Hoi, Gefeliciteerd zwangeren! Ik moet nog een paar dagen wachten, maar ben zo benieuwd! In de eerste ronde voelde ik van alles in m'n lichaam en nu voel ik eigenlijk helemaal niets, dus heb niet veel goede hoop... Zou wel even een testje willen doen, maar heb mijn vriend gevraagd de test te verstoppen zodat ik niet te vroeg zou testen, is dus maar goed anders had ik het vanmorgen al gedaan, veel te vroeg dus! Alle meiden die ook zitten te wachten, heel veel succes!
GROTE TREK HIER... Elk moment kan ik eten eten en eten. Dit heb ik die 27 maanden niet eerder gehad. Kent iemand dit?
*KwiePark kijkt nog snel even tussen alle september NOD-pagina's voor meer hoopgevend nieuws, maar helaas. Ze moet dit trouwens wel heel voorzichtig doen, want schoonvader staat met vader in spe (als ik natuurlijk zwanger blijk te zijn 8) ) in de tuin en hebben perfect uitzicht op de computer. KwiePark doet dus snel het gordijn dicht onder het mom van veel wind en kou in de nek ... ... Euh, nu moet ze rennen, anders is ze niet op tijd op de overblijf van haar werk. Doei!* Geen nieuws is goed nieuws, dus hopelijk komen er vanavond meer zwangeren bij. Gek zeg, ik ben zo blij als een kind met elke zwangere die hier is. Wel balen voor degene die krampen hebben en verwachten ongesteld te worden. Sterkte!
hallo dames na lange tijd hier niet te zijn geweest ga ik hier toch weer posten en mee doen! inmiddels zitten we in ronde 28 helaas en is mijn cyclus wel regelmatig ik zou graag op de lijst willen voor 30 september
Welkom terug dani! hopelijk is het binnekort raak voor jullie. 28 rondes is wel lang wachten he meis...heel veel suc6.
Het is niet leuk he meis om zolang te moeten vechten voor een wondertje. Wij kennen het. Heel veel sterkte in deze ronde en ik hoop voor jou dat het geluk aan jouw kant staat. Hebben jullie ook besloten het gewoon te blijven proberen?
Hoi Kraai, Ik heb sinds een dag of 2 hetzelfde helaas. Moet mezelf echt nog net niet vastbinden om van eten af te blijven haha. Heb ik normaal eigenlijk niet. Ik heb alleen ook geleerd in de afgelopen 2 jaar dat je allerlei veranderingen kan voelen zonder dat er iets is... dus ik hang er maar niets aan op. In mijn geval maar weer wachten tot het weekend!
Ik hang er niets aan op, maar heb wel hoop, ik ken dit gevoel niet zo goed. He mag ik jullie iets vragen? Ik heb de overgevoelige test van mat care besteld. Is dat wat?
thanks dames ja we hebben de hoop een beetje opgegeven na al deze rondes.we hebben veel geprobeerd: tempraturen, ovu testenenz enz het probleem is dat ik overgewicht heb (160 cm en weeg 92 kilo) moet 75 kilo wegen voordat ik pas in aanmerking kom voor een behandeling! dus zit in een dubio. hbe nu van iemand een adres gekregen die ook behanelingen geven met overgewciht maar moet het nog met mijn mannetje erover hebben
@ Dani, wauw, respect hoor! Succes... @ Wie was het ook alweer, de Matcare ultratest? Na drie negatieve cb digitaal testen, heb ik vanmiddag als het goed is de ultratest in de bus liggen. Dus als die nou + is, dan meld ik hier even dat het een fantastisch ding is. Mocht ie - zijn, en ik word nog steeds niet ongesteld....dan meld ik dat het een rotding is Slipstaarpoging 5 van vandaag, nog geen kleur te bekennen.....nog maar een koppie thee dan "Golden China Blend", iemand een bakkie? We hebben hier ook nog cake over van de jarige van gister!
Hoi Jutte Lekker een bakkie thee en als er nog cake over is, ook lekker....... Succes met alles....... ben benieuwd!
Doen ze echt zo moeilijk over overgewicht dan? Dat had ik niet verwacht. Vreemd, ik zie hier in het ziekhuis toch veel dikkere vrouwen hoor. @afrola he balen zeg. Heel veel succes in de volgende ronde. @Jutte ik hoop dat je komt melden dat het een geweldig ding is hihi Doe mij maar een sterremunt thee.
x 154 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Britt1981 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona 0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Sucre & Giegel & Grummelke & ilonaa & cjpt & Jammie & Sab85 7: Natassie & Tiki & Calani 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Zinah & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro 10: Nynke1980 & Jolan25 & Miamel & Kraai 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 18: Dib & Roosje75 & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 21: Moontje & Miranke & Veronika 22: Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 25: SylviaM & Laurhen 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 27: Milla Rose & Mystic Sun 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane 29: Claire85 & beverly 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola 154 passagiers voor de roze kinderwagen! 3 Zwanger!!, 4 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Jutte (negatief, morgen weer!) Celinaaa 2 september Jutte (poging 2) 5 september Rootje79 6 september Calani 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Suzie80 Aura Love Child Jammie Miamel 13 september: Manon77 Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ 16 september: Shyness 20 september: Minnie22 butterfly23 28 september: Dreamer83 BBKane 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Met mijn cyclus van ongeveer 28 dagen is mijn volgende NOD ws op 30 september, dus blijf ik nog wel even in de kinderwagen... Dani 86 ik heb je toegevoegd
Kraai: die supersensitive.. staat helaas heel vaak op forum dat die later posi test dan bv een goedkope kruidvat.. dus mocht je nega testen.. blijf hoopvol!