NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    1
    :
    Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh
    2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981
    3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986
    4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29
    5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya
    6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77
    7: Natassie & Tiki & Calani & Tji
    8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981
    9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro22 & Lilith & Misoh
    10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa
    11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8
    12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen
    13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04
    14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ
    15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe
    16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah
    17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 & Rainbow
    18: Dib & queensan
    19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81
    20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini
    21:Moontje & Miranke & Veronika & Robin77
    22: Chanaty & Milla Rose & Milkhd
    23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 & Marloes80 & Alieke
    24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & IlonaHokkeling
    25: SylviaM & cin1979 & Jent
    26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 & jeanine1982
    27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & LadyJoey
    28: Rianne80 & Miracles & Drieske32 & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery
    29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax
    30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola& Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Maartje S

206 passagiers voor de roze kinderwagen!
    36 Zwanger!!, 121 Ongesteld, 14 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 13 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 5 Miskraam

TESTMARATHON

28 september:
    Dreamer83
    BBKane
    hanna1974
    kleintjevoorons
    Ellen1983
    Puzzcat24
    Mystic Sun

29 september:
    Claire85
    Jent

30 september
    Drieske32

Om de lijst te veranderen:
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img]

* En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.

Mezelf veranderd van cyclus van slag naar negatieve test...

En weer wachten... op de :evil:

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo, daar ben ik eindelijk!
    moest de hele dag werken en had ook nog een vergadering, dus was blij dat ik weer ff kon bijlezen net!
    meiden die ongie zijn geworden, balen! heel veel succes in de volgende ronde!
    britt, gefeliciteerd meid!
    @ BBKane, hoe is t met je? gezellig met je schoonouders? en geen bloed te bekennen?
    hier heeft t NIET doorgezet! ik ben helemaal back in the race! vindt t super spannend en kan bijna nergens anders aan denken...
    dus toch maar testen zaterdag!
    heel veel succes allemaal, en tot morgen.
    liefs Ellen

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ow ja: @ bos, ik heb ook gelige afscheiding... dus wie weet betekent het iets goeds!

4. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Oooh dames de spanning is om te snijden...pfff.

Hopelijk gaan jullie voor een MEGA ROSE september maand zorgen!

Om jullie daarbij te helpen strooi ik bij deze nog wat HCG'tjes, dus pak wat je pakken kan ;)

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Liefs Anna

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

oh ik hoop het moet wel zeggen dat de afscheiding vandaag wat minder was! Wanneer ga je testen? ik zondag

wil iemand mij ook van kleur veranderen. van cyclus van slag naar negatieve test?!

thanks

6. lammetje1

lammetje1 Lid

27 sep 2008
    20
    0
    0
    Vianen
    Jaaaaaa, ben 4 dagen overtijd, getest, en we krijgen een kindje. Hoop zo dat jullie ook snel een positieve test hebben.

Xx

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hier vanmorgen WEER een negatieve test Pfffffffffff...
    Morgenvroeg gelukkig naar de huisarts voor bloedonderzoek, ik hoop het zo maar ben er bang voor, de moed zakt me toch een beetje in de schoenen nu.
    Aan de andere kant wel klachten maar ja, dat wil soms ook niet alles zeggen toch?
    In ieder geval NOG STEEDS GEEN :evil: :evil: :evil: te bekennen of het gevoel dat ze zullen komen...
    Hier blijft de spanning erg hoog, wordt er echt chagarijnig van, was gisteren ook echt niet te genieten bah, ik duim snel voor meer zekerheid voor mezelf maar ook voor de andere meiden die nu nog steeds wachtende zijn....

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ anna, VANG VANG VANG! dank je meid,hoe gaat t met jou?
    @ bos, bij mij is de afscheiding ook minder geworden, en ik ga zaterdag testen.
    @ lammetje, gefeliciteerd! waar sta je op de lijst?ik kan je niet vinden...

heb nu nog pijnlijkere tepels en borsten, werd er vannacht zelfs wakker van!
    ik zat nog even te rekenen, STEL dat ik positief test zaterdag, dan zou ik al 6 weken zwanger zijn omdat ik zo`n lange cyclus heb! dat klopt dan vast niet...wat denken jullie?

het is al donderdag, vind deze week ineens heel snel gaan!nou meiden, ik hoop dat wij de lijst nog heel roze gaan maken!
    liefs Ellen

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    spannend hier, kom op allemaal in het roze :D

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Heel veel succes voor de meiden die nog steeds geen uitslag hebben of weer een nieuwe ronde ingaan.

Dikke kus!

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Goedemorgen meiden ;)

@ ellen1983: bijna is het zaterdag, wordt echt mega spannend :D

@ Anna83: Gevangen thanks ;)

@ Bos: Ik ga duimen dat je geen duivels krijgt maar een postitieve test op zondag meis!

@ Lammetje1: Meid gefeliciteerd met de roze wolk

@ Mystic Sun: Balen dat je weer negatief getest hebt, hopelijk brengt de bloedtest morgen meer succes meis

@ spriet: We gaan ervoor :D

Hier nog steeds ook geen duivels

xxx Maria

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ mystic sun,
    ik kan me voorstellen dat je er chagerijnig van wordt... hou vol, morgen hopelijk een positieve test bij de huisarts! welke testen gebruik jij? ik die van mat care. heb er nog 1, ga dan over op kruidvat eigen merk met een pipetje.
    ik duim voor je hoor! laat je morgen even weten hoe t ging?
    liefs el

13. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Graag gedaan Ellen en volgens mij kan jij ook binnenkort gaan strooien ;)

Gelukkig voel ik me heel goed en heb ik nergens last van en ben nog steeds helemaal hyper.
    Alleen 's nachts slaap ik slecht, omdat ik me dan weer zorgen maak of het wel zal blijven zitten....pfff...ben benieuwd hoe lang dat nog duurt (hoop niet 8 maanden :) )

Mijn mannetje en ik zijn al lekker aan het fantaseren over wie we het wanneer gaan vertellen en hoe. De meeste zullen het niet gelijk geloven :confused: , omdat wij altijd hebben geroepen " nu nog niet, veels te jong" hihihihihihi (deden we bewust natuurlijk, anders krijg je continue de vraag of je al begonnen bent)

Hou nog even vol en ik hoop dat je zaterdag en alle anderen meiden natuurlijk ook op ROSE mag!

Liefs Anna

14. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Goedemorgen wat zijn jullie allemaal vroeg, of ik ben laat hihihi

Zag dat er weer rose bij is gekomen lammetje 1 gefeliciteerd.

Ik denk dat ik morgen ochtend ga testen, mijn mannetje komt morgenavond pas weer thuis en het lijkt me leuk om als het een posi test is hem er mee te verrassen.
    Volgens mij moet het niet echt uitmaken of ik morgen of overmorgen test.

Mn buik word nu wat rustiger krijg er alleen hoofdpijn bij, maar dat is misschien ook wel een beetje spanning.
    Voor iedereen die ook weer zo'n lange wachtdag in gaan een fijne dag nog in iedergeval....

Groetjes Angelique

15. Hoi Meiden!

@ alle zwangeren VAN HARTE! goed gedaan meiden!

@ alle wachtbankers... net als ik dus... tis moeilijk ik weet het... maar geduld is een schone zaak zeggen ze.

@ alle dames die de :evil: op bezoek hebben... balen meiden...(denk dat ik jullie snel volg) maar dan gaan we met z'n alle vol goede moed door naar de volgende ronde!

@ alle :evil: die op bezoek zijn gekomen.... kssssssst wegwezen!

Zoals jullie kunnen zien ben ik ook al een paar dagen overtijd...
    Dag voor NOD voor het laatst getest met clearblue digi, vette negatieve test.
    Wat moet ik hier nu van denken?
    Heb ook alleen afgelopen zaterdag gevoel gehad dat ik ongie moest worden en sinds NOD heb ik last van een opgezette gevoel... maar helemaal geen zw symptomen.... en ook geen ongie symptomen meer :oops:

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook ik negatief getest gisteren, maar nog geen ongi te bekennen, zelfs geen ongi klachten..

17. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Dat is nu het rare ervan, of mijn lichaam houdt me ontiegelijk voor de gek of het zijn idd zwangerschapssymptomen.
    Heb namelijk last van hoofdpijn, zere borsten (vooral tepels en zijkanten) blauwe aders worden duidelijker op mijn borsten, stemmingswisselingen, lage rugpijn en al 4 dagen lang een zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat hoger ligt dan menstruatiepijn maar gewoon drukkend en zeurend de hele dag door, geen echt ongigevoel en heb dikke witte afscheiding al een dikke week lang.
    Ik snap er dan ook helemaal niets meer van en hoop ook gauw op duidelijkheid...
    Deze symptomen had ik ook bijna allemaal bij mijn vorige zwangerschap ( MK 02-2008 ) maar toen teste ik al 3 dagen voor NOD positief :confused:
    Raar hoor...

18. Meid hoop dat het een goed teken is voor je!
    Succes!

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Me Too

Je zult er inmiddels overspannen bij raken zeg, van dat wachten :confused:
    Ik kan hier echt niet zo best over die onzekerheid, we willen het zoooo graag en dan je telkens die teleurstelling van die negatieve testen bah, daar wordt je ook niet vrolijk van...
    Voel me er helemaal niet meer lekker onder, je probeert er wel wat afstand van te nemen maar ja mijn klachten kn ik niet uit de weg gaan, die zijn de hele dag haast aanwezig en dan wordt je er toch weer mee geconfronteerd, WWWWWHHHHAHAAAAAA wordt er gek van :evil:

Nog effies geduld tot morgenvroeg, om 08.50 uur moet ik al bij de dokter zijn, dan dezelfde middag de uitslag.
    Nu heb ik het gelukkig morgen erg druk, eerst morgenvroeg bloedprikken bij de huisarts, s'middags moet ik zowieso naar ziekenhuis om mijn aagepaste schoenen te halen en morgenavond een 25-jarige bruiloft van familie van mijn vriend, dus even de tijd om alles van je af te zetten gelukkig.
    Hopelijk kom ik zo de tijd wel een beetje door...

20. Ohw Mystic dat is druk genoeg denk ik ;)

Ik ga straks denk ik even naar de kruidvat en dan haal ik die test met pipetje...
    heb net even inpotje geplast en die staat nu afgedekt in de koelkast zodat ik straks nog even kan testen.

Ik wordt er onderhand ook wel een beetje moedeloos van... al die negatieve testen... maar er zijn er nog wel meer bij die dit hebben en ook nog veeeeeeeel langer bezig zijn dan ik.
    En kan me voorstellen dat hun helemaal gek worden :oops:
    Dus kop op! positief blijven denken en probeer het leuk te houden.
    Anders geniet je er niet meer van.

Deel Deze Pagina