weet ik ook niet maar moest gister zoiezo naar het beatrix om bloed te prikken omdat het lab erbij zit en dan had ik dezelfde dag nog de uitslag
t is dan een aardig endje voor jou maar je wilt zo snel mogelijk de uitslag tuurlijk hebben woon zelf op 5 min lopen, dat is een enorm gemak. Moest de afgelopen weken zo vaak na het lab.
haha had dit over t hoofd gezien ik heb tot mn 17de op arkel gewoont, we hebben 4 jaar in rotjeknor gewoont en nu alweer bijna 2 jaar terugies
nou ik kreeg nu dus eindelijk de bevestiging dat na onderzoek dus blijkt dat overgewicht helemaal niet zoveel te doen heeft met PCOS bij mij bleek het dus in de familie te zitten, maar omdat ik met mn moeders kant geen contact had wist ik dat ook niet (mn mams ook niet trouwens) dat soort dingen bespreken is daar taboe
nou valt opzich mee maar moest vanuit mijn werk (geldermalsen) naar huis (ponskaartje halen) en dan naar ziekenhuis. dat was wel ff lastig (ponskaartje klopte niet meer dus moest ik alsnog vernieuwen haha ben ik voor niks langs huis gegaan maar goed) ik heb ook altijd in gorinchem op school gezeten. arkel ken ik ook wel. ik kom officieel uit oosterwijk
nee totaal niet. ik heb eerst merewade gedaan het vmbo niv 3 administratief daarna na de davinci Verkoopchef gedaan met werken/leren prenatal gorinchem en prenatal warenhuis den-bosh zijn mn leerplekken geweest. Heb in rotjeknor opleiding HBO management gedaan... alles afgemaakt en ik eindig in de zorg.... ja ja.... maar dit bevalt me echt zo goed, je krijgt er zoveel voor terug. Ik heb echt fantastishe clienten 8)
leuk het is belangrijk dat je het goed naar je zin hebt op je werk vind ik altijd. ik werk op een babygroep in de kinderopvang en zit daar ook helemaal op mijn plek. heb super leuke collega's en onwijs lieve kinderen
8) idd vindt dat ook het blangrijkste van werk, dat je het goed na je zin heb... Alleen wel eens medelij met mn ouders die alle boeken enzo hebben betaalt
de mijne zit naast me op zn eigen pc te mopperen. hij maakt en programeert flightsimulators voor echte aankomende piloten. Maar thuis probeert ie dan vanalles uit op zn eigen pc
Nee programmeur en hij heeft bij deze baas geleerd hoe hij cockpits onderdeeltje voor onderdeeltje moet maken met de hand. en dan programmeert ie ze. het is maar een heel klein bedrijfje (5 man) maar t schijnt een gat in de markt te zijn want er worden aardig wat verkocht aan bedrijven voor behoorlijk wat geld maar ondertussen kan ie zelf ook vliegen
ik ga effe mn alive of hoe je t ook schrijft zoeken, koorts komt weer opzetten en effe katten kroelen 8) tot strakjes