NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ohh meis, spannend! alleen een maartje..... ik had dat afgelopen ronde ook voor het eerst, maar mocht helaas niet zwanger zijn.Maar we gaan ervoor duimen dat het bij jou wel positief mag zijn!

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee BB, dit klinkt wel heel erg goed. En wat nou juffie ongeduld, je maakt hier iedereen nieuwsgierig en dan zeg je niets, dat is ook niet leuk

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga mezelf ook niet gek maken hoor. De vorig keer dat ik zwanger was heb ik helemaal geen last gehad van mijn boobs dus het zegt idd helemaal niets, ik weet het.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik moest vriendlief ff zijn boterhammen aangeven.:p

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Oh das niet brutaal hoor! en ja op de meeste fora ben ik PamPapilio ;) al ben ik nergens echt actief meer nu.. welke bedoel je als ik vragen mag? :D (mag ook via pm)

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is bekend, ik heb of andere symptomen of zie weer eens spoken, dus ben heel erg zenuwachtig

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Volgens mij ben ik je wel eens tegen gekomen op het kattenforum.

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En ik ben helaas nog nergens een tijdmachine tegengekomen. Was wel handig voor mijn gemoedstoestand momenteel.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Ongelooflijke stresskip!
    Ik ben dan wel niet van de NOD politie maar ik neem nu even het recht om je met beide pootjes even stevig op je stok te binden! En hiervoor gebruik ik ducktape!
    Zodra ik een tijdmachine heb gevonden dan ben jij de eerste die het weet, oké? En voor dit moment raad ik je aan je eigen werklijkheid te creeren. Dat werkt nog beter dan positief denken!
    (ssst wanneer ga je testen want ik ben ondertussen ook wel stik nieuwsgierig:))

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    whaaa Rimar, jij test gewoon zaterdag al!

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

BB10: ik ben het met je eens! Heb me dus heel snel omgekleed en ga mijn ronde doen!

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ben geen stresskip, alleen zenuwachtig doordat ik weer andere symptomen heb, sta nog steeds met beide benen op de grond hoor, dat heb ik inmiddels wel geleerd na anderhalf jaar. En zodra ik getest heb horen jullie het gelijk:p

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Jooooohhhhhhwwww Kris, you go girl!

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    kan me niet voorstellen dat jij het volhoudt tot zondag, je testdrang is daarvoor veels te groot! zullen we de ovu-testen maar de schuld geven, eigenlijk zijn dat maar ondingen, zo weet je ook precies wanneer je ongi moet worden, waardoor de stress alleen maar groter wordt!

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is gewoon heel erg handig om hier van alles te spuien, dan ben je het kwijt, lucht het op, en af en toe krijg je handige feedback en soms hele aparte vreemde commentaren.

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Rimar meisje!!! Jij oma van 35 moet toch beter weten! Tijdmachines bestaan niet. Sinterklaas trouwens ook niet. Ga jij maar eens gauw voorin de roze truck zitten en je met de riem goed vastzetten. Wij rijden je wel door naar de mei mamas!!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Geeft niets hoor meis, ik begrijp je helemaal en alle andere met mij.
    Als je het hier niet kwijt kan waar danwel?
    Gewoon spuien, doe ik ook! En je mag 4 dagen voor NOD best wel eens een stukje zweven hoor!

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Heee sinds wanneer zit jij bij de NOD politie???

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee hoor, het is bij mij nog steeds de bedoeling om op zondag te gaan testen, hooguit dat het zaterdag gaat worden en dat is mijn NOD.

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Sinds Feb2009. (undercover)

Deel Deze Pagina