Nu tis nog ver weg...maar vermoed dat ik geen reactie heb op de clomid deze ronde...vrijdag nog kijken en dan zal het als er niets te zien is de cyclus afbreken zijn. En dan kom ik weer op NOD oktober!! Dacht laat ik wachten..maar waarom hahaha, leek me leuk... Lijstje en plaatje komt later wel vermoed ik....is nu nog niet nodig hihihi.. Nog meer meiden die al weten dat september niets word en door gaan naar Oktober???? Groetjes, Miranda
Nope, gisteravond al wat bloed gespot bij het afvegen Vandaag echt megakrampen. Ga zo lekker boodschappen doen en heb mezelf al een flinke bos bloemen en filet americain en biefstuk enzo beloofd. Oktober wordt volgens mij idd een juli baby misschien eind juni. Ben zelf ook van juli, dus eigen verjaardagkado in de maak ook erg leuk hihi.
Heb een dubbele bos roze rozen gehaald en gisteravond een lekker sappig biefstukje gegeten!!! Chocola en ander ongezonds zo veel mogelijk laten liggen, zit al genoeg onder de pukkels hihi.
Hihi leuk hoor een mooie bos rozen..en heerlijke biefstuk!!!! Pukkels..hmm hier ook en ik weet niet of ik ongi word...wil 1 september starten met provera....maar wacht nog even af..misschien gaat mijn lichaam zelf wel over op de grote schoonmaak... Wil wel niet op 6 september tot 13 september ongi worden...dan gaan we op vakantie daarom even wachten met provera ondanks dat ik die al sinds vrijdag in huis heb en ook mocht nemen...maar dan zou ik echt op 6 september ongi worden tot 13 september hahaha...nee dank je... Groetjes, Miranda
Klote dames, Maar lees dat jullie vol goede moed door gaan naar oktober, een zomerse beeb ook lekker kun je lekker snel met de beeb naar buiten......
Hey meiden! Ik sluit me ook alvast aan. Zit (nog steeds) in 2e mk en had vanochtend nog steeds een duidelijk positieve zw-test. Ga er dus vanuit dat die op zijn vroegst donderdag negatief kan zijn (en lijkt mij al snel, maar bloedverlies lijkt klaar, vorige keer was het ook snel daarna). Vorige mk kreeg ik 3 weken later ei, dus 5 weken in totaal na negatieve test NOD. Als ik dan tel vanaf donderdag kom ik alweer op 1 oktober uit! Nogal wat onzekerheden in mijn berekening dus, maar ik moet toch wat. Ik blijf dus nog beetje in september hangen, tegen beter weten in, en sluit me hier ook alvast aan en zal gegevens wel aanpassen als ik mijn ei gevonden heb. Jammer dat we een hele maand zonder hoop hebben, maar we gaan ervoor, toch!?
Hallo Hebben we nog geen lijst?? Ik mag op 18 oktober pfff wat een eind weg ook dus niet zwanger op mjn vorige uitgerekende datum. dat doet pijn veel pijn! Ik probeer even wat afstand te nemen, ga een rot week tegemoed, HSG en ik weet het nog goed hoe de vorige keer ging, mag eingelijk geen ibubrufen, (vorige keer mocht ik geen pijnstillers nemen van de artsen (preventief). maar ze kunnen me de boom ik ik doe het lekker wel wil niet weer door het plafond!!
jeetje nod oktober alweer september is nog niet eens begonnen! Meiden heel veel suc-6 met alles en hopen dat jullie mij snel kunnen volgen. Wat moeten jullie toch allemaal doorstaan zeg! Hormonen hier en daar. xxx
Twijfelachtig, maar mijn Nod zou net in oktober kunnen vallen. Als mijn cyclus weer mooi doorzet. Dus ik kom gezellig hier in het topic. Uhm.. Hallo!
Ben vandaag met de pil gestopt, dus we gaan officieel voor de tweede!!! Heb geen idee hoe mijn cyclus is maar voor de geboorte en zwangerschap van mijn zoon (nu 10 maanden) was ie heel lang 35 dagen en langer. Ik ga er dus vanuit dat mijn nod in oktober valt... Moet nu eerst ongi worden en dan aan de klus.... Wordt vervolgd
ik heb de lijst al gevonden kan je me er op zetten voor 18 okt? kan het altijd nog iets aanpassen als de cylus door hormonen anders lijkt te worden of dat ik door de pregnyl niet eerder kan testen