heb. Had een paar dagen geleden flink slijm en vandaag ongi pijn. Maar is het dan zo je dan je eisprong hebt of dat ie er nog aan moet komen? Ik heb nog 1 ovu testje liggen....zal ik deze vanavond gebruiken of gewoon morgen om 11.30 uur? Ben zooooo bang dat ik mijn ei mis.... Heb gisteravond wel al geklust voor de zekerheid, moeten we vanavond ook of is het beter dat we het morgen doen?. Volgens mijn banner is dit de meest vruchtbare dag, maar ik weet niet of dit nog klopt want mijn test is nog niet positief....pppffff wat een onzekerheid. Wat denken jullie? Groetjes, Wendy
Zo zie ik het ook wel idd... maar het voelt een beetje vreemd... Zoals Pearl het beschrijft, zo was het bij mij ook. Ook mijn vriend zat achter de computer, alleen hij had niet door dat ik binnenkwam, dus hij zat nog "rustig" naar het scherm te kijken. Ik raakte lichtelijk in paniek.. Blijkbaar hebben mannen die beelden nodig. Nu ben ik alleen bang dat dit ook op de computer staat. Hij zei dat ie het gewoon van internet had en dat er niets op staat verder. Hoop dit ook niet tegen te komen..! Hij zegt dat het niet weer zal gebeuren, maar dat ik natuurlijk onzin. Ik hoef het alleen niet te zien. Neem er liever deel aan.. Maar ben er niet altijd natuurlijk. En liever dit dan dat hij een ander heeft... maar dat zou hij nooit doen.. dus daar ben ik niet bang voor..! Liefs, Manon PS. Wendy: als je ovutest nog niet positief is dan mag je er van uit gaan dat dat zo is en dat je ei er nog niet aankomt. Ik heb ook krampen en vruchtbaar slijm een week voor mijn ovulatie. De testen zijn zeker betrouwbaar. Klussen is altijd goed, dus doe dat gewoon. Een keer extra kan nooit kwaad...
tis nog niet uit me hoofd maar je gaat gewoon door...onzekerder ben ik er ook door geworden idd.(ben ook niet de slankste) maar das mijn probleem...ik moet dat een plekje geven en blijkbaar heb ik dat nog steeds niet gedaan...
Geen idee of dat anders is.. maar denk dat dit hetzelfde voelt iig.. Ik heb geen minder vertrouwen in hem. Ik weet dat hij voor de volle 100% van me houdt en dat ie helemaal weg van me is.. idem hierzo! Dat maakt het misschien juist wel zo moeilijk. Het voelt alsof ie niet genoeg aan me heeft. Terwijl ik juist degene ben die altijd het meest zin heeft en hem verleidt.. Heel lastig dit! Dat plekje geven vind ik ook moeilijk.. Hoe lang is het bij jou geleden? Liefs, Manon
je slaat de spijker op z'n kop...ut is ook niet dat ik hem niet vertrouw want dat doe ik wel eigenlijk..nu ik er zo over nadenk...maar het voelt idd als geen genoeg aan mij...is bij mij al een heeeel tijdje geleden hoor..2006...bij mij leeft het niet heel erg meer maar komt zo af en toe nog wel us naar boven.