Ik gebruik verder ook geen ovu testen of tempen. Beetje om dezelfde reden als jij. Zie het al voor me dat ik met mijn positieve ovu test voor mijn man sta te zwaaien van 'we moeten NU seksen" Dan bakt hij er niets van denk ik.
ha ha ik zie t al voor me, ik denk idd dat het dan ook niks word, dan heb je toch totaal geen zin! Maar als je 6 dagen voor vermoedelijke eisprong, en 4 dagen erna, wat door klust, dan zit je volgens mij aardig goed hoor.... dan maakt het niet zoveel uit als je m nou de 4 of de 7 dag hebt, en die paar x extra klussen lijkt mij ook niet erg
Nee dat is ook zo. Alleen voelen we ons nu dus beiden niet zo lekker en dan heb je toch niet zoveel zin. Moet hem vanavond toch maar een beetje proberen te verleiden.
tis dubbel he... als je je anders niet lekker voelt, dan doe je het gewoon niet, maar nu je dan een babytje wil, dan moet je eigenlijk gewoon... anders is er een maand 'verspild'
Hoi meiden, Vanmiddag weer een ovutest ertegenaan gooien en nu maar hopen dat ie positief is! Gisteren was ie nog net niet positief. @Wendy: De testen van het Kruidvat zijn inderdaad niet erg goed. Vaak heb je dan een positieve test terwijl dat eigenlijk nog helemaal niet kan. Ik heb zelf testen op internet gekocht. Van Matcare en Babyboomshop werken ze bij mij goed. Misschien ook een idee voor jou?
hoi meiden en ik zit nog altijd met de vraag: wanneer nu het beste klussen rond de eisprong? elke dag of om de dag? Als ik hetzo lees klussen de meesten elke dag.... maar ik heb gelezen dat dat dus niet goed is.... is dat dan wel verstandig? Als ik nu een positieve o-test heb.... wanneer moet ik dan klussen? pffff blijf deze vraag stellen hoor hahaha sorry groetjes jolan
Als je een positieve ovu test heb dan lekker klussen, het best is de dag erna ook Wij doen het nu om de dag de hele cyclus door, echt geen straf hoor Hopen dat het resultaat heeft!
hoi ja wij zijn ook van plan het gewoon om de dag te doen.Dat moet toch voldoene zijn! Jullie in de 4e ronde? Wij in de 3e..... hopen op its positiefs voor ons beiden! groetjes jolan
Herkenbaar! Ik heb steeds het idee dat ik meer slijm dan anders verlies...maar het is niet dik, geen slierten enzo, dus snap er geen bal van. Denk dus steeds, doen of niet doen, gister weer, maar we waren zoooo moe..... Dat is dan het probleem hè, het moet wel leuk blijven, vind ik... Het is nu nog een rondje zonder ovu-testen, dus het is gokken nu....maar ja, dan vanmorgen weer iets meer slijm, maar zo gaat het al een week.....pfffff..... Vanavond maar weer eens lief naar mijn mannetje kijken
volgens mij is het inderdaad zo dat als je slijm krijgt komt het ei binnen drie dagen maar zeker weet ik het niet. ovu testen doe ik niet aan bewust niet het geeft niet meer dat wat wij willen om kinderen te krijgen dus liever niet. gewoon op goed geluk en dat is nu al 4 keer gelukt dus moet dat nu gewoon weer lukken en dan zal het fijn zijn als het blijft zitten maar ja laten we afwachten of ik weer voor de mei mama's mag gaan gr miriam
Hallo meiden Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. Wij gaan nu voor de 6e ronde. We beginnnen deze maand met ovu testen, dus we zullen zien. Daarom wil ik graag met jullie kletsen. Groetjes Alida
Ik dank jullie voor jullie steun. Ik blijf positief al heb ik soms wel een minder moment. Maar ik wacht rustig af. Jullie ook s6 met alles.
Hallo Mijn Nod is 20 september. Mijn vorige cyclussen waren 28-28-30-32-35 Dus erg onregelmatig. Bij ons eerste kindje had ik altijd een cyclus van 28 dagen dus moet er erg aan wennen dat ik zo'n onregelmatige cyclus heb. Groetjes Alida
Pearl: balen meid, sterkte en ik hoop op een andere uitslag over 3 weken. Over het slijm verhaal. Als het slijm doorzichtig word en je kan er slierten tussen je vingers mee maken ( ja sorry), dan ben je op je vruchtbaarst. Dan word het snel klussen geblazen! Op internet kan je er zat over vinden, succes
Hey Ikkuh, Ik vind het ook niet erg dat hij dat doet, maar idd liever niet rond mijn eipsrong.. Het is gelukkig geen discussie, maar we kletsen er gewoon over. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind, want ik heb het nu eerder een plekje kunnen geven en het sneller kunnen vergeten! Vind het prettig dat er meer meiden deze ervaring hebben en dat dit vaker voorkomt en dat het dus zeker niet aan mij ligt! Bedankt voor je reactie en cool dat je dit ook met je vriend hebt besproken! @nieuwe dames: welkom! Maar dit was niet de afspraak. Augustus zou roze worden?! Dan moet september dat maar zijn... 5 september wordt al mooit druk! X Manon