Dan zou ik denk ik van te voren even telefonisch contact opnemen en de situatie uit gaan leggen, gewoon kort en bondig van ik moet mijn bloed hierop laten testen alleen mag mijn taxichauffeur die bij mij is dat eigenlijk nog niet weten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Ze hebben toch iets van zwijgplicht t.o.v. anderen en als jij aangeeft dat het niet de bedoeling is dat zij dit nu al te weten komt. Dan moet daar toch wel een mouw aan te passen zijn?
had gisteren ook al ene beetje in mijn string. vannacht zonder string geslapen (in een wijde pyamabroek! Heerlijk! ). en net weer :S
Daar moet je toch niet aan denken, arme vrouw, is ze dan te lang doorgelopen of zo? Daar zou ik niet graag mee willen ruilen, of het moet een totaalgewicht zijn van 7 kilo voor placenta en 2 beebs of zo
rimar, had die dans voor je gedaan is het over komen waaien Ach, zolang jij maar een knal-test krijgt doe ik het ervoor
Een 12-ling, dat kan toch nooit goed gaan, zelfs die octomamma uit de USA heeft kinderen waar medisch heel veel moet gebeuren. Dat is toch zeker ook geen natuurlijke bevruchting geweest.