@ Bos, denk je een hele rol nodig te hebben of houd je nog een paar baantjes behang over? Kan ik die overnemen om mijn wagentje ook ff op te leuken, scheelt toch weer in de centen, kunnen we extra testen kopen! (Of leuke rompertjes, kleertjes enz enz)
x 144 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Black daliya 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 29: Claire85 30: Jutte & marina71 & Maria79 & Bia74 144 passagiers voor de roze kinderwagen! 2 Zwanger!!, 2 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte Celinaaa 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Ik heb mezelf even op de 5e gezet, want ik zat later te denken dat ik pas 5 dagen na mijn NOD een posi test had de vorige keer, dus dan is de 5e al best vroeg om te testen. Er van uitgaande dat ik weer een cyclus van 28 dagen heb tenminste (banner geeft 30 dagen) @zwangere meiden: Gefeliciteerd En inderdaad dat er maar veel mogen volgen. En hopelijk veel meiden die al lang bezig zijn, ik gun het jullie zo! We gaan voor veel roze deze maand hoor! Dikke knuffels voor jullie allemaal!
@ de roze meisjes: Van harte gefeliciteerd. En voor de rest. Heel veel succes gewenst deze maand. 100% roze is natuurlijk een heel goed doel!
@ Lintje: Gefeliciteerd Zo weer heel wat moeten bijlezen, even 2 dagen niet gekeken, pfff... Gelukkig heb ik niets te doen op mijn werk Ik wordt ondertussen steeds zenuwachtiger... nog 2 dagen tot NOD. Behalve zeer gevoelige (.)(.) geen mogelijke zwangerschapskwaaltjes of klachten die voorspellen, dus ik kan er niets van maken... gewoon afwachten dus
nou ben niet zo'n ervaren behanger dus heb wel paar meters verpruts maar ik heb nog een halve rol over. hier komt tie............. gezellig wie doet er nog meer mee met: pimp mijn kinderwagen haha
Heb net de schrik van mijn leven gehad. Ik had de kleine op bed gelegd, maar hij was weer uit zijnj bedje gegaan. Hoor ik hem ineens krijssen, dus ik storm de trap op en gooi zijn deur open. Zit hij met zijn vingertjes aan de schanierkant tussen de deur... Gelijk onder de kraan gehouden en met hem onder mijn arm naar de huisarts gegaan. Gelukkig niets gebroken, maar wel erg gekneusd.
dat is zeker schrikken zeg. hopen dat hij er niet zoveel last van gaat krijgen. *bos zet een pot koffie voor de schrik*
Thx Bos, maar heb liever een kopje thee (heb "eruges"... gelezen dat te veel koffie niet goed schijnt te zijn). Ukkie roept nu de hele tijd: Deur, auw.. Heb ons net getracteerd op een plakje friese kruidkoek met boter. *Chips, ben me toch de hele ochtend al een partij misselijk*
zo'n 3 a 4 kopjes koffie per dag kan geen kwaad hoor heb ik gelezen. hoe oud is jullie kleine. het word flink dik zeker. heb het ook een keer gehad op mijn werk. maar dan schrik je je een ongeluk. (en oh wat voelde ik me schuldig zeg) *bos zet de waterkoker ook vast aan*
Kleintje wordt zondag 2 jaar. En was echt giga schrikken, stonden gewoon 2 deuken in zijn vingertjes. En hij is normaal een hele harde voor zichzelf hoor. Huilt niet zo snel. Dus toen ie vanmrogen ging krijssen, wist ik dat er echt wel iets aan de hand was. Misselijkheid iets met eisprong te maken? Hmm, zou kunnen, want die heb ik vanmorgen geloof ik net gehad. *Lekker, kopje thee, geen suiker aub* Ga hier maar een boodschappenlijstje maken. Ukkie gaat nu toch niet meer zijn bedje in. Misschien slaapt ie straks nog even.
Eventjes spieken of er al weer meer dubbele streepjes geplast zijn. Ja! 1 erbij! Van harte! Mijn nod is de 4e maar ik durf niet in het lijstje
Hoii Ik kan ook weer bijna op de wachtbank, gister nog even goed geklusd, en vndaag ook nog maar even denk ik zo... dan kan het wachten weer beginnen, die 2 weken voor de eisprong gaat altijd veeeeel sneller ( voor mn gevoel) ha ha Zwangeren: Van harte gefeliciteerd, dat de rest mag volgen!
Hallo na 3 maanden rust gaan we het weer proberen, mijn nod is hoogst waarschijnlijk de 29 ste. Wil iemand mij op de lijst erbij zetten, heb t geprobeerd maar ben niet handig genoeg denk. Alvast bedankt
Hier is de ongi net voorbij, dus duurt nog effetjes voordat ik weer t wachtbankje op kan... geduld is een schone zaak!