Ik heb tot nu toe altijd (haha, ALTIJD, heb pas een keer of 3 een test gebruikt) de Clearblue digitaal gebruikt. Vind het erg prettig dat je dan niet hoeft te turen naar een wel of niet streepje maar dat hij gewoon heel duidelijk zwanger of niet zwanger zegt.
*duikt in de bak met theezakjes, kan veel vinden, tropical, mango, kers, groen jasmijn, groen original, china blend, zoethout, elements.... graaf nog dieper, bah zuidvruchten........earl gray* Sorry geen sterrenmunt. Bakkie heet water en je eigen zakkie?
Hoi meiden! GEFELICITEERD! aan alle zwangeren! Gaat goed! Heb het gevoel dat het een hele roze maand wordt! Gaat er iemand nog vandaag testen?
Tja, maar de ellende: trek je m na "niet zwanger" uit de houder, zie je wel twee streepjes en ga je toch twijfelen....zucht...en heb nu ook al meerdere malen gelezen dat ie niet zo gevoelig is als men zegt....en dan is dat NIET toch wel errug hard Jaaaaa, en zo maakt Jutte zichzelf lekker gek deze week!
ja helaas wel! wilde wel het zaad controleren maar behandelingen nog niet starten ik moest eerst 75 kilo wegen! heb me zo geergerd! ben ook geweest voor een maagbandje omdat ik al jarehn te zwaar ben en daar was ik te licht voor dus moet het helemaal zelf gaan doen en dat gaat me niet zo 123 lukken! heb me nu als doel gesteld om met de kerst 10-15 kilo af gevallen te zijn! dat zijn 3 maanden moet toch wel beetje lukken
Ja hiero, wel weer in de middag, aangezien de testen op waren....hahaha, maar da's al test vier, nu 3 dagen over tijd en nog geen rood spikkeltje in de slip te bekennen...... [-o<
hihihih ja doe dan maar heet water, heb hier genoeg thee liggen Ok, dus ook al geeft de mat care nega aan dan kan het nog wel posi worden? De postbode is nog steeds niet geweest.. baal
jutte: spanneeeend! Hoe laat ga je testen? Ga meteen daarna hier checken hihi, altijd leuk een zwangere erbij Ik zou op zijn van de zenuwen, dat je het nog uithoudt zeg!..
Haha, sinds ik na de bevalling 11 kilo kwijt was en daarna nog eens 14 met dieeten blijf ik bij het nee schudden! *Sm@k*
Ik wou dat het volgende week was en er nog geen duivels te bekennen waren... [-o< nu wordt ik helemaal zenuwachtig en gek van mn steekjes en krampjes: zijn het nou duivels/of niet/of wel/of niet... en dan tussendoor nog werken en natuurlijk heeeeel vaak broekloeren.
@Jutte, Ja hier! Ik lust wel een bakkie zoethout... En een stukkie cake erbij... zou ook wel lekker zijn *kwijl* Ben benieuwd wat je test gaat aangeven..
Heb beetje last van zwaar gevoel in mijn buikje, (.) (.) zijn ook beetje pijnlijk aan het worden. Zou het dan......
Heb ik erg last van gehad tijdens mijn zwangerschap Stuk zeep onder je matras leggen helpt, raar maar echt waar!
Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook last van gehad maar weet dus niet of het een verschijnsel is Sunlight zeep zeggen ze, heeft mij toen niet geholpen helaas
Hoi hoi, lekker ik doe ook een bakkie mee hoor, heb m'n eigen zakkie (pickwick elements water), cake hoeft niet , ben nog steeds misselijk (bleh... al 3 dagen niet normaal kunnen eten). Ik kon me net niet meer inhouden, heb toch maar een test gekocht. Nu hoop ik dat ik het vol kan houden om deze niet te gebruiken tot vrijdag ken mezelf, gaat vast niet lukken. Heel misschien morgen toch maar vast een testje wagen, als ik een cyclus van 28 heb is dan toch echt mijn NOD. He ben zo nieuwsgierig... Dani, ik ben afgelopen 4 maanden ongeveer 10 kilo afgevallen door me heel goed aan sonja bakker te houden, het is even doorzetten, vooral in het begin, maar het werkt wel, tenminste voor mij. In combinatie met wat extra beweging is het misschien wel te doen 10 kilo in 3 maanden (dat is natuurlijk eigenlijk niet gezond voor je, maar als je het graag wil, kan het wel). En je weet maar nooit, misschien gaat het zwanger worden dan ook ineens makkelijker. Succes in ieder geval!