ik geloof dat ik ook weer naar d evolgende ronde ga , ben nu best wel bang dat t niet lukt ofzo. omdat ik van de andere zwangerschappen meteen zwanger was. Zou het kunnen dat het "niet"meer lukt? mn cyclus is wel veranderd "vroeger"was deze 28 en nu is het steeds 26 dagen heb ovu testen gebruikt(deze keer niet) en die geven wel een piek aan, heb ik dan een eisprong?
Dag dames in september, Spannend dat er alweer NOD's in de buurt komen, zenuwachtige meisjes, forumspanning... Ondertussen moet ik gewoon werken ik probeer niet al te erg afgeleid te worden.... Jij ook Klingel! Was je alweer een tijdje kwijt , dat krijg je met al die augustus-september-oktoberforums, je hebt gewoon geen idee waar iedereen uithangt! Jij ook nog niet :-# dus? BAH
Ben je al ongi dan, of voel je het aankomen? Ken je gevoel van zou het nog wel lukken. Ik was de vorige 2 keren ook zo zwanger. Rot gevoel is dat he, het maakt je erg onzeker. Volgens mij als je een piek hebt, heb je ook een eisprong, anders zouden ze niets meten. Hoop voor je dat het snel raak is!
Ik voel dat ik niet zwanger ben (kan altijd heel vroeg pos testen als ik zwanger ben en nu is t negatief) heb ook helemaal geen klachtjes normaal was t al heel snel bloedend tandvlees zere borsten en misselijk en erg duizelig. heb nu wel een opgezette buik maar dat heb ik ook als mn ongi er aan komt
@ MissQ dat zou idd heel leuk zijn laten we het hopen Spannend september komt in zicht kan haas niet wachten tot we allemaal kunnen testen worden weer lange wacht dagen
Hoi meiden, Dit is nu mijn officieel laatste vakantiedag. Ik werk in het onderwijs dus heb er bijna 6 weken opzitten. En wat zijn die snel gegaan! Morgen een dagje terug naar school, de laatste dingen regelen enzo en dan maandag weer van start. @MissQ: Veel plezier in de Weerterbergen en hopelijk een mooie test bij thuiskomst. @Makey: Zijn bij jou alle zwangerschappen en symptomen hetelfde geweest?
Hai Hanna, dat moet even slikken zijn, na zo'n lekkere lange vakantie. Maar misschien heb je er ook alweer een beetje zin in? Wat heb je voor klas? Enneh, je bent niet de enige hier trouwens, heb er al meer gezien.
Ja de symptomen waren hetzelfde en kon ook 4dagen voor nod testen. Het is gewoon zo vervelend dat t nu zo lang duurt omdat je bijna denkt dat er wat mis is. Niet dat ik in eerste instantie vanuit was gegaan dat ik weer meteen zwanger raak maar toch denk je dat omdat je toch 2 xsnel zwanger was.
Ja dat wordt weer even afkicken Ik heb een middenbouwgroep, groep 3, 4 en 5. 25 kinderen om te beginnen, maar hoogstwaarschijnlijk komen daar nog 2 kindjes bij.
Ik snap dat het heel lastig is nu om af te moeten wachten. Zeker omdat je dit niet gewend bent met de andere keren. Ik denk dat je je nu nog geen zorgen moet maken dat er wat mis is hoor. Hoeveel maaden zijn jullie nu bezig?
Hey meiden, Ik vrees ook voor een volgende ronde.... Voel erg verdachte steekjes... Ik laat me stiekem toch nog even op de lijst staan hoor! (je weet maar nooit ) Ik hoop over een paar dagen veel rose in deze lijst te zien! Succes allemaal! Groetjes Milolove
fles spa blauw niet maar wel wetties en babybillen doekjes. gelukkig had ik me zelf een klein beetje verrekend. dacht dat me eitje op maandag moest komen maar hij komt vandaag. wat een geluk. op de boot douche en onze mede cabine gebruikers even lief aan kijken of ze nog een rondje drinken wilde doen zonder ons. (hihi) gelukkig zijn het vrienden die het maar al te goed snapte. dus nog vandaag ook even aan de klus en vrijdag gewoon omdat het lekker is. liefs gyino
wooow 25 kids. en ik maar denken dat k met mijn onderbouw groepje van 9 kids het zwaar heb. oke dat zijn dan wel kids met een lichamelijk en geestelijk beperking. maar wij staan mt zijn 2e in de klas. oeff ik wil niet weten wat voor een herrie het soms bij jou in de klas kan zijn. ik heb soms het het idee al dat oor dopjes nodig heb heel veel plezier wel dit schooljaar.
ik voel me een beetje alleen zo hier. ga maar eens kijken of de wasmachiene al klaar is. tot snel all
agh ja je moet toch iets op je vrije dag. en heb om eerlijk te zijn geen zin om naar beneden te gaan. daar liggen namelijk alle spullen van het camperen nog. en zo'n huiskamer vol met rotzooi is zo'n hopenloss gezicht weet dan nooit zo goed waar ik moet beginnen.' maar ben toch bang dat ik er zo aan moet geloven. me maag gaat ook al een beetje proteseren dat er iets van eten in moet komen.
Hoi ik ben er ook hoor meissies. Gynio, ik heb ook last van H.O.G. (soms wel dagen achter elkaar) en ik moet ook nog grasmaaien (heb ik geen zin in, en je lacht je ziek als je ziet wat voor rotstukje het eigenlijk is haha) Enne, ff geen zin om terug te lezen, maar was jij diegene die op vakantie was geweest om te role playen?
Hoi meiden, Net naar de wc geweest en er zat een beetje bruin bloed bij. Rond vandaag is waarschijnlijk mijn innesteling (zat of zon eisprong gehad). Begin het dan nu wel superspannend te vinden hoor! [-o< Hoeveel dagen na een innesteling kun je eigenlijk testen?