NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    haha sta al stijf van de vitamine pille en tarwekiem olie en de hormonen ;) ben vsm puur mama gewoon door blijven slikken want ja je weet maar nooit 8)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik denk dat ik morgen ga beginnen met de etos pillen.
    ben alleen benieuwd hoelang mijn menstruatie aanhoud dit keer. normaal 3 dagen maar vorige keer ook vijf (en zit nu op dag 2) maar goed begin gewoon kan mijn lijf er vast aan wennen en voorbereiden op een super ei deze maand

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend bos.. ik duim voor je 8)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ja, heb er best veel moeite mee. Maar probeer toch altijd maar blij te zijn voor die anderen en te hopen dat wij ook aan de beurt komen. En het is vooral zo lastig dat je er gewoon met niemand over kunt/wilt praten behalve met je partner.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dank je maar september is voor jou ook het eindstation begrepen :x

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    gaat wel lukken hoor 8) en anders gewoon weer een ronde clomid ;)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dat vond ik ook heel moeilijk dat je er met niemand over kan praten, mijn partner is namelijk niet zo'n prater. op mijn werk heb ik een collega in vertrouwen genomen die weet van mijn hele situatie. en dan mijn ouders, schoonouders en vriendin weten het sinds gister en mijn zus weet ervan.

ik werk elke dag met kleine kinderen dus ben blij dat ik niet zo'n moeite heb met het zien van andere zwangere of mensen met kinderen.
    kan me wel beetje voorstellen als je het wel hebt. zou bij mij ook geen jaar meer moeten duren voordat ik het wel lastig ga vinden

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ Claire: Als ik vragen mag, heeft het bij jullie dan zo lang geduurd voordat jullie er achter kwamen dat je geen ei sprong had. Omdat je zei dat jullie al 4 jaar bezig zijn.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dikke knuffs!

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    als ik het goed uitgerekent heb kom ik ook op 13 september...
    ik zie dat ik op de 12e sta
    dus ik weet het niet meer haha...

xxx

11. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    hallo!

En zijn er vroege testers die zwanger zijn? heb geen zin om alles terug te lezen!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik wil nu nog niet iemand in vertrouwen nemen. Is misschien ook omdat ik nog studeer en mijn ouders het geen goed idee vinden dat ik nu al zwanger zou worden. Maar heb een stabiele relatie een huis en er is een vast inkomen van mijn vriend dus wij zien geen reden om te wachten.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klusdag vandaag :)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    groot gelijk. je moet doen waar je je goed bij voelt. als jullie er klaar voor zijn moet je er voor gaan. als je alles hebt wat je een kind moet kunnen bieden ben je er in mijn ogen klaar voor.

hier kun je altijd je hart luchten. praat maar raak hoor haha
    ps wat studeer je

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    nee dat was gister...;)
    want als je op de dag van je eisprong klust ben je al te laat heb ik gelezen...
    maar waarschijnlijk wordt het wel klussen haha...
    maar gister ook maar geklust haha...

xxx

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    in maart zijn we al 10 jaar samen, wonen sinds onze 17de samen.
    ik heb al die tijd gewoon de pil geslikt dus niets in de gaten.
    Totdat ik stopte met de pil en helemaal nie ongi werd maar ok niet zwanger. na een half jaar heb ik een echo geeist bij de HA omdat ik een voorgevoel had dat er iets mis was.
    Die echo was idd niet goed en de beruchte kralen cirkels in mn eierstokken wearen duidelijk te zien.
    Wij na het ikazia ziekenhuis na de gyn....
    nou echt.... we werden meteen beschuldigt van Soa's ik zeg tegen de gyn, absoluut onmogelijk. Toch moest ik al die testen doen.
    En er was geen een soa aanwezig. daarna werden er nog allerlei testjes gedaan, met het bericht dat ik wel eens pco zou kunnen hebben.
    ik nooit van gehoord, dus ik dacht oki we wachten af.
    Manlief moest een zaadonderzoek doen, de zwemmertjes konden niet beter.
    Toen kreeg ik te horen dat ik maar eens moest gaan afvallen..... zie dat maar eens te doen als je schildklier niet werkt :confused: 5 dieetistes versleten, niks afgevallen! en elke keer werden we weg gestuurd met val maar af nou echt het bloed kwam onder onze nagels vandaan.
    Weer testen en onderzoeken en echo's verder geconstateerd : het is echt PCOS (had ondertussen wel al info gelezen)
    ondertussen had ik ook de vervanger van de vervanger van de vervangster van de gyn.
    We werden van het kastje na het muurtje gestuurd want ach we waren nog jong en niet serieus genomen.

Toen zijn we van rotterdam na gorcum verhuist (mn eigen omgeving)
    Wij na mn oude HA die me van baby afaan ken, alles voorgelegd en besproken het heeft een half jaar! geduurd voordat het ikazia de papieren eens door stuurden :evil: Toen zijn we met spoed doorverwezen naar het gyneacologish team in het beatrix ziekenhuis, we werden direct meteen goed geholpen geen gemauw over afvallen of iets anders de eerste afpraak werd een echo meteen gemaakt direct het helle dossier doorgespit en we kregen meteen allerlei medicatie mee :)
    eindelijk serieus genomen, ook die arts verteld hoe we behandelt zijn geworden en hij schrok ervan. MAar nu hebben we echt goeie begeleiding

sorry voor het lange verhaal ;)

ben inmiddels wel 10 kilo kwijt :D

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh dacht dat het op de dag zelf ook nog wel kon? nou goed keertje extra kan nooit kwaad haha.

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    nee indd haha...;)
    maar het beste is 1 dag ervoor... omdat als je eisprong er is dan ben je al te laat...
    maar ik weet niet of ik nu de 12e of 13e op de lijst moet staan...
    ik sta op de 12e maar als ik heb uitgerekent zoals me is verteld kom ik op de 13e...
    dus haha...

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dat vind ik dus zo fijn aan dit forum dat je mooi min of meer anoniem je hart kan luchten. Maar ook andere meiden kan helpen.
    Ik studeer aan de universiteit iets technisch. (daar hou ik het bij ivm dat ik anders te gedetailleerd ben en straks iemand mij herkend :p)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik lees je verhaal met kippenvel echt niet normaal dat je zo heen en weer geslingerd kan worden.
    woon je nu in gorinchem?

Deel Deze Pagina