ik zit ook op het puntje van mijn stoel en blijf in de buurt van mijn laptop hoor. ben zo benieuwd....
ik heb net de huisarts gebeld en de urine ziet er eigenlijk wel goed uit. zouden de klachten dan toch komen door..... oh ik durf niet te hopen....
net lab gebeld, die mochten nix doorgeven dokter gebeld, die had nog geen uitslag dokter is nu met lab aan t bellen dus dalijk ikke hopelijk de uitslag.... En zo niet, dan is t k*t
ohhhhhhhhhh wat zei je : SCHIET OP JA. ik ben zenuwachtig en die meiden op het forum ook duim, duim, duim, duim, duim.....
Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, kan ik goed gebruiken vandaag, heb echt een K.... dag! Hoop jullie natuurlijk niet meer tegen te komen in het vliegtuig! Nog succes allemaal de laatste paar dagen!
Yes .... oh mijn stoel valt op de grond zo hard spring ik van mijn stoel. meid van harte gefeliciteerd en ga er van genieten he. hoeveelste ronde was het?
sinds december 2006, afgelopen juli een miskraam gehad... dus, het klopt: na een miskraam ben je megavruchtbaar
LadyJoey GEFELICITEERD. Super dat het eindelijk (en opnieuw) raak is! Hopelijk blijft het nu nog 8 maanden zitten en kan je lekker blijven genieten. Knuffel Afrola
ladyjoey helemaal super! gefeliciteerd! ik ben superblij voor je! wij gaan morgenvroeg om 5 uur een testje doen, (mijn vriend moet om half 6 weg)ik hoop je te volgen in t roze!als ik positief test, kom ik nog ff melden hier, anders ga ik eerst werken en kom ik morgenmiddag online. liefs ellen
we hebben trouwens 33 zwangeren moet even aangepast worden. Iedereen die zwanger is gefeliciteerd de andere succe en een dikke knuffel. xxx joyce