Nou met een beetje mazzel kan ik je uitsluitsel geven dat.... maar ik heb 2 dagen positieve ovutest gehad en ook een paar daagjes later mijn ei gevoeld, ook rond die tijd geklust, had gisteren een roze veeg, en nu niets meer
Die angst had ik in het begin ook een beetje, maar laat je niet gekmaken waarom zou jij geen ei hebben! Gewoon testen en dan weet je vanzelf wanneer je je ei hebt!
Gezellig dan, en nu maar hopen dat het lukt voor ons alletwee. Heb ik daar tenminste 1 bekende bij zitten.
ik zal dan begin juni uitgeteld zijn, maar kan ook mijn best doen dat ie wat eerder komt. Of jullie houden hem wat langer binnen!
Ik realiseer me net dat ik alweer dichtbij een andere switch zit en dat is van vip naar elite member bij 2500 berichtjes, hihi
Meiden, Wat een hoop pagina's zijn erbij gekomen! Jeetje. Heb ik nog nieuwe zwangeren gemist de laatste 3 dagen?? Heb niet alle pagina's gelezen namelijk Wat kunnen die laatste dagen toch lang duren he ze kruipen voorbij! Heb testen besteld van die Ultra testen die 6 dagen voor NOD kunnen. Wacht nog even tot vrijdag en dan test ik nog even voor ik naar de gyna ga. Liefs esther
Hallo Esther, Lynette had een mooie echo, redirose is zwanger, angel heeft nu een echo, sammie staat op wachtlijst voor operatie heeft vrijdag gesprek met anethesist, en volgens mij was dat het wel zo'n beetje zo uit mijn hoofd. Mocht ik iemand/iets vergeten zijn, sorry
Dat jij dat durft, ik wil persee niet voor NOD testen, het kan dan nog altijd fout gaan en daar heb ik helemaal geen zin in om dat mee te moeten maken, dus bij voorbaat doe ik dat niet.
Klopt, maar aangezien ik vrijdag ochtend een afspraak heb staan om de MMM in te gaan lijkt het me beter als ik eerst even test. Ik zal daar toch een inwendige echo krijgen en nog veel meer testen i.v.m. PCOS. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar toch voor de zekerheid even een testje.
Was zit erin kipjes zijn gevoerd! Nu ga ik maar ff in de tuin werken zolang het weer het toelaat. Werk ze Rimar! Tot vanmiddag of anders vanavond!