ohh meis, spannend! alleen een maartje..... ik had dat afgelopen ronde ook voor het eerst, maar mocht helaas niet zwanger zijn.Maar we gaan ervoor duimen dat het bij jou wel positief mag zijn!
Hee BB, dit klinkt wel heel erg goed. En wat nou juffie ongeduld, je maakt hier iedereen nieuwsgierig en dan zeg je niets, dat is ook niet leuk
Ik ga mezelf ook niet gek maken hoor. De vorig keer dat ik zwanger was heb ik helemaal geen last gehad van mijn boobs dus het zegt idd helemaal niets, ik weet het.
Oh das niet brutaal hoor! en ja op de meeste fora ben ik PamPapilio al ben ik nergens echt actief meer nu.. welke bedoel je als ik vragen mag? (mag ook via pm)
En ik ben helaas nog nergens een tijdmachine tegengekomen. Was wel handig voor mijn gemoedstoestand momenteel.
Ongelooflijke stresskip! Ik ben dan wel niet van de NOD politie maar ik neem nu even het recht om je met beide pootjes even stevig op je stok te binden! En hiervoor gebruik ik ducktape! Zodra ik een tijdmachine heb gevonden dan ben jij de eerste die het weet, oké? En voor dit moment raad ik je aan je eigen werklijkheid te creeren. Dat werkt nog beter dan positief denken! (ssst wanneer ga je testen want ik ben ondertussen ook wel stik nieuwsgierig)
Ik ben geen stresskip, alleen zenuwachtig doordat ik weer andere symptomen heb, sta nog steeds met beide benen op de grond hoor, dat heb ik inmiddels wel geleerd na anderhalf jaar. En zodra ik getest heb horen jullie het gelijk
kan me niet voorstellen dat jij het volhoudt tot zondag, je testdrang is daarvoor veels te groot! zullen we de ovu-testen maar de schuld geven, eigenlijk zijn dat maar ondingen, zo weet je ook precies wanneer je ongi moet worden, waardoor de stress alleen maar groter wordt!
Het is gewoon heel erg handig om hier van alles te spuien, dan ben je het kwijt, lucht het op, en af en toe krijg je handige feedback en soms hele aparte vreemde commentaren.
Rimar meisje!!! Jij oma van 35 moet toch beter weten! Tijdmachines bestaan niet. Sinterklaas trouwens ook niet. Ga jij maar eens gauw voorin de roze truck zitten en je met de riem goed vastzetten. Wij rijden je wel door naar de mei mamas!!
Geeft niets hoor meis, ik begrijp je helemaal en alle andere met mij. Als je het hier niet kwijt kan waar danwel? Gewoon spuien, doe ik ook! En je mag 4 dagen voor NOD best wel eens een stukje zweven hoor!
Nee hoor, het is bij mij nog steeds de bedoeling om op zondag te gaan testen, hooguit dat het zaterdag gaat worden en dat is mijn NOD.