Ja ik heb ovu testen gebruikt, ze waren alleen op voordat mij ei gevonden was hahaha en mijn ei was dus niet tussen de 14e en 21ste dag van mijn cylcus en daarna weet ik dus niet maar het klussen is er verder ook niet echt van gekomen daarna dus daarom roep ik dat die duivels moeten komen want zwanger zijn kan ik niet volgens mij, zo voel ik me ook niet... Normaal heb ik een cylcus van tussen de 28 en 35 dagen met een gemiddelde van 33 dagen en dat gebruik ik ook voor mijn banner, mijn top cyclus tot nu toe was ooit 37 dagen zonder dat er wat was en ik heb een paar jaar terug een keer een periode van zes weken gehad (42 dagen dus) en vandaag is ook dag 42 dus shoot me maar ik ben de draad kwijt... Onderaan mijn berichtjes staat de cylus verloop na de pil van afgelopen jaar, best netjes dacht ik zo, niks raars qua aantal dagen... Het is gewoon een beetje frusti allemaal...!
Nee, ik ga nu wachten tot vrijdagochtend... Moet toch eerst testen halen, denk dat ik die van kruidvat ophaal, 2 voor 4,99, hoor er positieve dingen over. Gewoon maar blijven afwachten dus
@Rianne: behalve deze lange cyclus is de rest niet echt abnormaal, zo was het bij mij ook. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid! @MysticSun: dat zijn prima testen, heb ik ook gebruikt! En hopelijk heb jij ook gauw duidelijkheid!
@ Rianne en Mystic, hoe gaat t met jullie? rianne, ik heb pas positief getest op dag 45 van de cyclus, op dag 37 en 40 negatief...maar misschien heeft het toch nog te maken met je vmk? mystic, ga je vrijdag weer testen? ik hoop zo dat het goed gaat! ik blijf jullie volgen hoor! liefs Ellen
Hey meiden hoe is het met jullie? Hier nog steeds geen ongie te bekennen. @ ellen1983: Ik las dat jij op dag 45 positief testen, en hoelang is jouw cyclus normaal als ik vragen mag? Grtjes Maria
hey maria, het staat in mijn onderschrift, ik ben in december 2007 gestopt met de pil en in totaal maar 5 x ongesteld geweest tot ik zwanger was. ik ben langer dan 10 jaar aan de pil geweest, voor ik aan de pil ging had ik een cyclus van 28 dagen. ik denk dat ik een laat ei heb gehad, of dat mijn lichaam later hcg aanmaakt ofzo. pas over 4 weken zal ik weten hoe lang ik werkelijk zwanger ben, dan heb ik de echo. op hoeveel dagen zit jij nu? groetjes ellen
ik ben trouwens veel meer te spreken over de kruidvattesten met pipetje, dan over matcare! (t kan natuurlijk wel toeval zijn, maar de kruidvat test was superpositief en de matcare maar nét. op dezelfde dag!)
ik zit nu op cyclusdag 41 en heb al ruim 2 jaar een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen. heb afgelopen zondag voor het laast getest en die was negatief ook met die van kruitvat pinpetje, ik ga het dan ook nog eens proberen a.s zondag Grtjes Maria
Hoi Ellen Ja ik ga vrijdagochtend weer testen met die testen van kruidvat. Symptomen blijven maar aanhouden dus snap er nog wienig van maar we zullen zien, ik reken in ieder geval al nergens meer op...
Hey meiden... Even klagen hoor want heb ineens een dikke pukkel op mijn kin, doet MEGA zeer. Heb de afgelopen dagen ineens pukkels NOOOOOOOIIIITT gehad vroeger, maf hoor. Maar ja niet gewenst want ga dit weekend lekker weg met vrienden en vriendinnen en natuurlijk manlief naar Kochum in duitsland, vrijdagmorgen vertrekken we en dan maandagmiddag pas terug, heb er veel zin in. Hopelijk vrijdagmorgen voor vertrek een positieve test i hope so, heb al lang genoeg gewacht nu dacht ik zo, ARGH wat een spanning.....
Het blijft hier nog goed spannend zeg. Ik duim hard voor jullie. @Mystic Sun, ik hoop zo dat het morgen een wat duidelijker streep geworden is.
Ik blijf hier toch steeds nog even meelezen. Spannend nog voor een paar meiden hier. @Mustic Sun: nog geen ongi is wel een goed teken zou ik zo zeggen. Hopelijk een goede test vrijdag! Zou een mooi begin zijn van je vakantieweekend
Nou hier is dag 45 aangebroken (vorige bericht had ik volgens mij een dag te weinig gerekend maar heb even opnieuw getelt en we zijn toch echt op 45 nu... Ik word er een beetje onverschillig van, voel me niet zwanger dus ik reken er niet op, heb ook geen testen in huis en ga ze ook niet halen hahaha, zoiets van, mij krijgen ze niet gek! Op dag 45 pas Ellen? Da's een tijd inderdaad, ben dan benieuwd hoe lang je volgens een echo zwanger bent al want ik heb toch altijd het idee dat zo laat een positieve test ook een laat ei was... *wacht modus*
hey rianne, misschien sla je een cyclus over ofzo? balen voor je hoor, wanneer heb je voor t laatst een test gedaan? ik kan pas 20 okt naar de vk voor een intake, dan gaan we samen rekenen hoe lang ik zwanger kan zijn... als zij dan t idee heeft dat er echt een echo moet komen krijg ik eerder een echo, anders pas op 5 nov...wie weet ben ik bijna 6 weken, wie weet pas 4,5 wie weet al 7! wel balen dat dat zo onzeker is, maar dat is niks vergeleken bij jullie! ik leef echt met jullie mee hoor! zijn jullie nog met zijn 3en hier? maria, mystic sun en jij? groetjes Ellen
Ja dat heb ik ook gedacht, ooit een paar jaar geleden (3 a 4) heb ik dat ook gedaan (een cyclus overslaan) maar toen werd ik na zes weken ineens ongesteld en mijn huisarts zei, ja dat kan iedereen wel eens gebeuren maar nu ben ik de zes weken voorbij en nog niks en als het "wel eens" kan gebeuren waarom nu dan ineens weer ik had dat daarvoor echt NOOIT en nu in een paar jaar twee keer, dat zit me niet lekker, zal het adn vaker gaan gebeuren en waarom gebeurd dat dan? Maar goed ik maak me vast druk om iets dat "normaal" is We zijn iig met mij, Mystic Sun, en Maria ja en allemaal ongeveer evenveel dagen overtijd, zit maar een dag verschil tussen, ook zo vreemd, zal het een hersftdipje zijn? Er zijn nog meer die op de lijst in het groen staan maar die hebben niet geschreven de afgelopen dagen geloof ik... Mijn laatste test die ik heb gedaan was trouwens... ff denken... dinsdag of maandag geloof ik...
ik heb op dag 37 en 40 negatief getest en op dag 45 positief. het kan nog steeds hoor! ik wil je niet te veel hoop geven, maar toch. je zou naar de dokter kunnen gaan, kijken wat die zegt... heel veel succes in ieder geval!
Dank je Om te voorkomen dat de dokter zegt, afwachten of ias...) vraag ik hem maar even niks, ik geef mezelf geen hoop omdat ik niks voel maar toch speelt de gedachte wel door mijn hoofd, we zullen zien, ik wacht geduldig nog even tot na het weekend (maandag zou dan 49 dagen zijn en zeven weken vind ik wel genoeg, dan vraag ik mijn arts wel wat) Andere meiden, hoe staat het ermee?
Hey meiden, ja met z'n drietjes houden we het nog even spannend hier in dit topic Hier nog steeds geen nieuws helaas, in ieder geval nog steeds geen onig maar nog wel steeds dezelfde vage klachten, ik ga in ieder geval morgenvroeg weer een poging doen te testen en zal jullie het zo snel mogelijk laten weten ben wel erg druk morgenvroeg dus heb niet veel tijd om te antwoorden daar we morgenvroeg vertrekken naar duitsland op vakantie en ben pas maandagmiddag terug... Vind het zó verschrikkelijk spannend morgenvroeg en bang aan de andere kant om weer negatief te testen maar ja.....ik doe het gewoon en we zien wel weer. Heb gelukkig dit hele weekend de tijd om fijn lol te maken met veel vrienden dus afleiding genoeg om het weekend door te komen.