NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik heb net mijn schoonouders uit gezwaaid en het eerste wat ik deed is de computer aan.
    Even kijken hoe het Mystic Sun gaat en hoe Hanna haar vakantie is geweest. En natuurlijk ook voor alle andere meiden.

Hanna, meid wat balen. Ik hoop dat je wel een leuke vakantie hebt gehad.

Arme arme Mystic Sun. Ik heb het met je te doen hoor. Al die twijfel, dat moet toch verschrikkelijk zijn. Ik ben erg benieuwd wat er vanmiddag uit gaat komen.

Alle meiden die ook op rood zijn gegaan wens ik al het geluk toe in de volgende ronde.
    We hebben verder nog wat meiden die ook in een spannende tijd zitten, geloof ik. Ik heb niet alles bij kunnen lezen. Maar voor die meiden ga ik wel even duim draaien hoor!

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ja daar ben ik nog 1 van hahaha
    dank je wel hoor meis ;)

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Dit was mijn eerste cyclys, vroeger altijd netjes 28, toen na MK 3 maanden prikpil gehad, cyclus daarna niet op gang dus 1 pilstrip binnen 1 week op moeten maken van de dokter dus 3 tabletjes per dag dus toen ontrekkingsbloeding van 1 dikke week gehad en toen niets meer.
    Dus ik had geen idee van mijn cyclus en ben van 28 dagen uitgegaan.
    het kan dus idd zo zijn dat ik nog maar kort zwanger ben nu...(of niet natuurlijk)..

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Is er al een nieuwe NOD lijst?

Mijn NOD is namelijk 7 november...
    K*t, wat is dat nog ver weg.... :(:(:(

5. droomwens79

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Heb net kontakt gehad met mijn huisarts en moet van hem woensdagochtend gewoon zelf weer eens proberen te testen, als die positiever is dan vandaag dan is alles OK en hoef ik niet weer te komen maar is deze nog vaag of negatief dan donderdagochtend weer bloedprikken :cry:
    Nou nog even volhouden dus.........

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat een onzekerheid meid, dat lijkt me vreselijk!

Ik begrijp dat je cyclus dus nogal van slag is geweest.
    Heb je gemerkt wanneer je je eisprong had en heb je toen "geklust"? Volgens mijn ha kan je op de 19e dag na conceptie testen met de test die hij doet. Het HCG moet dan duidelijk aantoonbaar zijn, dat begint al op te lopen na de conceptie.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm, dat is errug jammer zeg. Nog geen uitsluitsel voor jou!
    Ik duim voor je voor een mooie test op woensdag!

9. zogelukkig

Stel dat je een cyclus hebt van 32 dagen, dan zou je woensdag op 19 dagen na conceptie kunnen zitten (volgens mijn ha dus de eerste dag dat je betrouwbaar kan testen).

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mystic sun, balen dat je nog niks weet! heel veel succes met wachten tot woensdag, ik hoop dat die dan vet positief is!
    liefs ellen

11. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat een onzekerheid zeg. Ik kan me voorstellen dat je er goed gek van wordt. Ik wens een hele dikke vette positieve streep voor jou op woensdag.

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Allemaal superveel bedankjes van deze kant....ik hoop ook idd dat hij aanstaande woensdag duidelijker zal zijn...

Nog even geduld hebben dus pffffffffff, die raakt zo onderhand ook eens op hoor ;)
    Maar na mijn twijfeltest van vanmorgen heb ik toch een beetje moed gekregen...

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moed houden: Positief denken! :):)

14. droomwens79

sluit ik me helemaal bij aan ;)

15. droomwens79

Goedemorgen meiden

Hier nog steeds geen duivels..

Hoe is het met de andere meiden die overtijd zijn?

xxx Maria

16. droomwens79

@ Mystic Sun: Meid wat een onzekerheid zeg, ik ga enorm duimen voor je dat je woensdag als nog positief test!

17. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Dames....

Helaas vanmorgen alweer een vage test, zo goed als negatief dus lijkt me onwaarschijnlijk dat ik wel zwanger ben want dan had deze test al duidelijker moeten zijn dan die van gisteren.
    Ik heb voor mezelf besloten wat afstand te nemen van deze situatie en dit forum, zal er niet zoveel meer te vinden zijn.
    Ik doe de laatste 2 weken al niets anders dan stressen thuis en dat lijkt me ook niet goed.
    Ik ga proberen mijn gedachten op andere dingen te brengen maar zal wel indien niet ongi iedere week 1x een test doen voor alle zekerheid...
    Mocht er nieuws zijn van mijn kant dan zal ik het zeker gaan melden ;)

18. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Goeiemorgen

Hier nog altijd niets meer zekerheid. Nog steeds geen :evil: :evil: te zien. Vandaag 24 dagen overtijd. Gisteren naar gyn geweest. Ik mag rond 11u bellen voor de uitslag van mijn bloed. Nog niets te zien op de echo. Wat teleurgesteld eigenlijk.

19. zogelukkig

Ga je morgenochtend nog testen dan, wat de huisarts aanraadde?
    Ik snap trouwens niet wat een vage test of vage streep is, er zit HCG in het bloed of niet, lijkt mij?
    Iig succes met zwanger worden! ;)

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Volgens mij is dat er toch een heel licht lijntje verschijnt, maar dat dat lijntje discutabel is. Ik heb er ook genoeg van gehad (van die lijntjes).

Deel Deze Pagina