goedemorgen! net getest en ik dacht: negatief. maar toen ik toch nog eens heel goed keek (binnen de drie minuten!) dacht ik een heeeel vaag lijntje te zien. net zo dik als de controlestreep, maar echt heel vaag. je moet de test echt heen en weer bewegen om het te kunnen zien, dus ik ben bang dat t niks is...mijn vriend ziet t ook niet echt. we wachten af tot zaterdag! wie weet ben ik dan allang ongie. ik ga douchen en dan werken, tot vanmiddag! testers, succes! liefs ellen
Goedemorgen allemaal @ ellen1986: Balen dat die Negatief is..Ik ga duimen voor je dat de duivels je met rust laten en je zaterdag positief test! ik ga ook Zaterdag testen @ Claire85 Geen bloed geeft moed! @ xMamaDianax: Balen dat je ook negatief getest hebt, misschien nog te weinig hcg? @ Bloemie80: Meis wat sneu, hopelijk de volgende ronde meer succes
Hier ook nog steeds geen ongi, wel erg moe en van die vage krampjes in de onderbuik aan de rechterkant? Net of er druk op je onderbuik staat, een beetje een zeurend gevoel maar niet pijnlijk. Niet echt een ongigevoel maar ja, we wachten nog even af tot vrijdag dan maar weer eens proberen te testen...
van morgen weer getest en weer nega , nu ga ik toch ook wachten tot vrijdag hoor. mijn borsten beginnen met da dag meer zeer te doen en het veel plassen is er ook nog. voor de rest slecht slapen, vroeg wakker , rare dromen en al 2 keer gedroomd dak een posi test had. voor de rest van de dames veeel geluk
Goedemorgen allemaal! Ik zag dat er gister weer een aantal posi hadden getest. Gefeliciteerd meiden geniet ervan. Hier nog steeds geen duidelijkheid. Dus nog altijd afwachten...
Ik heb vanmorgen ook getest en ook bij mij negatief. Ik ga nu echt pas van het weekend weer testen. Ik ben het een beetje zat nu. Ellen, voor jou wordt het spannend nu. Ga je morgen weer testen?
Hier nog steeds hetzelfde, geen ongi en negatieve testen Heb de huisarts net gebeld en mag aankomende maandag langskomen als ik nog niet ongi ben voor een bloedtest indien ik dan nog geen positieve test in handen heb gekregen. Dus dit wordt een hele spannende week voor ons
Dat wordt zeker spannend. Ik weet dat als ik nu naar de dokter ga, dat ik dan gelijk een test kan laten doen. Maar ze zijn ook allemaal mijn collega's en daar heb ik nog even geen trek in. Gisteren had ik echt enorme krampen in mijn buik. Ik dacht toen ook wel dat de devils zouden komen. Vandaag is het een stuk minder. Maar vandaag heb ik weer steken in mijn (.)(.). Ik ben super chagarijnig en gisteren heb ik enorm lopen janken. Vandaag branden weer mijn tranen achter mijn ogen. Dat heb ik dus echt bijna nooit. Ik ben meer een binnenvetter en laat mijn tranen eigenlijk nooit zien. De laatste keer was vorig jaar toen mijn lief zo ziek was. Ik geef de hoop nog niet op, maar wordt wel er moedeloos van.
Hallo dames, Hier hetzelfde. Heb gisteren en eergisteren getest en deze waren beide negatief. Ik zit stiekem al bij oktober mee te kijken want ik had gisteren ook al wat bruin slijm (sorry). Wel ben ik sinds 2 dagen misselijk maar ik weet bijna zeker dat dat komt omdat we morgen de sleutel van ons nieuwe huis krijgen.... Maarrrrr dames....Geen bloed geeft moed! Maar als het weer niet is gelukt dan hoop ik (ook voor jullie) dat de ongi snel komt zodat we snel weer verder kunnen.... Groetjes, Wendy
Phoehh.... toch nog wat miskramen geweest .... Maar houd moed! Voor de zwangeren.... heel veel suc6 en geniet ervan! xxx
eyey allemaal..., ik ben al eventjes niet meer hier geweest... ik wil er namelijk minder mee bezig zijn. want was er echt teveel mee bezig... maar ik kom echt nog wel lezen hoor... maar goed is er nog veel nieuws hier...? zijn er nog veel zw bij...?
Leuk hoor weer rose erbij. Hier zit ik nog op het wachtbankje, in ieder geval nog geen ongie. Gelukkig (tenminste net hoe je moet zien, had voor de andere beter rose kunnen zijn) zit ik niet alleen te wachten maar hebben we toch meerdere met dit gedeelde leed. Maar morgen is het alweer oktober dus nieuwe maand nieuwe kansen denk ik dan maar.......
Ik had vanmorgen een afspraak gemaakt met de assistente voor bloedprikken voor aankomende maandag en nu belde de huisarts me persoonlijk net zelf op om te zeggen dat ik deze vrijdagochtend al terecht kan bij hem SUPER ! Hopelijk krijgen we dan ook meer duidelijkheid Ik zou dan 7 dagen overtijd zijn (als ik in de tussentijd niet ongi wordt of een positieve test heb ) Vind het nu allemaal wel erg spannend ...
hallo dames, hoe gaat t hier? wat veel onzekere meiden op t wachtbankje... ik heb vanmorgen lekker gewerkt, eigenlijk geen moment aan de test gedacht... t was ook erg druk dus dat was wel lekker. @bbkane, ik heb vanmorgen een negatieve test gehad (al zag ik wel heel vaag een streepje...)ga zaterdag pas weer testen. even een belangrijke vraag! zijn de testen van kruidvat eigen merk (duopak met zo`n pipetje) gevoeliger dan de testen van matcare? wie weet dit? liefs ellen
@ Mystic Sun, wat spannend! Ik ga vrijdag hard voor je duimen hoor! @ Ellen, ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag. Ook voor jou heel spannend. Als je toch heel licht een streepje zag, dan zou je toch zeggen.... Zaterdag voor jou dus een spannende dag. @ Zeepbel en Beverley, wanneer gaan jullie testen? Ik zelf zit te denken om of op vrijdag of op zaterdag te testen.
Als de ongie niet gaat komen wil ik het zaterdag nog een keer proberen. Dan ben ik 5 dagen langer dan mn langste cyclus. Zit nu pas 1 dag langer dan mn langste dus...... ga ik nu nog maar even geduld hebben.