Hallo allemaal, Nog niet lang geleden begonnen in het NOD van Augustus, nu moet ik helaas me bij jullie aansluiten. :thumbdown: Volgens mij is dit ook best gezellig! Ik ga nu ff sporten, missch tot vanavond en anders tot morgen
@ Minnie22, hier ook op voor 16 september! duurt nog lang he! Maar ik ga sowieso op die dag nog niet testen, dat zou dan pas (als ik het volhoudt en niet ondertussen de duivels hebben gehad) de 23e worden. @ katjak79, helaas voor jou! Maar natuurlijk welkom bij de club van september.
Ja weer tegelijk zwanger zijn zou top zijn laten we duimen dat het raak in dit keer en natuurlijk voor de rest ook meiden Ben vandaag gestart met ovutesten omdat ik na mk niet precies weet hoeland mijn cyclus is, ben wel uitgegaan van de 35 dagen wat ik normaal ook had
Hallo meiden, Het is hier een druk clubje zeg . Ik ben een beetje aan het bijlezen om te kijken wie wie is maar dat duurt wel even denk ik. Nou meiden iedereen succes in ook ik wil best nog wel weer een meibaby.{Belle is er een} gr Chantal.
ja dat is zo bizar, sinds ik mk heb gehad en weet dat dat een tweeling was wil ik ook best wel graag een tweeling.. terwijl ik dat daarvoor niet zo had en juist heel graag 1 als eerste. Voelde me bijna schuldig dat ik dat ooit gedacht heb (zo van zouden ze dat geweten hebben?). Dus Ja voor tweelingen! (tenminste ik dan....)
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie & Tiki 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi & Miamel 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen 18: Dib & Roosje75 19: Caecilia 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 85 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 16 september: Minnie22 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Oeps , was vergeten het aantal passagiers te veranderen! @katjak Je kan jezelf gewoon toevoegen aan het lijstje! Balen dat je ongi bent geworden!
Hmm, ik heb het idee dat mijn ei een dag eerder is gekomen dan ik opgegeven had en dat kan ik eigenlijk ook wel plaatsen. Op vrijdag 8 augustus was ik echt goed ongesteld terwijl ik de dag ervoor met het afvegen een beetje bloed had. Symptomen zijn pijnlijke steken links onderin. Beetje krampachtig. Heeft iemand dit soort symptomen ook en dan in combinatie met misselijkheid, rommelende darmen en prikkende borsten? Want dat heb ik namelijk. Ik heb me hierop nog niet echt eerder geconsentreerd.
Hey... ik zie net dat ik september lekker 2 nod-dagen heb haha, blijf natuurlijk hopen dat de eerste geluk brengt! Ik neem weer plaats op de wachtbank, gezellig. Voelt toch altijd als een hele prestatie zeg, ik ben trots op ons allen!
Goedemorgen dames, Ik heb net een onderwerp geplaatst bij "zwanger worden" want het volgende is mij gister overkomen.... We hebben ondertussen uiteraard al heel wat geklust alleen gisteravond na het klussen had ik behoorlijk wat bloed. Ik schrok me wild! Het was niet echt bloed, het was meer donker rozig, maar best veel. Mijn ei heb ik als het goed is begin deze week gehad en heb ook al heel de week ongi pijn. (het bloed was daarna wel gelijk al opgehouden) Weten jullie wat dit kan zijn. Het kan niets met ongi te maken hebben want ik zit midden in mijn cyclus. Is er iets mis of kan dit innestelingsbloed zijn? Ik maak me zorgen... Groetjes, Wendy
Hoi hoi, Ik zou graag verzet willen worden van 3 september naar 5 september. Mijn tepels beginnen nu pas zeer te doen, dus cyclus ook 2 dagen langer als verwacht..
goeiemorgen! Gister alweer lekker van mn ongi af... pff ben ik gelijk weer n stuk vrolijker! Dus gelijk maar aan de klus, en dat de hele maand volhouden ( beetje om de dag) ha ha.... je zou zeggen dat er niks fout kan gaan dan is niet mijn idee trouwens, maar dat van mn vriend
@ Wendy, geen idee meid, heb wel eens bloed gehad na iets minder zachte sex zeg maar, maar dat was niet heel veel..... En zoveel innestelingsbloed? Ook geen ervaring mee, maar als je twijfelt zou ik gewoon even de HA raadplegen...
Kom me ook weer even melden, heb volgens mij mijn ei gehad. Lekker veel geklust. We gaan ook vrolijk door met klussen want je weet het maar nooit met die eieren. Toch begint mijn hart al weer zachtjes vol verwachting te kloppen... Nog twee weken wachten... @ wendy: raar meid, zeker in de gaten houden. @all: succes en lekker aan de klusss, we willen een mooi volle roze wagen!
Hey dames, Hier begint het ei te komen. Vandaag veel vruchtbaar slijm, rommelende darmen en een opgejaagd gevoel. Meer last van kleine puistjes in het gezicht en gespannen borsten. Ook meer zin in klussen, maar hubbie is aan het werk dus moet nog ff wachten... Kan niet missen lijkt me... straks maar ff een ovutest doen. Op zich komt ei over 3 dagen, maar misschien wel eerder dus... spannend. @ Wendy: geen idee wat dat kan zijn. Heb je vaker sex dan normaal en misschien harder of op een andere manier. Gezien bloed natuurlijk rood is lijkt het vaak ook meer dan dat het is, wat bedoel je met best veel bloed? Ik hoop dat het niets ernstigs is. Ga anders naar de HA... suc6! x Manon
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah & Verhip 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie & Tiki 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi & Miamel 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen 18: Dib & Roosje75 19: Caecilia 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 84 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 16 september: Minnie22 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @ Verhip: heb je op 5 september gezet... welkom! bij deze dag en suc6! x Manon
Hoiiii Misschien een beetje rare praat maar na het sexen komt er bij mij altijd een beetje sperma uit en ik voelde dit lopen (meer dan anders) en pakte snel een t-shirt die toevallig in de buurt lag (bah, ik weet het) en hield deze onder me. Misschien bloed gemengd met sperma en op een t-shirt lijkt het misschien erger dan dat het is, maar het waren bij elkaar 2 vlekken ter grote van mijn hand (heb wel kleine handen hoor hih). Ik heb begrepen dat het ook een andertje kan zijn geweest....ik hou het inderdaad ff in de gaten. Heb wel nog steeds lichte ongi pijn. O ja, en net getempd en deze is ook iets hoger. Afwachten maar weer. Groetjes, Wendy
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah & Verhip 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie & Tiki 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi & Miamel 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen 18: Dib & Roosje75 19: Caecilia 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 84 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 20 september: Minnie22 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Hmmm de mijne toch maar even veranderd (testmarathon) mijn cyclus kan nog wel eens uitlopen tot 34 dagen dus...dames wie doet er mee? xxx
Hier ook nog een keer vragen. Wie wil mij van 2 september afhalen? Had het een paar dagen geleden al gevraagd, maar zie mezelf er nog steeds op staan, dus vandaar
Zo, alles is weer zoals het hoort te zijn in mijn lijfje. Curettage is heel erg meegevallen evenals de narcose. Al ben ik bang dat de dames van de uitslaapkamer een hoop lol om mij hebben gehad toen ik nog niet wakker mijn vent aan de telefoon kreeg. Ik kan mij daarvan ook niets meer herinneren. Vreemde gewaarwording! Maaar nu gaan er weer voor, althans over een week als het weer mag. Plan is dan uit de kast en SMEPpen maar!