Sorry dat ik even inbreek bij een vreselijk intiem gesprek Maar zou iemand mij van de lijst af willen halen? Ik sta op 2 september. Door een onverwachts vroeg ei verhuis ik terug naar augustus.
*breekt weer even in* @tessa: misschien scheelt het ook wel dat mijn liefie ook erg bezig is met 'goed getimede seks', zodat de kans op zwangerschap groter wordt. Hij wil zelf heel erg graag nog een kindje, dus wil er ook echt heel veel aan doen! Dus voor de rest mag hij zich uitleven!
hallo dames... ik ben zelf ff niet online geweest, druk druk druk... ik maar voeg me maar weer ff toe in september... ben eindelijk na 53 dagen ongie geworden.. werd het wachten een beetje zat na 7 testjes en een bezoekje aan de gynecoloog pff. op naar de volgende ronden.. mijn nod is 17 sep succes allemaal deze maand groetjes butterfly23
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & miriam 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10:Nynke1980 & Jolan25 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 17: butterfly23 18: Dib 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 68 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. ik heb mezelf ff weer gelijk toegevoegd.. groetjes butterfly 23
Jeetje dat is niet niks butterfly...7 testen en een bezoekje aan de gyn... ik wens je heel veel succes voor deze maand [-o<
hoi hoi ja het was wel even vervellend, duurde nu wel erg lang.. veel last ook van me onderbuik vandaar ook bezoekje aan de gynecoloog. veel onderzoekjes gehad maar helaas niet zwanger morgen moet ik trouwens terug voor de uitslagen van die onderzoeken, en nu toevallig gelukkig een dag van te voren ongie geworden deze maand brengt weer nieuwe kansen...
Hallo dames, Wie heeft er hier allemaal ervaring met die ovu testen? Ben vrijdag begonnen met testen (ik zit nu in ronde 7 en wilde het toch maar een keer proberen). Ik had vrijdag en zaterdag een heeeeel licht streepje en zondag en gisteren was ie iets donkerder, maar volgens de beschrijving nog niet positief. Vandaag weer getest en nu is ie net zo licht als vrijdag.......Is mijn ei dan toch al geweest of kan ie toch nog komen? Vind het maar vreemd.....Hellup! Groetjes, Wendy
Toen ik zwanger wou worden was mijn ovutest ook donkerder maar ook volgens beschrijving niet positief, hebben toen toch geklust en resultaat mag er wezen dochtertje is nu 19 maanden dus gewoon klussen en er vanuit gaan dat ie posi is. 2 maanden geleden hetzlfde ook donkerder maar blijkbaar niet posi volgens bijsluiter uiteindelijk toch zwanger ( helaas wel geeindigd in miskraam)
Het scheelt soms nog weleens qua kleur en dat ligt dan denk ik wel aan hoeveel je hebt gedronken voordat je de test deed. Soms wordt de test helemaal niet zo donker als de tweede streep, maar over het algemaan wel. Dus ik zou zeker nog even doortesten als ik jou was. In mijn album staan ovutetsen mei/jinu en daar heb ik bleek achteraf op 5juni positief getest. De serie van de maand erop is weer veel duidelijker. Succes!
Hallo Wendy, Ik ben vorige week begonnen met de ovu testen en iedere dag werden ze wat duidelijker, als het goed is had ik gister een hele duidelijke streep moeten hebben (maar had ze besteld via drogisterij en zijn niet binnengekomen) dus nu weet ik het niet. Ik merkte wel echt een opbouw, dus ik vermoed als de streepjes donkerder worden en dan weer lichter dat je idd je tijd gehad hebt. Tenzij je inderdaad te veel gedronken hebt of op een ander tijdstip getest hebt.
hi septemberbabes! *klingel komt mopperend met pak OB's de kar in geklommen* tis gedaan met de rust, hier ben ik! zou iemand mij op de 17e willen zetten? ben wel weer over de DIP heen dat ronde 6 geen beeb mocht worden en ik probeer deze maand eens wat minder hysterisch met ovulatietesten en tempen om te gaan (hoewel ik wel een groot FAN van ovu-testen ben, wie vragen heeft help ik graag ), kijken of het helpt. vind wel dat MEI de mooiste maand is om in jarig te zijn, dus om in te bevallen! in de augustBUS wordt heeeeeeeeeeel veel gekletst, is supergezelli, maar we lopen onwijs achter in het roze hoor... dat moet anders hier!! liefs klingel.
Dames, slecht nieuws. Ten minste voor nu. De huisarts heeft teruggebeld en het blijkt dat mijn man een laag gehalte levende zaadcellen heeft. Over ongeveer 3 weken moet hij weer een sample inleveren en dan maar hopen dat er een betere uitslag komt. Als dat niet zo is dan moeten we met de huisarts om de tafel gaan zitten en gaan bespreken wat we kunnen gaan doen. Ik baal enorm. MIjn man denkt dat het komt doordat hij vroeger een spoedoperatie heeft gehad aan zijn testikel. Moet ik nog langer wachten totdat we weer weten hoe en wat. Ik ben er stil van. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben. Veel liefs Pearl
@pearl: dat is slecht nieuws... snik... lijkt me voor je man ook heel vervelend om te horen.. maar, eerst afwachten wat uitslag over 3 weken is he, dat kan veranderen toch? en dan moeten jullie gewoon hulp krijgen, een behandeling ofzo? geef niet op, misschien ben je met deskundige hulp wel snel(ler) zwanger! liefs klingel
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & miriam 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10:Nynke1980 & Jolan25 11:Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 17: butterfly23 18: Dib 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 69 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. ik met mn korte cyclus... volgende week alweer aan de klus!
Heb m maar weer terug gebracht vele waren tevreden met t krappe wagentje van ons en zolang t nog past doen we t ermee! Straks allemaal op roze dus dan word t krapper dus kunnen altijd nog voor een oplossing kiezen
Pearl Jeetje wat heftig zeg. Nou we duimen allemaal voor je. Dat je alsnog gauw zwanger bent. De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit!
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 17: Butterfly23 & Klingel 18: Dib 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 71 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
niet lang meer en dan kunnen we roze gaan kleuren in september. Nog ruim een week..... en dan hopelijk de eerste zwangere dames!