Nee durf het niet riskeren! Omdat de test niet betrouwbaar is he... Die val op zich was al niet goed voor het evt. "hoopje cellen". Dus ga daar nu zeker niet nog eens straling bij doen. Stel dat het zo is... Wacht dan liever nog even!
Okee, maar zullen ze je niet vragen of de kans aanwezig is dat je zwanger bent??? Maar ik kan het me goed voorstellen hoor, je hebt het liefste enig zekerheid, maar zo vroeg, dan kan er nog van alles misgaan.
Tot vanmiddag BB, meestal ben ik 's avonds er niet, dan wil mannetje aandacht, hihi, laatst had hij nachtdienst en daarom was ik er ook 's avonds
Dat kan ik me ook goed voorstellen ja, wat gaan ze dan nu doen, wachten tot na je NOD voor het maken van foto's?
Geen idee! Tegen dan is mn rug (hopelijk) al lang genezen! Dokter zei om me gewoon rustig te houden en zolang ik geen tintelingen of gevoelloos word op plaatsen hoef ik niet terug. Ik wil ook naar de mei mama's!
@BB10 : Ja dat klopt daar zit ik ook al houd ik daar mn kinderwens en pil-loze leven wel stil zeg maar als er iets inzit en dat lekker groot is dan zet ik t daar vanzelf wel neer! @de rest: Nog niet ongi en ik begin zo te dromennnnn!!! morgenochtend doe ik weer een testje met ochtendurine dit keer.. dus wie weet.. HOPELIJK heb ik morgen echte streepjes!!! *duimt*
Ik hoop het ook ja, nou ga voor je duimen, en ik wil ook naar de mei mama's. Je bent daarin ook zeker niet de enige hoor, hihi
ik denk alleen met mn vriendjelief en als er wel streepjes komen gaan we shoppen voor spulletjes waarmee we t willen vertellen.. ik weet al voor alle familieleden aan wie we t meteen willen vertellen hoe we t gaan zeggen namelijk! hihi, dus dan mag ik eindelijk aan de knutsel.. *duimt heeeeeel hard*
@ Rimar, er zullen hier wel veel dames zitten die mee naar mei willen denk ik Mijn duimen draaien allesinds voor iedereen hier!!! (ofja, 1 duim, mn linkse is gekneusd en veel draaien doe ik er niet mee Nogal pijnlijk hihi)
Wil je wel geloven dat ik daar nog niet eens over nagedacht heb, wanneer we wie en hoe gaan vertellen dat.......
heej ben inderdaad weer terug! nou dat schiet op zeg! op een maand tijd ben ik maar 1oo gram bijgekomen! nou, zo duurt het wel een aantal jaar voordat ik er 5 kilo bij heb!
@Hoi! allemaal! @ Angel al terug van d'r echo? @ Ik weet nog niets. Kreeg net bij een ander topic te horen dat als er iets zou zijn de meestal vroeg bellen. Nou, dat hoop ik dan maar. Het is toch wel slopend dat wachten op die uitslag. Zucht. @ Rimar, ik duim voor je!
Mijn nieuwe haar do staat hiero... http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/148092-februari-2010-mamas-1211.html#post5424060
oh en muurtje is er! nou muur, dan maar hopen dat er bij jou ook goed nieuws komt! ik kan me ook niet voorstellen dat ze met minder goed nieuws lang wachten met bellen!