NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat is ook best goed hoor...
    je moet bij een van marktplaats nl 2 doosjes staafjes kopen.. soms zitten ze erbij, soms niet.
    in een nieuwe doos zitten ze er sowieso bij.

komt vast goed.

2. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Daarom.. dus die 15 euro ben je ook al weer kwijt. Ik ga eens ff neuzen op marktplaats. En het komt zeker goed!
    Heb net Etos pillen gehaald en de eerste gehad. Ben erg benieuwd!

Liefs, Manon

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ze zijn best groot he.. en dan ook nog 2 per dag.

4. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Best groot idd, maar capsules zijn wel makkelijk weg te slikken.
    Ik heb ff gekeken op marktplaats. Kon er 1 kopen voor 20 euro incl. verzendkosten. Heb eerst ff info gezocht, maar je kunt hem gebruiken als je regelmatige cyclussen hebt korter dan 35 dagen. Daar val ik dus niet onder.
    Heb net samen met hubbie ovutesten besteld op babyboomshop.nl. Mooi goedkoop. Hopelijk werkt dit dan, en de Etos pillen natuurlijk...
    Pfff.. maar moet nog zo lang wachten tot eisprong...

Morgen ook maar eens ff naar de HA..

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat is waar.. ze gaan tot 35 dagen. Veel meiden drukken hem dan pas later in, dan kun je hem max 5 dagen verlengen...

maar hopelijk werken de ovu testen voor jullie ook. Is toch een stuk goedkoper he

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Dat had ik gedaan, maar door even mijn dochter van een afstapje te helpen had ik m pas veel later gepost, stom.......niet meer gekeken of er daarna nog posts geweest waren, kan gebeuren toch? Internet en ik zijn nog niet helemaal de beste vrienden ;)

Ben de vorige keer dankzij één ovutest op de juiste dag in de eerste echt serieuze ronde zwanger geraakt, de testen van hier...

Hopelijk hebben die testen voor jou ook succes!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe oud is jouw dochter, Jutte?

8. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Hoi dames,

Ik kom jullie ook gezellig vergezellen in september.
    Mijn nod is 2 september.
    Kan iemand mij er op zetten?

Groetjes

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

1: Marloes80
    2: Beertje76
    3:
    4:
    5: Manon77
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30: Jutte

4 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    [/quote]

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jammer beertje... dan maar hopen dat deze maand ons allemaal roze geluk gaat brengen

11. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Ja idd... we gaan allemaal voor ROZE

Ik zie dat jij ook een vrij lange cyclus hebt. Dan duurt het wachten altijd nog langer....vind ik. Ik probeer er nu zo weinig mogelijk mee bezig te zijn...maar ja is toch gemakkelijker gezegd als gedaan.

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Volgende week 16 maanden!

Ehm, voor ik mij buitengesloten of dom voel: waarom roze? In de zin van de wolk?

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    En jouw kindje?

14. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hallo ladies!

Tijdje niet geweest. Heb besloten om geen persona te kopen. Dit ivm mijn lange en nu nog onregelmatige cyclussen. Dan is ie niet geschikt namelijk. Heb ovutesten van matcare besteld. En ben nog aan het tempen. Nu eerst wachten tot :evil: :evil: :evil: weg zijn!

@Jutte: Wat de lijst betreft maakt niet uit... dochters gaan voor... :) maar ik stond er zondag al op, dus je hebt denk ik een lijst gemist. Het gaat ook allemaal zo snel, soms niet bij te houden! ;)

@Marloes: Ik hoop ook dat de ovutesten nu gaan werken. En dat het tempen een beetje overzicht geeft. Ik ga dinsdag naar de huisarts. Nu dag 3 van de etospillen. Wie weet helpt dat

@Beertje76: Welkom!

@Jutte: Als je zwanger bent dan wordt je in de lijst op roze gezet! Vandaar dat iedereen voor roze gaat! (sommige testen geven ook roze streepjes, daar zal het wel vandaan komen)

Zo weer een beetje bijgel*ld! Ga straks nog ff naar mijn nichtje van 6 dagen oud.. echt geweldig mooi! WIL IK OOK!

Liefs, Manon

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Manon, ik zit op een ander forum in een groepje van juni 2007 mama's waar er al meerdere ontzettend snel zwanger zijn geraakt......en Etospillen slikken. Wij grapten al dat er meer dan alleen vitamines in zitten, hahahaha

Mooi hè, zo'n klein hummeltje, krijg er steeds weer de kriebels van (die ik lang heb moeten onderdrukken, maar nu: let it out, let it out!)

@ Beertje en Marloes, nou inderdaad, jullie hebben een lange cyclus! Daar moet je een gouden geduld voor hebben, pffff

Enne, kom maar op met dat Roze dan!

16. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Sorry dat ik even stoor, maar konden jullie geen vliegtuig nemen ofzo? Daar passen er veel meer in :D
    Succes allemaal in ieder geval ;)
    *gaat weer terug naar augustus*

17. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Als je een beetje schuift past er genoeg in! ;) En misschien komen er ook niet zoveel, want augustus zou roze worden was afgesproken! Helaas heb ik die belofte moeten breken..:( Succes in augustus!

@Jutte: idd.. ik lees ook af en toe mee op het Etos zwanger worden forum, maar daar zijn er al veel snel zwanger sinds ze de pillen gebruiken. Kan ook allemaal toeval zijn, maar toch...
    En lange cyclussen zijn we van hier in september helaas... je moet een engelengeduld hebben! ;)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *hupt even september binnen met een groot meetlint en begint de kinderwagen op te meten. Daarna meet ze haar heupomvang en bedenkt dan treurig dat haar achterwerk die hele kinderwagen in beslag gaat nemen*

Hmmm dat gaat het niet worden hoor! En volgens mijn pendel test ik pas in september weer positief.. aaarg, dilemma, dilemma..

*gaat stampvoetend terug naar augustus*

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    we gaan gewoon in polonaise achter de kinderwagen lopen...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ jutte, mijn kleine man is morgen precies 12 maanden ; )

Ik heb ook de etos pillen... slik ze niet zo heel trouw. bij de vorige zwangerschap heb ik ze 1 ronde gebruikt en toen was het raak.. maar ik denk niet: wow dat hebben de pillen gedaan..

Deel Deze Pagina