Nou dit is nog de oefenronde, zeg maar. Ik ben 20 augustus voor het laatst ongesteld geweest, nog omdat ik tot 17 augustus de pil heb geslikt......dus eigenlijk verwacht ik niets en daarom mogen jullie allemaal voor! Bij onze dochter was het in ronde 2 raak, dus tja, dan krijg je toch (valse) verwachtingen, want dat zegt niets voor een tweede....en toch, nu al dag 6 van de ongikrampen en nog niets down under, zucht....dan liever gewoon ongesteld, want dat wachten is ook niets.... *pakt ook maar weer eens de theekan, zo'n maandag gaat best snel zo!*
img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 146 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Black daliya 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 29: Claire85 30: Jutte & marina71 & Maria79 & Bia74 146 passagiers voor de roze kinderwagen! 2 Zwanger!!, 2 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte Celinaaa 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
was je cyclus vorige keer gelijk normaal toen je stopte met de pil of heb je last van ontpillen. bij mij was hij gelijk normaal de eerste 5 keer (was eerst 1 keer ongi geworden voordat we er voor gingen) en daarna was de cyclus van slag. de vk denkt dat dat komt door de vakantie en de laatste keer dan de vmk. en nu MOET het raak zijn (haha als schreeuwen toch hielp had ik al minimaal 3 kids gehad) *heb net mijn broodjes op, die maandag gaat zeker hard en ben alleen maar bezig met poetsen, poetsen en nog eens poetsen bah vanavond lekkere jank film kijken, lief moet toch strijken *
@ nickiee: het word gezellig de 26ste. Ik tel met je mee af (sta er ook bij de 26ste) hopen dat we samen geluk hebben meid
Wow, al 2 zwangeren! Gefeliciteerd meiden! Pfffffffff, hier nog niks maar wel echte ongi klachten..... mijn banner is vanzelf al naar een volgende ronde gegaan en zo te voelen krijgt hij gelijk :x
Melkje had ik al gemaakt Thee lekker, bonbonnetje sla ik liever even af. Nog steeds misselijk, zo'n branderig gevoel ik mijn keel...
@ Milolove, ehm, ik heb al zes dagen dat gevoel..... Maar goed, moet nu weer even voor de 12e keer "checken" op het toilet, dussss......blijft spannend. @ Bos, ja, mijn cyclus was gelijk regelmatig de eerste keer.....nu weet ik het gewoon niet zeker. De ovulatie leek wel weer gewoon op de reguliere tijd, maar ja, misschien werken de pilhormonen ook nog? Geen idee! Pff, ik ga maar weer even lopen, is tenslotte alweer een half uur geleden, hahaha...mag ik al naar huis? Wil testen voor de marathon! Oh ja, poetsen, kom je ook ff bij mij langs? Veel plezier met de jankfilm, lekker zeg...denk dat ik sex and the city toch maar even op moet starten. Oh he verdorie, heb ik gister niet naar Expeditie Robinson gekeken, shoot.
ja goed he. en ze moeten rennen hoor want we komen ze allemaal achterna. jeetje wat een cyclussen heb jij zeg. flink aan het ontpillen. als zelfs je banner al gaan voorstpellen dat je ongi er aan komt .... zijn er ook banners die voorspellen wanneer je zwanger word.....
nou als je het niet erg vind heb ik genoeg aan mijn eigen huis. welke weerman had voorspeld dat het vandaag een mindere dag zou worden. ik heb het snikheet........ ik heb een heel klein stukje gezien van expeditie Robinson maar helaas te weinig om je op de hoogte te brengen. wanneer ga je testen?
tuurlijk geen probleem, eet ik hem wel voor je op oke je word toch niet ziek he. volgens mij komt er weer een griep virus aan. de eerste kids op mijn werk worden ook al weer grieperig. teken dat de herfst voor de deur staat
Hey Nieuwbegin, ondanks dat jij gestopt bent met duimen ga ik dat toch voor je doen. Een beetje hopen op mooie data mag wel. Een verjaardag is ook een hele mooie.
Over bijzondere datums gesproken, mijn NOD is op 4 sept. Als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik 15 mei uitgerekend dit is de sterfdatum van mijn vader. best wel bizar. Maar ik zal het zeker als een geschenk zie. xxx
Mijn NOD is ook op 4 september als ik nu zwanger zou zijn zijn we op dezelfde dag uitgeteld Best wel funny nou ik zal voor je duimen dat het raak is en het zou idd een heel bijzonder geschenk zijn Groetjes
dan sluit ik me ook nog ffies aan...als ik nu zw zou zijn dan ben ook ik op 15 mei uitgerekend enals ik dan wat eerder zou bevallen op 6 of 9 mei zijn dat de verjaardagdatums van mijn oma en opa (afgelopen feb opa overleden) maar zo heeft volgens mij elke datum wel iets
@Jutte, Dus jij bent ook de hele tijd aan 't slipstaren! Ik heb het gevoel ook la een paar dagen, maar vandaag is het toch echt erg aanwezig... Zo maar weer eens kijken Succes straks met de testmarathon! Spannend hoor @ Bos, Ja dat ontpillen wordt een beetje iritant als je het mij vraagt! Maar goed, de HA vindt dat ik even een paar maanden moet afwachten of het beter wordt. Dus dan neem ik maar genoegen met een cyclus van ongeveer 7 weken. Helaas Mocht mijn banner gelijk hebben dan gebeurt er tenminste iets. En o ja, mocht ik een banner vinden die voorspelt wanneer je zwanger wordt dan ben je de eerste die het hoort hoor
@milolove: balen zeg dat het zo lang duurt. dan duren 7 weken lang maar het komt vast snel goed thanks tof van je hoop dat je hem snel teken komt haha zo mijn huis is weer spik en span. nu ff koffie en dan ff de stad op zoek naar schoenen
Jij mag wel een extra bonbonnetje voor al dat harde gepoets van je! Ik hoop niet dat ik ziet wordt, hoewel ik al wel erg verkouden ben.... Heb net alle kleertje van ukkie die hij niet meer past uitgestald liggen op de tafel en het dressoir per maat natuurlijk Mogen ze zo in de vacuumzakken voor hopelijk een broertje of zusje. Hij heeft best al wel veel kleertjes gehad als ik het zo bekijk!