Hallo allemaal eindelijk is het dan zover, eerst heb ik me aangesloten bij de club gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld (heeft heeeel lang geduurd) en toen, omdat ik mijn cyclus niet wist begonnen met ovu testen. Heb vandaag de eerste positieve test gehad!En nu weet ik dus dat mijn cuclus 33 dagen is en mijn nod 14 sept. Dus mag ik ook op de lijst? Misschien helemaal overtrokken, maar ik ben zoooooooooo blij
Goeienavond dames, Zo bijna weer een dagje voorbij! Ben een beetje zenuwachtig voor woensdag ben zo benieuwd of de Clomid deze ronde goed aanslaat.... Ik had eerst het idee van wel... maar inmiddels weet ik het niet meer
ik ga lekker op bed liggen zappen, koorts wil niet weg Ben zo blij morgen t laatste pilletje orgametril *doet rondedansje* slaaplekker allemaal en wens jullie allemaal mooie roze dromen. dikke knuffs, marie-claire
- Caecilia ik hoop ook voor je dat het aanslaat - sanne beetje bij kunnen lezen? - claire hoop dat je je snel beter voelt . slaap lekker, dream pink
ben nog aant bijlezen maar vergeet weer vanalles ondertussen dat ik aant lezen ben, tis heel leuk dat er zoveel man meedoen aan het topic maar af en toe wel moeilijk bij te houden als je niet elke dag op keer per dag kunt meelezen
zeg maar gerust bijna niet te doen. zelfs als ik meepraat vergeet ik soms al dingen hoe gaat het met jou
Ja hier gaat het wel, wat last van gevoelige tepels vandaag en nog steeds een raar gevoel in ondebuik, maar wacht gewoon af na mijn mk vorige keer juig ik niet meer te vroeg
vervelend dat je daar last van hebt. ben je al lang bezig voor een kleine en wanneer heb je en mk gehad?
we zijn nu voor een tweede beeb bezig sinds juni, was toen direct in een keer zwanger maar helaas met 6 weken een mk gehad, nu eerste ronde na mk dus eigenlijk 2de ronde zeg maar
vervelend zeg. hoop dat het deze ronde 9 maanden goed gaat. maar dat hoop ik voor iedereen (en voor mezelf 8) ) is dat jullie kleine op de foto?
yep das ons meisje maar wel een oude foto want ze is nu inmiddels 19 maanden, heb in album een recentere foto staan Natuurlijk hoop ik ook voor iedereen dat het goed gaat, en er veel zwangere mogen komen deze maand, het liefst iedereen
img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 133 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Rootje79 & Shaar 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Tessa8 & Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke 15: Pippa & Desiree1986 & MissQ & Hanneke78 & Black daliya 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey 29: Claire85 30: Jutte & marina71 133 passagiers voor de roze kinderwagen! 1 Zwanger!!, 1 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte Celinaaa 4 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe 15 september: hanneke78 20 september: Minnie22 butterfly23 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. hallo dames! is er nog een klein plekje over in die mooie roze wagen? ik ben een beetje laat maar zet mezelf er toch nog maar even op! had vorige week wat roze verlies dus ik dacht ongie te worden maar het was pas dag 19 dus wel raar, altijd 28 dagen normaal. Maar het is gestopt en mn NOD is 6 september dus we wachten gewoon nog even af! heb mezelf bij de testmarathon van 7 sept. gezet want dan zijn ik en sabman 6 jaar samen dus dat is een mooie dag om te testen. (al ga ik ervanuit dan al ongie te zijn) succes iedereen! ik lees dat er wat meiden uit gorinchem zijn, gezellig! ik kom ook uit die buurt en heb altijd in gorinchem op school gezeten en gewerkt!
help! heb het plaatje gesloopt! kan iemand het fixen? bos ik heb altijd in meerkerk gewoont, en op de oude hoven gezeten en daarna op het davinci college
ik zie dat we even oud zijn. ik heb ook in gorinchem op school gezeten (da vinci) vind het wel grappig dat ik nu al twee meiden gevonden hebben van mijn leeftijd en in de buurt