Hier nog steeds wachten. Heb wel een opgeblazen buik. Maar dat zal wel door de naderende ongi komen (of omdat ik de laatste tijd wat teveel gegeten heb ). Als ik deze maand niet zwanger ben toch maar een beetje op dieet. Merken jullie ook dat je dat wat minder interessert? Omdat je dan toch denkt als ik zwanger ben word ik ook dik.
Hallo, Mag ik mij hier melden om hier mee te schrijven? Ik mag tot volgende week woensdag wachten. Kan iemand mij helpen met de lijst, ik wil graag bij 10 sept en op 12 sep met de marathon mee doen. Ik heb sterk het gevoel dat dit wel eens de ronde zou kunnen zijn na 27 maanden. Ik ben wat weeig in mijn buik, heb elk moment van de dag trek, maar kan maar een beetje eten. Spannend dus.
x 153 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane 29: Claire85 & beverly 30: marina71 & Maria79 & Bia74 153 passagiers voor de roze kinderwagen! 3 Zwanger!!, 3 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte (negatief, morgen weer!) Celinaaa 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Kraai je staat erop. Spannend na zo'n lange tijd, maar het klinkt goed. Heb je op de marathon van de 13e gezet, omdat er op de 12e nog geen een is.
hey,hey ik mag vrijdag testen heb de datum verkeerd het stond op 15 maar het wordt 5 ik heb een raar gevoel in mijn buik en mijn boops beginnen te groeien maar die doen geen pijn ik hoop dat het zs verschijnselen zijn zou wel leuk zijn naar 2mk groetjes
zo al 3 zwangere en hopelijk komen er nog heel veel meer bij zo sab jij heb vroeg getest dat je het al weet alle zwangere gefeliciteerd
Dank je wel, het is idd spannend.Ik ga nog een dagje extra wachten met testen dan hihi. Natuurlijk wens ik alle 153 "passagiers" heel veel succes.
Goodmeuning ladies ! Hier gaat het even wat minder: misselijk en diarree... Verder steeds bloedheet, jakkes. Ben trouwens deze week wat minder online, ik heb mijn moeder een weekje op visite!
*blijf heftig ja knikken, ook al is het alleen om gelijk te hebben* Zoooo, wederom een dagje slipstaren hier. Nog geen ongesteldheid, nog geen positieve test....hmmm, ja, ik voel nu wel iets, maar wat, dus: *rent weer naar de wc en hoopt dat de collega's niet al te goed opletten* (oh eerst nog even welkom tegen de new chicks enne, Milolove: baaaaalen zeg!)
Goedemorgen dames. Sab van Harte! Sterkte voor alle wachtenden / slipstaarders, ter ondersteuning heb ik nog wel wat venkelthee en muffins (appel en chocola) in de aanbieding...
Ook goedemorgen allemaal en ja de nieuwe maand is dan eindelijk begonnen. Ben nu eindelijk ongi na een goed verwarrende cyclus waar het niet op gang wou komen dus hebben ze het opgewekt en ja hoor met echt alle klachten die erbij horen pfffffffffffffff. Ben echt goed lek al een paar dagen, eerst héél erge buikkrampen maar die zakken nu gelukkig af na een paar dagen en nu druk wachtende tot het over is en dan gaan we ervoor. Ben al druk aan het strepen geweest op onze kalender wanneer ongeveer de "goede" periode is en we hopen dan ook eind september ook positief te mogen testen Iedereen succes en voor de zwangeren al onder ons GEFELICITEERD !
Hier in Zeeland is het echt niet heel erg warm, maar het zweet druppelt overal langs als ik maar iets doe. Is dat een teken dan?
Bllleeeeeehhhh, Mystic Sun, dat is niet leuk, wil je niet ongesteld worden, wordt je ook nog eens gestraft met zo'n stortvloed! Afrola: appelmuffin, hmmmmmmmmm de venkelthee sla ik even over, heb al een bakkie groen! Bos, hoe was je jankfilm? Welke was het eigenlijk? Ik heb maar lekker suf America's next topmodel zitten kijken, even iq-loos avondje, ook wel eens lekker....
Bedankt voor de felicitaties! Ik hoop nog steeds mee voor jullie! @bos, ja voor NOD getest, de 29e en de 30e en de 31e en de 1e haha, maar 29 en 30 was al licht positief (kruidvat) en de 31e kon ik er niet meer omheen (sensitest geloof ik).
@Alle zwangeren! GEFELICITEERD! @Ongi lady's balen zeg! Hier pas op 5 dpo.. Pfff moet nog zo lang wachten! Maar heb steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden... En ik heb een opgeblazen buik. Maar mijn lichaam zal mij wel weer voor de gek houden! Zoals alle voorgaande maanden...