erg leuk!!! vooral het katje nu ben ik ook helemaal gek van katten heb er hier 5 rondlopen ik ga slapen! tot morgen (als ik nog wat energie over heb)
jha leuk he ik heb altijd als ik een kitten zie zoiets van ik wil er ook 1... heb er al 2 gehad... en nu heb ik er weer 1 maar helaas voor maar 1 week en niet voor de lol
ik had 3 posi testen 2 nega testen en een nega bloedtest... en tijdens me "ongi" had ik een paar daagjes alleen maar kleine vlekjes... bij elkaar nog niet eens een kwart tampon zeg maar... dus weet ik niet of de bloedtest gelijk heeft of geen gelijk heeft... eind deze maand heb ik een afspraak bij de gyn...
Wat een gedoe, joh. Fijn dat je in ieder geval bij de gyn terecht kan. Jammer dat het pas eind van de maand is.
jha ze was op vakantie en tijdens der vakantie werd er gebeld en is ze al voor een aantal weken volgeboekt... vandaar..
maar ik ga weer... ga ff met de kleine op de bank zitten... tot morgen denk ik... doeidoei truste alvast...
Dames, even een (vieze) vraag. Net bij het douchen, kwam er afscheiding, wat een beetje korrelig was/leek. was niet hard, maar ook niet extreem zacht.. Wat kan dit zijn?
hallo, ik heb niet teruggelezen, ben ik een beetje te moe voor.... hoe is de uitslag van mamatje77, is die bekend? ik zie dat het hier nu rustig is, dus verwacht vanavond ook geen antwoord meer! denk dat ik ook maar gewoon even ga lezen en dan slapen, dan ben ik er morgenvroeg weer op tijd bij....
Hallo allemaal, Ik heb net een knal positieve ovulatietest in mijn handen, dus morgen of overmorgen mijn eisprong, wel iets later dan normaal. Ik kan dus donderdag 17 september testen, precies op de verjaardag van mijn man. Het zou echt een fantastische verjaardagscadeau zijn. Oooohhh, ik hoop het zo ontzettend erg......ook voor alle dames die graag zwanger willen worden.
dan maar vlug aan de klus jij! haha, dat zou inderdaad een heel mooi cadeautje zijn, wanneer je positief test op je man zijn verjaardag, een mooier cadeau kan hij zich niet wensen.....
heej angel, heb mijn vraag over je echo verwijderd, ik lag met mijn gedachten een dag voor.... ik hoop voor je dat je morgen positief nieuws krijgt, wat je onzekerheid minder maakt!
ik ga er weer vandoor, lekker slapen, hoop dat ik een beetje uit kan slapen morgen. heb morgenavond namelijk slaapdienst en die nachten zijn maar kort!
Manlief komt pas straks thuis....hahahahah! Het zou echt super zijn, ik zou echt helemaal gek worden van blijdschap.....
hey meis, Net pas klaar met bijlezen allemaal. Dacht je dat hij vandaag was geweest? was het maar waar!! Had vanavond weer bruinverlies en ongikrampjes, licht maar wel aanwezig dus ben echt heel erg bang voor de echo morgen Zal blij zijn als t morgenmiddag 12 uur is!! Zodra ik terug ben en mijn vriendin is weg (komt even op de kids letten zodat mijn moeder met me mee kan gaan) dan laat ik t jullie weten!! maar weet dus niet hoelaat dat wordt, mijn vriendin heeft nogal een plakkont Dames ik ga naar bed, eerst ff douchen en dan hopelijk een beetje slapen. Tot morgen!! Knuff kus!
Angel veel sterkte morgen en ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo gerust bent. Ik duim voor een goede echo dikke knuffel
hey dames, heb al even niets meer laten horen. Heb geprobeerd een beetje terug te lezen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd? Hier proberen deze week een beetje te klussen. Maar ventje werkt van 14u tot 22u en ik van 22u tot 06u. Het zal deze maand niks worden dus Hoe gaat het hier voor de rest? liefs petatje