Pearl, wat vervelend dit nieuws. Ik wens jullie veel sterkte. Het zullen lange weken worden. Maar de uitslag kan over drie weken ineens heel anders zijn, hopelijk kunnen jullie positief blijven. Ik ben ook heel hard positief aan het denken, hopelijk helpt het. Mijn negatieve buien die ik soms heb slaan vast door naar mijn eitjes Ik had vanmorgen ineens een flits dat het deze maand wel eens zou kunnen lukken...geen idee waarom ik dat denk. Maar wie weet.....
Sanne, Hanna en Brotherhood, Bedankt voor jullie reacties. Heb vanmiddag ovu testen gehaald bij de Kruidvat (ik had er hiervoor 6 van Sensitest maar vanochtend de laatste). Vanavond gelijk thuis geprobeerd en deze was wel positief....vreemd. Heb toch gelijk mijn vriend mee naar boven gesleurd, ondanks dat zijn favoriete programma bezig was...haha Ik heb nog 4 kruidvat testjes, die ga ik wel de komende dagen gebruiken om te kijken of de streepjes hetzelfde blijven zodat ik kan zien of die van vandaag echt positief was. Nu hopen dat we over een paar weken een ander positief testje in handen krijgen... Groetjes, Wendy
Pearl, Ik vind het echt sneu voor jullie. Maar blijf hoop houden.....Ik heb eens gehoord... "Je mag de moed verliezen maar nooit de hoop opgeven" Groetjes, Wendy
Heee meiden, mag ik naast klingel zitten in de kar? Mijn NOD is ook de 17e. Helaas hier ook de gearriveerd vandaag. Grrr. We gaan voor de Mei-baby. Groetjes
In Mei leggen alle vogels een EI Enne wat die vogels kunnen kunnen wij ook he? Nou ja een baby dan he.. enne zonder dat ei..
Pearl, Ik hoop dat je over drie weken beter nieuws krijgt het is zo'n dip om te moeten horen dat het niet is zoals het behoort te zijn maar inderdaad niet de hoop opgeven altijd hoop blijven houden doe ik ook En dames ik hoop ook dat er veel roze komt in september liefs miriam
Haj ik wil er ook bij... op 5 september aub... Ik zal ff mijn verhaal vertellen. Ik dacht dat ik mijn ei tussen 1 en 3 augustus had, maar ik kreeg ook bloedingen. Ik dacht de eisprong en ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik moet denken. Als dat mijn ei was dan ben ik 6 dagen over tijd en ik heb nega getest. Als het een ongi was ben ik net op tijd voor de klus. Ik hou het dus even daar op. Vandaar... Nou het wordt vast wel gezelli en ik help wel met duwen... JedidJah
Welkom in september dames! Wij hebben allebei onze NOD op 5 september, hopen dat het een prachtige, bloedloze datum gaat worden
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 17: Butterfly23 & Klingel 18: Dib 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 72 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Zo de testdatum gezet op de verjaardag van mijn zusje... dat moet wel een beetje geluk brengen, want zij is zwanger...
Hoi Wendy, Ik zou niet vertrouwen op de kruidvat testen. heb die ook eens een maand een paar dagen gebruikt en hij was alle dagen positief heel vreemd. Toen las ik later op dit forum dat er zelfs vrouwen waren die ongi waren op dat moment positief testen. Ze zijn dus niet betrouwbaar. Succes!
Trouwens, Ik heb vandaag vruchtbaar slijm, dan heb ik toch over 2 of 3 dagen mijn eisprong? We zijn allebei een beetje ziekjes en klusmoe (in huis hoor ), maar moet toch minstens 1 keer goed seksen dus goed mikken wanneer.
goeiemorgen! Alles goed hier? Nog 1 dag en dan zit mijn ongi er weer op Begin maar gelijk met klussen, en dan de hele maand door klussen. Dan kan ik iig geen eitjes missen Gister ook even met mn vriend over de 'trek' discussie hier gehad, hij doet dat nooit rond de eisprong, maar daar om heen weleens ( en dat wist ik ) maar eerlijk is ie iig wel... ha ha
@ Pearl, jeetje, wat een nieuws zeg.....hopelijk over drie weken beter nieuws! @ Suzie, gut, ik snap eigenlijk nog altijd geen hout van vruchtbaar slijm.....dus kan je vraag niet beantwoorden. Tenminste, ik heb nooit echt vruchtbaar slijm kunnen ontdekken bij mezelf....en ben toch al een keer zwanger geweest