Nou vandaag is het dan zover, heb er vannacht bijna niet van kunnen slapen, had ook 2 zulke rare dromen vannacht In 1 droom was mijn dochter van 8 gevallen en had haar arm gebroken en in de andere droom was ik een cowgirl..Maf hoor Ben er vannacht wel 4x uitgeweest van de zenuwen, meiden duim voor me, ik hoop het....nog steeds géén enkele tekenen van een naderde ongi te bekennen hier dus heb nog iets hoop dat ik me flink heb verrekend met mijn cyclus Tot later..
hier ist ook afgelopen , na 7 dagen overtijd, iets wat nog nooit gebeurd is , zijn de duivels gisteren gekomen. ik denk dat het voor mij game over is .
Goedenmorgen, dames bbkane en yolandabenny balen hoor mystic sun heel veel succes nu Hier vanmorgen alweer een negtieve test (baal, baal) maar tot nu nog geen , dus we wachten maar weer rustig af. mocht er nog iemand anders gaan testen veel geluk. groetjes..........
Hey meiden ben net terug van de dokter......... Helaas krijg ik pas aankomende maandag de uitslag van de bloedtest Maar..... Hij heeft bij mij inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoeder was opgezet, gezakt en erg gevoelig vooral aan de linkerkant volgens hem waarschijnlijk toch een innesteling Aangezien ik al 6 dagen krampjes heb kon dit een late innesteling zijn en is het idd nog iets te vroeg om al een positieve thuistest te hebben, vandaar dat ik maandagmorgen ook ochtend-urine mee moet nemen als ik voor de uitslag van de bloedtest kom. Met alle bijbehorende symptomen die ik nu heb gaf hij me alvast héél voorzichtig een felicitatie! Ik laat mijn banner eventjes nog staan zo tot maandag, dan heb ik alle zekerheid maar ben nu al erg blij en opgelucht Zal het dan toch?
Nou dat zou super zijn! een huisarts zal dat niet zomaar zeggen. Nou ff afwachten is de eisprong gewoon iets later geweest ofzo..
Dat denk ik dan, was deze maand voor het eerst bezig met ovutesten maar kon er niet echt wijs uit worden, ze werden niet echt donker, de ene was wel iets donkerder dan de rest dus ben toen maar van die uitgegaan als eisprong en ben gestopt met de ovutesten maar wel flink doorgeklust de hele maand. Waarschijnlijk is de echte eisprong toch later geweest nadat ik gestopt ben met de ovutesten
Ja is die waarschijnlijk wel wat later geweest, ga als het deze ronde niet raak is ook eens van die testen proberen. Zou dus zo kunnen zijn dat je over 2 dagen wel een posi test hebt... Nou vind het wel spannend kan je nagaan hoe het voor jou moet zijn. Ik heb ook goede hoop al 2 dagen hoofdpijn na de eisprong had ik vorige keer ook best heel erg met de zwangerschap en dat terwijl ik het normaal nooit heb...
Spannend hoor hoop op een positieve uitslag voor je, nu heb je alleen nog weer 2 wachtdagen te gaan ppppfffffff.....
lieve meisjes, waar is de lijst ik moet hem aanpassen..... was niet ongi maar was mega innestelbloeding
oooooooooh jij maakt het helemaal spannend zeg ik ga duimen voor positief nieuws a.s maandag liefs Maria
Goeiemorgen, ik ben hier nieuw sinds gisteren en ben nog altijd aan het lezen en het zoeken. Ik ben 24 jaar en gestopt met pil sedert juni dit jaar. Al 2x ongesteld geweest en nu al niet meer sinds 16 augustus
Dat klinkt toch best wel positief! Spannend maandag. Probeer een beetje te genieten van je weekend. Hoelaat mag je maandag terug komen bij de huisarts voor de uitslag? -x- MissQ.