yup! voel me als een visje in het water hier als verbasterde limbabenees Ik kreeg zon heimwee, het is zon andere mentaliteit en omgeving
mij zal je never nooit meer terug zien in het ikazia ziekenhuis ben nog altijd woest op ze Toen echt PCOS werd bevestigt was vlak voor ons trouwen toen heb ik manlief de keus gegeven om mssn alsnog maar een ander te zoeken. Omdat we wel eens kinderloos zouden kunnen blijven en het hem niet wil ontnemen, Maar hij dacht er niet aan! zo lief
Jeetje wat een verhaal. Echt niet normaal dat ze mede omdat je jong bent je niet serieus nemen. Maar wel goed dat jullie nu goed bezig zijn! en super dat je 10 kilo bent afgevallen. En je hoort hier best veel meiden die PCOS hebben. Hopelijk ben je snel zwanger!
T lijkt in elk geval een echte ongi te zijn... Morgens vroeg anders voor de zekerheid maar s een testje ertegenaan gooien, maar denk dat ik toch echt wel gewoon ongi ben hoor!
dat is nou echte liefde... ik zou dat ook niet kunnen als mijn vriend dat zou zeggen... al zouden we onder een brug moeten wonen (bij wijze van) dan nog zou ik hem niet verlaten... veel sterkte en suc-7 xxx nathalie
Volg je eigen hart daarin Maar kan me voorstellen dat je je ouders dan niet in vertrouwen neemt. mssn een hele goeie vriendin?
Dank je. Jullie ook allemaal we gaan allemaal supereitjes maken en niemand die ons tegenhoud om bij t roze te komen whaha
goed zo. ik heb gelukkig weinig ervaring met de gyn uit het beatrix ziekenhuis maar de ervaring die ik heb was niet zo positief. gelukkig dat het bij jou wel zo is. (misschien had hij ook zijn dag niet of was zijn vrouw )
er is nog niet zo heel lang een heel nieuwe team heb zelf dr schricx en dr persoons. Maar ik werk zelf voor het rivas, mssn dat ook mee zit, ook al zou dat niet mogen
ik heb gister dokter schricx aan de telefoon gehad maar hij was heel kortaf. is vast een aardige man, had zelf ook mijn dag niet dus misschien kon ik wel weinig hebben. werk je in het ziekenhuis zelf?
Manon77 schreef: @Naliey: Ik had je idd gevraagd hoe lang je cylcus normaal is en dan kun je het zo uitrekenen. Idd dag 1 = 16 augustus en dan gewoon tellen in je agenda. Dan kom je vanzelf op een datum uit. Als jou LF 14 dagen is dan kom je uit op 13 september. Laat maar horen en dan zetten we je erbij.. x Manon als ik het goed uitgerekent heb kom ik ook op 13 september... ik zie dat ik op de 12e sta dus ik weet het niet meer haha... xxx
aan de foon klinkt ie idd kortaf heb dat zelf ook opgemerkt maar t is een aardige man. We hadden bij hem de eerste afspraak. niet meer daar ben ik mee gestopt een half jaar terug. Ik werk nu alleen nog in de thuiszorg, combineerde het eerst Maar mn vader werkt daar wel, weet niet precies hoe zn beroep heet Maar hij zorgt voor alle computer en aparaat systemen