hihi ok je hebt gelijk was op jou dat ik reageerde sorry oo zie nu pas, waren 2 echo's en 1 bloedafname wat toonden die?
klopt en dat had ik liever gehad dat ik niks had geweten had een hoop stress (en smoesjes om eerder weg te kunnen van het werk) bespaard
nee bloedafname is niet standaard. ze wilde het bij mij doen omdat mijn cyclus zo raar is en omdat ik positieve en negatieve testen had en toch ook overtijd was en omdat er niks te zien was op de echo's. ze dachten wel dat mis was maar wilde voor de zekerheid kijken in mijn bloed of er nog hcg in zat. niet dus. heb maar 1 keer een bloedafname gehad en 2x een echo
wij hebben het toch maar verteld tegen de ouders ook al is het nu niks. (we kwamen ook een bekende tegen bij de verloskundige ) we wilde liever dat ze het van ons hoorde dan van een ander dat we er wel mee bezig zijn maar dat het niet helemaal gaat zoals we wensen. en ik moet je zeggen het lucht wel op om er met iemand over te praten. dus wil je het vertellen gewoon doen.
Ja je hebt gelijk, dat het vast wel oplucht, ok dus als het ooit zover is, vertel ik het ook gewoon en AMAI dat is wel het noodlot zeker, een bekende tegenkomen!
ja was wel een beetje onze angst dat we een bekende tegen zouden komen. mijn vriend komt uit een dorp waar een hoop praatjes gaan. en die bekende woont bij mijn schoonouders in het dorp. dus hoe lang zou het duren voordat de roddels de ronde gaan
Ik kreeg een Mk net na de 12 weken, dus iedereen wist het al. Ik moet zeggen dat we dit niet als negatief hebben ervaren hoor. Iedereen weet in welke toestand we waren en waren erg begripvol en lief voor ons. Je kan zo ook 1000 keer je verhaal kwijt en dat heeft mij toch wel geholpen. Nu maar hopen dat de volgende zwangerschap 9 maanden duurt En een bekende tegenkomen, dat zal je dan altijd zien he!
Onze ouders weten nog van niks. Mijn vader weet wel dat ik erg bezig ben met de gedachte om zwanger te worden. En vaak zeurt hij er over terwijl hij niet weet dat we ook al echt bezig zijn. Maar denk als het duidelijk wordt dat het allemaal niet goed lukt of er complicaties zouden komen dat ik het dan ook wel ga zeggen
voor mijn moeder was het ook geen verrassing dat we bezig zijn. ze had zelfs al aan mijn zus gevraagd of die wist of me misschien bezig waren. ze hadden alleen niet echt verwacht dat mijn vriend al kinderen wilde (ik wil het al 2 jaar haha) dus een kleine verrassing dat het echt zo was is het wel. hopen dat we over negen maanden een kleinkind aan ze kunnen schenken.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je hebt wel gelijk waarsch, en nu weet je toch al dat jullie lichamen het doen, hopelijk wordt je snel opnieuw zwanger!
hopenlijk word jij ook snel zwanger maar las ik nou dat je bij een gyn loopt? of verwar ik je nu met iemand anders (zo ja dan heb ik niet goed terug gelezen sorry)
Ja het is wel zo dat we weten dat we zwanger kunnen worden. Dat scheelt al weer veel inderdaad en dat is ook wat de verloskundige zei bij het nagesprek en de echo om te kijken of alles weg was. Hopelijk snel weer een positieve test We waren al zo bezig met onze veranderende toekomst..... babykamer, andere werktijden, kinderopvang was al geregeld, dat we er nu nog meer naar uitkijken! Hopen maar op een heel roze september kinderwagen! Hoe lang zijn jullie bezig voor een kindje?
Mijn ouders hebben nog geen kleinkinderen dus daar zijn wij (als het allemaal goed gaat er er niks gaande is waar ik niks van weet) de eerste. Mijn schoonouders hebben een kleinkind van 3 maanden. Erg leuk om te zien hoe het bij hun allemaal gaat. Maar ook zwaar omdat wij het zo graag willen. en bij jou?
zowel bij mijn ouders als bij mijn schoonouders hoop ik dat wij de eerste mogen zijn. mijn zus weet ik dat die er nog niet aan toe is en mijn schoonzus wil graag eerst trouwen, maar je weet het nooit natuurlijk... vind je het lastig om mensen met kleine kinderen te zien?
Ik heb vanochtend om 4 uur getest. Volgens mij was ie positief. Maar vanochtend was het tweede roze streepje een beetje uitgelopen.. dus ik weet het niet.
spannend dat word morgenochtend nog een keer testen dan. maak er dan even een foto van kunnen we even voor je meekijken als je dat fijn vind
haha ja, wij zaten by de gyn en mn vader die hobbelt zo langs, die werkt ook in het ziekenhuis... dus kan het nooit geheim voor hem houden 8) en we zijn ook nog eens collegas