Vandaag lekker bij een dinnetje op de camping gehangen. Alleen jammer van het weer, alleen maar regen gehad. Ben nu wel kei kapot. Zal wel door de buitenlucht komen.
Goeie avond dames... Alles goed met jullie?? met mij super... ik heb me Baardagaam die man zei dat hij voor 90% zeker wist dat het een vrouwtje is... Heb haar/hem nu E.T. genoemd... we hebben ook een Kitten van 4 weekjes jong... En niet gewoon voor de lol helaas... Ze is verstoten uit het nest en heeft longontsteking... (we kwamen in een reptielen winkel en daar waren een man en een vrouw en die vertelde alles over het katje maar ze kunnen er niet voor zorgen... zij heeft geen tijd en hij is al oud....) toen zei de tante van me vriend van dan zorg ik er wel voor 2 weken en dan krijg je haar daarna weer terug.. (ze heeft al verschillende diertjes met de hand opgevoed)... maar omdat ik gek ben op dieren zei ze van dan mag jij deze week wel en dan ga ik volgende week... ze is echt een scheetje alleen nog erg klein... ze eet niet ze plast en poept niet en dat moet ik dus met de hand helpen... dan lukt het wel.. ze is wel speels voor haar leeftijd... ze krijgt ook antibiotica en dat gaat ook goed... zal wel moeilijk zijn als ze weer weg gaat... maar als ze dan een goed leven krijgt vind ik het goed... ik help een beestje gezond te worden en daar doe ik het voor ...
Nailey.,. zo heb ik destijds (4 jaar geleden) ook een katje gered van 4 weken oud.. En is nu een dikke reus geworden
jha heel rustig... zat ook al te kijken van waar is iedereen... mss optijd naar bed om te werken morgen of om de kleintjes morgen weer naar school te brengen ofzo...
Als ik nu geen draak van een kitten had (is nu 12 weken), dan was er nog 1 bijgekomen.. Deze kleine draak wordt ook (ooit) wel rustig. Is even een gevecht tussen mij en de kat...
Ik ga ook richting douche, en dan naar bed.. morgenvroeg met mijn vriendin naar het ziekenhuis met haar kleine.. om 6.30uur al opstaan
Wat een geklets!!! Ik heb het niet eens allemaal kunnen lezen. Weet het allemaal niet meer. Hier gaat alles goed.