Lindje GEFELICITEERD! Heb even weinig tijd, en de komende week ook heel erg druk, Maar zou iemand mij svp op de 26ste willen zetten Alvast bedankt Straks kom ik wel weer actief kletsen
hey met die ovutest kan ik je niet helpen want daar heb ik geen verstand van. dat andere (onsmakelijke 8) ) verhaal haha daar kan ik je misschien wel mijn ervaring over delen. Ik heb dat namelijk ook en volgens mij is dat niet erg. (anders ben ik ook niet normaal haha
alle zwangeren gefeliciteerd! ben net teruggekomen van vakantie, heerlijk en relaxed. Temp beetje in de gaten gehouden, normaal gaat het wel omhoog met eisprong, nu bleef het zelfde temp hele week terwijl ik hem wel zou moeten hebben... raar... maarja... we zullen volgende week wel zien of het wat is of niet. @ jolan25... volgens mij is dat redelijk normaal dat er dan nog wat uitkomt, komt mij in iedergeval bekend voor en soms zelfs nog wel later.....
lekker waar ben je geweest. ik heb van mijn vk vernomen dat je cyclus op vakantie helemaal in de war kan raken door. raar maar waar. ik heb altijd een regelmatige cyclus vanaf het stoppen met de pil en na de vakantie was ik plots 18 dagen overtijd, maar niet zwanger. kon door de vakantie komen aldus vk. hoop dat het bij jou gewoon raak is
Gefeliciteerd! Dacht al, wat duurt een 2e zwangere lang, maar net dat ik het dacht....Tada! Geniet er maar van en dat er vele mogen volgen!
Ik heb gehoord tss 12 to 36 uur! Lintje proficiat Wendy veel succes met het wachten, lastig gevoel hé Jolan, dat uitlopen is geheel normaa, de goede zwemmertjes zwemmen door (er mag tot 90% uitlopen zonder dat je ongerust moet worden) De ovu gebeurt 12 a 36u na je meest positieve ovu test
ja lichaam reageert op veel dingen, en als het niet raak is jammer, maar hele lekkere vakantie op Mallorca gehad, zon, zee, lekker eten en drinken (jaja gewoon heerlijk gedaan, Cava kan ik niet laten staan ) We zullen zien, mn vriend zei ineens dat het hem helemaal niets zou verbazen als het wel zo is en dat vond ik alleen al erg leuk te horen.
bij mij was het toen wel raak, was 1e test heeeeeeel licht streepje, maar hij was er wel en raak toen dus! Ben je aan het twijfelen?
Hey meiden Het begin rustig te worden bij aug Kan ik hier ook eventjes bij? Over 1 uur en een kwartier is het toch al sept hihi
Jaa nog minder dan 1 uur en het is september! De ROZE maand! @Lintje, gefeliciteerd! @Pixie, zullen je missen! Tot de 15de! @Sanne, heel veel succes/plezier morgen met Iris haar eerste dagje kdv! @gyino, Als je zwanger bent vertel het je vriendin gewoon eerlijk. Toen ik mijn beste vriendin vertelde dat wij de medische molen ingingen was ze erg stil. Een week later kwam ze me vertellen dat ze 9 weken zwanger was.... van nr2 en weer in 1 ronde raak. Dat deed pijn... we hebben er samen hard om gehuild.... en in de maanden dat ze zwanger was heb ik het er erg moeilijk mee gehad, maar dat begreep ze wel... Gelukkig zijn we nog 8 weken samen zwanger geweest.... Hier begin ik het ei gevoel te hebben. Temp was vanmorgen heel erg laag (36,4 en na ei ben ik altijd boven de 37). Gisteren geklust dus pas morgen weer... vindt ik altijd erg moeilijk, bang dat we de boot missen... Maar de gyn zegt: om de dag klussen NIET iedere dag! (dan is de zaadkwaliteit te laag...)
x 143 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Rootje79 & Shaar 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Black daliya 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 29: Claire85 30: Jutte & marina71 & Maria79 & Bia74 143 passagiers voor de roze kinderwagen! 2 Zwanger!!, 2 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte Celinaaa 4 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Ok, thx calani! Heb nu weer een beetje zwaar gevoel onderin mijn buik. Weet niet wat ik daar nu weer van moet denken... Had de 30ste met ovu-test de donkerste streep, heb ik dan niet mijn ei gehad? Of geeft ie dan aan dat mijn ei eraan komt? En dat ie springt? @jolan, dat van dat uitlopen heb ik ook, gewoon een inlegkruisje gebruiken.