NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
  2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hey meiden

Ben weer thuis, het weekend was leuk maar de thuiskomst minder... :cry:
    We hebben gisteravond laat plots onze 11 jarige franse bulldog in moeten laten slapen, ze kon niet meer over haar medicatie voor de ziekte van cushing en haar bloedwaardes rezen de pan uit, ze was zichzelf aan het vergiftigen..
    We missen onze kleine schat zó erg, ik doen niets als huilen, ben echt een wrak, vandaar dat ik nu even niet veel hierop zit, ga wel nog testen deze week maar nu even niet, kan momenteel niet nog meer verdriet verwerken, nog geen ongi in ieder geval...
    Sorrie meiden maar ben echt even aan het einde nu....ik mis haar zo. :cry:
    Een foto van haar staat in mijn album....

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat verdrietig Mysticsun, sterkte hoor! :(

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh dat is verdrietig, veel sterkte! :(

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    heel veel sterkte mystic sun!

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ben er eigenlijk niet voor in de stemming nu maar tussen de huilbuien door toch net een test gedaan en idd een 2de streepje héél licht, begon als wit en na 3 minuten erg lichtroze, ben bang voor een indroogstreepje dus ga zometeen de huisrts bellen voor nog een test daarzo, heb urine van vanmorgen bewaard.
    Ik hou jullie op de hoogte meiden...maar wil niet teveel gaan hopen na alle tegeslagen van de afgelopen tijd.

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh spannend meid, misschien toch iets om je op te vrolijken.... sterkte met het gemis van je hondje.....

8. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hey Meid,

Allereerst veel sterkte met het verlies van jullie hondje wat een schatje(heb de foto bekeken).

Ik zal heel hard voor je duimen dat je toch nog wat moois vandaag mag beleven en dat je inderdaad zwanger bent.

*duim, duim, duim*

Groetjes
    Nadine

9. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Morgenvroeg met verse urine nogmaals een test doen op kosten van de huisarts bij de huisarts, we zullen zien...

10. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Nou Mystic sun dan hoop ik dat je test morgen echt positief is, maakt het verdriet om je hond niet minder natuurlijk maar geeft toch een positief gevoel.

Mijn ( . )( . ) zijn zeer aan het doen, dat is bij mij altijd een week tot een paar dagen voordat de :evil: komen, dus ik zal zoooo blij zijn met mijn duivels, hoop hoop! (raar hoor, hopen op de :evil:)

PS heb je een foto van je lichte streepje? Ben helemaal niet nieuwsgierig ;)

11. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Het lukte niet om duidelijk een foto te krijgen helaas, maar je kunt hem makkelijk met het blote oog zien en verscheen na de 2e minuut, het is een test van de DA eigen merk.
    Het streepje is nogzó licht dat je de buitenste lijn het beste kan zien, de rest is veel lichter dus lijkt in eerste instantie op een indrooglijntje maar als je beter kijkt is hij wel breder.
    Snap er niets meer van hoor, ik ga nog niet juichen hierom want je zult dan net zien, nee ik wacht morgenvroeg netjes af bij de dokter.

O ja en bij mij doen mijn (.)(.) ook nog steeds zeer, iets mindere mate dan vorige week maar wel voelbaar zeurend, verder is de buikkramp zo goed als weg, nog steeds wel last van witte afscheiding en zeurende lage rugpijn en verschrikkelijk moe...

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    dat klinken als goede tekens en was een indrooglijntje geen fabel? Na twee minuten is er nog niks droog ;)

Wacht morgen maar af maar ik weet bijna zeker dat je een + krijgt.

Mijn (.)(.) deden geen zeer, vandaag pas en de jouwe al wel, goed teken.

Maar ik snap je terughoudendheid, zou ik ook hebben.

13. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ja de hoop was al vervlogen hier op een positieve test en de teleurstellingen erg groot bij het telkens negatief testen.
    Ik gok op een indrooglijntje maar ja bij alle andere negatieve testen was het schermpje echt blanco, nu niet.
    Ik begin dit behoorlijk eng te vinden nu hoor, wil wel blij zijn maar ben toch bang dat het niet zo is, dus durf er nog niets zeker over te zeggen totdat ik de test bij de dokter heb gehad.
    Als die daar ineens negatief is dan laat ik mij door verwijzen naar de gynaecoloog of een bloedtest doen, wil nu wel zekerheid want dit duurt ook mij vééls te lang, ben nog nooit zo lang overtijd geweest...

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Dit klinkt erg goed Mystic Sun! En ik sluit me aan bij Rianne: lijntjes drogen niet binnen 2 minuten in :).
    Wacht morgen maar rustig af (nou ja rustig...).

15. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik kan me zo goed voorstellen dat je niet weet waar je het zoeken moet vannacht, stel dat dit, ja maar dat, en als zus, dan is zo... enz...

ik hoop dat je toch een beetje nachtrust krijgt...

16. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Nou, ga zometeen mijn plasje heenbrengen naar de dokter, ben erg benieuwd, tot straks dan maar, hopelijk kan ik erop wachten ;)

17. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Gisteren zelf een héél licht positieve test gehad, maar vanmorgen bij de huisarts negatief :confused:
    Was dus waarschijnlijk wel een indrooglijntje?
    Vanmiddag om 1 uur terugbellen voor eindelijk verdere stappen dus OF bloedonderzoek OF doorverwijzing naar gyneacoloog...

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vreemd hoor meid. Ik kan me voorstellen dat je een beetje moedeloos ervan wordt onderhand.

Ik dacht: een streep is een streep, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Misschien wel verstandig als je wordt doorverwezen naar een gyn, kan die eens verder kijken! ;)

19. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Je mag de moed niet laten zakke MysticSun. Het is natuurlijk nu een mindere leuke periode met het verlies van je hond en een negatieve test.
    Maar denk na regen komt zonneschijn. We leven allemaal mee met je.
    Je kunt altijd met je problemen bij ons terecht.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mystic sun: wat vervelend allemaal zeg, zo'n lange cyclus en die onzekerheid en ook nog het overlijden van je hondje. Ik kan me voorstellen dat je even behoorlijk depri bent! Sterkte meis, hopelijk krijg je snel beter nieuws!

Deel Deze Pagina