Nee Suzie niet je ei kwijt zijn hoor! je hebt je ei waarschijnlijk gehad Hopelijk heb je je vent nog zover kunnen krijgen. En anders sperma kan heel lang overleven dus wie weet hebben jullie prima geklust!
Ik weet nou nooit precies hoe lang het kan overleven. Lees overal iets anders. Ga altijd uit van 48 uur en wil dan dus om de dag seksen, terwijl eens in de 3 dagen soms beter uitkomt Dan heeft mijn man ook minder het idee dat er heel veel druk op ligt. Maar ik durf dat dan weer niet te gokken.
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah & Verhip & Dafje 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie & Tiki 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi & Miamel 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 14: Sannamvrio & Mup 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 85 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 20 september: Minnie22 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @ Dafje: je staat erbij! Welkom. Het wordt druk op 5 september. Goed teken hoop ik! x Manon
Hey ladies, Hier alles prima. Het hele weekend volop aan de klus. Gaat goed. Het lukt ook elke keer, dus dat is prettig! Vanmiddag nog een keer en dan morgenavond en dan gaat hubbie weg... naar Londen... Aresenal - Twente bekijken.. Ik hoop dat we dan goed hebben geklust en dat hij niet te vroeg is weggegaan... Maar sperma blijft in je lichaam 3 - 5 dagen goed.. (heb ik gehoord iig) Straks nog een ovutest, maar denk dat ie wel posi is.. Ik hou jullie op de hoogte! Hoest met de rest? @ Wendy: hoe gaat het met het bloeden? Is het al weer weg? x Manon
ja, als de omstandigheden optimaal zijn, dus goed vruchtbaaar slijm en sterke zaadjes, dan kunnen ze tot 72 uur overleven. nog een weekje en dan is het al weer september...spannend weer hoor. Ben benieuwd hoeveel roze meiden we krijgen. Klussers succes!
Hoi Manon, Hier alles goed. Het bloeden was na dat kluspartijtje gelukkig al gelijk weg. En daarna ook geen druppel meer gehad. Ik denk inderdaad dat het een adertje is geweest. Ik heb gisteren trouwens de ovu testjes van sensitest binnengehad en 's middags gelijk geprobeerd. En deze was zoals verwacht negatief (heb toch begin deze week mijn ei gehad). Nu is het maar weer afwachten...ppff. Ik heb nog wel steeds zo af en toe lichte ongi krampen wat ik wel vreemd vind. Ik heb het nu precies een week. Veel succes met jouw ovu testje en maak daar dan nog snel ff gebruik van...hihi Groetjes, Wendy
Beste Manon, te vaak is ook niet goed. Op http://www.zwangerstraks.nl/sterkzaad.php is o.a. het volgende te lezen: Dagelijks één of meer keer klaarkomen verzwakt het sperma. De eerste zaadlozing bevat de meeste zaadcellen, de tweede aanmerkelijk minder en de derde bevat vaak nauwelijks nog spermacellen. Een vrijfrequentie van elke 36 tot 48 uur geeft een goede zaadkwaliteit. Hoe lang zaad in leven blijft is afhankelijk van de zaadkwaliteit.
Hallo Allemaal Nadat ik een miskraam heb gehad ben ik de 16e deze maand eindelijk weer ongi geworden. Ik hoop nu weer mee te mogen doen voor september Hopelijk heb ik mijn oude cyclus weer een beetje terug , anders word het een beetje gokken en gewoon lekker veel klussen
@ suzie80, wie weet is het wel het goede moment geweest he, want je weet natuurlijk hoe 'sterk' het zaad van je man is, het kan idd wel langer dan 2 dg in leven blijven....de goede momenten zijn toch uiteindelijk ook maar een gok, je weet pas met een positieve test in je handen, of je het goed hebt gedaan... @ manon77, als ik het zo lees, zijn je de hele dag aan de klus geweest... of lijkt het maar zo? wij houden hier gewoon om de dag aan; anders word het voor mijn gevoel zo'n moeten. @ Xira, hopelijk brengt september je geluk! Suc6 met het klussen!
Nou meiden, vanavond ga ik op vakantie ! Dus zal voorlopig even niet mee kunnen lezen en schrijven Ben 5 september weer terug en dan wil ik al vast wat zwangere zien ja! Tot over 2 weken! xxx Minnie
Hallo, hier ook weer ff een berichtje van mij. We hebben flink ons best gedaan is de klusperiode. Netjes om de dag. Tja, nu is het dus afwachten.... wachten duurt soms zo lang... Hoe is het hier verder? Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Groetjes!
eyey dames..., ik ben nathalie en we zijn nu al 1 jaar bezig... ik zou willen vragen of iemand mij op de lijst zou willen zetten... ik weet niet precies hoe ik het uit moet rekenen maar 16 aug was mijn eerste dag van mijn laatste ongi... xxx
Welkom! Als je weet hoe lang je cyclus is dan kun je het zo uitrekenen. Je eerste dag is dan 16 augustus.. Laat maar ff weten dan zetten we je op de lijst! x Manon
Hey, dat klopt. Maar rond de eisprong moet je vaker klussen volgens mijn HA. We doen het max 1x per dag. Normaal ongeveer om de 2-3 dagen en dit weekend elke dag. Vandaag moet nog en dan morgen... Maar bedankt voor je link. Ik heb er iig wat aan! x Manon
Hoi hoi dames, Een heel verhaal; ik zit ook ben NOD van september Het begon vrijdag, dag van de eisprong de hele dag een beetje buikpijn tot half 3 s'middags kreeg ik ontzettende krampen van een uur lang het leken wel weeen (ik heb 2 kids) daarna zakte het wat af. naar de dokter geweest maar die had ook geen idee wat is geweest kon zijn, iets met de blaas of baarmoeder want als die daar op duwde kon in wel door de grond gaan. Nu is het ondertussen zondag en heb een stuk minder buikpijn. Alleen wel een stuk meer zorgen! heeft iemand zoiets meegemaakt of einige idee wat dit heeft kunnen zijn. Alvast bedankt, liefs loulou
Nee hoor! Ben niet de hele dag aan de klus. Als dat zo zou zijn dan zou ik nog meer respect voor mijn hubbie hebben dan ik nu al heb! We houden ons normaal aan om de dag/ 2 dagen en nu in de klusperiode elke dag. (volgens HA) Ik had net een vet positeve ovutest, dus ik ga hem zo maar eens ff verleiden...! Morgenavond de laatste keer voor deze klusperiode en dan kunnen we weer zonder moeten... maar dat is het nooit bij ons. We doen het nu bewust iets vaker, maar geen moeten! Dan lukt het toch niet! Succes en ik hoop over 3 weken een positieve zwangerschapstest te hebben! @ Wendy: gelukkig is het bloeden weer weg. Ik denk ook een adertje! Suc6 maar weer! x Manon
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & JedidJah & Verhip & Dafje 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie & Tiki 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi & Miamel 10: Nynke1980 & Jolan25 11: Lien84 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 14: Sannamvrio & Mup & miepke 15: Pippa & Desiree1986 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 85 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie JedidJah 10 september: Suzie80 Aura 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 20 september: Minnie22 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @ Dafje: je staat erbij! Welkom. Het wordt druk op 5 september. Goed teken hoop ik! x Manon[/quote]
Hmmmmmm, ik had de hoop dat het HCG al goed mijn lichaam uit zou zijn, ik heb helemaal geen zwangerschapsklachten meer, maar net een ovu test gedaan bij gebrek aan zss test en die was echt vert positief. Zo positief heb ik bij mij nog nooit een ovutest gezien Balen want eerst moet volgens mij het HCG mijn lichaam uit zijn voordat er een eisprong komt...........