NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja morgen of overmorgen test ik nog een keer. :D :D
    spannend.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend lintje!

hoe is het verder met iedereen?
    Ik ben doodop van de orgametril kan niet wachten tot mn ongi morgen of maandag. kan ik eindelijk weer aan de clomid heb daar minder last van ;)
    heerlijk na de stad geweest vandaag met het mooie weer :D

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha dat is ook wat. maar je weet in ieder geval zeker dat je vader zijn mond houd. is bij ons nog maar de vraag want was een vage bekende en die vertel je niet van onze situatie is zo en zo dus wil je je mond houden.

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lastige situatie lijkt me dat.

Het gaat hier goed hoor, mijn dochter is vandaag 1 jaar geworden, ze heeft o.a. een wheelybug gekregen, prachtig weer, heerlijk gevaren vandaag en morgenmiddag een tuinfeest.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    misschien stomme vraag maar wat doet orgametril en clomid met je dan? is dat voor je cyclus of voor je vruchtbaarheid ofzo (vergeef me als ik nu heel dom overkom)

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    van harte gefeliciteerd. had mooie cadeau geweest een positieve test jammer dat je nu alleen maar wat onzekerheid hebt.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ja, maarja, hoop is ook goed. ;) met een dag of twee weet ik het zeker.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    haha weet 100% zeker dat hij zn mond zal houden 8)

wij zitten al 4 jaar in de mmm, dit hebben wij gewoon tegen iedereen open en eerlijk gezegd hoe en wat.
    wij hebben wel bewust gekozen om het in juni direct aan iedereen te vertellen. Maar helaas is dat mis gegaan mk 2 ling en derde zat bbz. Maar we weten nu wie onze echte vrienden zijn ;)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg ik wil je niet ontmoedigen hoor maar word je er nou nooit depri van 4 jaar is al een hele tijd.

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hahah geen probleem :)
    ik heb PCOS, maak te weinig vrouwenhormoon aan om een eitje te maken en geen ei is geen cyclus.
    Orgamtril zorgt dat er een menstruatie/ontrekkingsbloeding wordt opgewekt. en zorgt voor gezonde slijm in de baarmoeder waar later het vruchtje nestelt. dit slik ik 10 dagen (zit nu dag 9) en dan erna wordt je de 1ste of 2de dag ongi.
    Dan ga je tellen cd 1. Op cd3 start je clomid, de clomid zorgt dat er een ei groeit en het eitje ook werkelijk springt. de clmoid slik ik 5 dagen lang 100mg en dan is het een kwestie van klussen en klussen en klussen ;)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    het is een hele zware klap geweest dat het zo gigantish mis is gegaan met onze drieling.
    Maar we weten nu wel eindelijk dat ik echt zwanger kan worden en dat manlief weet hoe die moet schieten ;)
    dat het mis is gegaan is gewoon pure pech geweest, omdat de 3de in mn rechter eileider zat.

Maar de damens hier op de site hebben me er door heen gesleept en mn vriendin en manlief :D en ik ben blij dat ik weer in de volgende ronde zit

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg wat een lijst. en zijn je kansen op een bevruchting dan even groot als iemand die het niet slikt. (geef geen antwooord als ik te veel vraag hoor)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kan me zeker voorstellen dat dat een zware tegenslag is geweest. is dit recent gebeurd?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mag alles vragen hoor ;)
    theoretish gezien idd evenveel kans als iemand met een 'gewoon'cyclus.
    al denk ik zelf dat de kans zelfs wat groter is... dit omdat door de medicatie mn eitje groter is dan die van jullie :oops:

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    9 juli teste ik positief, een week na mn nod
    Met 6 weken ben ik de tweeling verloren en 1 aug vonden ze de derde
    (na heel veel lab onderzoeken en echo's) deze is 3aug uit zich zelf los gekomen met 8 wk

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg.
    en heb je nu ook meer kans op meerlingen door de medicatie die je krijgt of was het puur toeval

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    manlief zn familie zit vol met 2lingen. en door de meds heb ik nog eens 10% meer kans op meerling :rolleyes:

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kijk eens aan dus eigenlijk ook nog eens dubbel kans op een meerling haha.
    nou ze zijn waarschijnlijk allemaal meer dan welkom als het er meer zijn.
    ik zou wel even moeten slikken als ik in verwachting zou zijn van een meerling maar als ik er heel lang over zou doen zou het me geen moer intreseren hoe meer zielen hoe meer vreugd dan haha.
    nou we gaan voor roze deze maand he

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    absoluut! allemaal roze deze maand :D

whaha idd slikken toen het er 3 bleken te zijn, maar waren alledrie harstikke welkom.
    Had dan wel alles aan de babyspullen moeten veranderen ;)
    we hebben in al die tijd beetje bij beetje alles gekocht hahaha ;)
    heb rond de 15de mn ei en ben de 17de jarig whahahaha :evil:
    dus dat wordt heel gezond feesten ;)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat word een vitamine/mineralen feestje.
    en flink klussen rond je verjaardag zou het mooiste cadeau zijn wat je van je mannetje kan krijgen (nou ja van samen natuurlijk)

Deel Deze Pagina