ik dacht laat ik eens al mijn aanvragen gaan pendelen, maar hij heeft er niet zoveel zin in vandaag. Begon bij susan al gelijk tegen te sputteren... Dus ik sla ff een dagje over... Sorry dames! Morgen hoop ik dat het lukt!
Ik ben tv aan het kijken... en daarnaast ook het net aa het surfen. Ik zou eigenlijk een beetje huishouden moeten doen maar dat zal zoals gewoonlijk wel weer uitgesteld worden tot vanavond.
OOHHWW mijn tepels are killing me. Iedere avond al na mijn ei jeuk tepels. Ben er nu wel klaar mee (tenzij het positief is natuurlijk dan mogen ze nog heel lang door jeuken)
ik heb wel steken en zo en had straks ff flinke krampen dus kan zomaar ei geweest zijn....maar nog geen boobiepijn
Ha dames, Even naar m'n banner kijken. Ik ben meer dood dan levend, wat een stress zo'n verhuizing. Je zal het maar moeten doen als je zwanger bent!! Vanavond vroeg naar bed en er morgen weer vol tegenaan. We moeten "even" 85 M² laminaat eruit halen... leuk! NOT!
Hoi meiden! Ik mag me op het nippertje toch melden voor September, mijn NOD is namelijk de 29ste! Het was even afwachten wanneer ik ongie zou worden (ivm stoppen van de pil) maar na ruim 2 weken "overtijd" (had al 2x nega getest hoor dus wist dat het deze ronde niet raak was) werd ik het vandaag toch ineens. Normaal voel ik het aankomen en heb ik altijd best veel pijn..maar voel er helemaal niks van, gek he! Nou houden zo zou ik zeggen Ik wens iedereen heel veel suc6 deze maand! Groetjes een een fijne avond!