meiden... ik kom me hier aanmelden... ik weet eigenlijk niet precies wanneer me NOD is maar afgelopen zondag (de 16e) had ik een klein beetje bloedverlies en nu nog steeds een klein beetje... erg raar na een vmk maar heb me op de 16e gezet...
Ik heb even een vraag aan de dames die een miskraam hebben gehad: Toen jullie gemerkt hebben dat het fout zat, zijn jullie dan naar de gyn geweest ter controle?
@Clapat: na de eerste mk (die zich aankondigde met bruinverlies) heb ik wel nog een extra echo gehad om te kijken of de bm weer schoon was, maar dat was niet bij de gyn. Bij de tweede (waar ik nu nog in zit), was er op de echo al niks meer te zien, terwijl ik nog niets gemerkt had. Nu heb ik wel wat bruinverlies inmiddels al paar dagen. Er is afgesproken dat ik voor een extra echo kom als 2 weken na de eerste echo ik nog steeds een positieve zw-test heb. Zo niet, dan kunnen we gewoon verder gaan en komt er geen verder onderzoek in principe.
Hoi Clapat, Tijdens de MK lag ik in ziekenhuis, veel bloedverlies. Toen men dacht dat het "meeste" weg zou zijn is er een echo gemaakt en die liet zien dat mijn baarmoeder weer in normale vorm was. Voor de veiligheid hebben ze toen nog inwendig onderzoek verricht en toen pas haalde de gyn het vruchtzakje eruit. Hij vertelde daarna dta ik niet meer op controle kwam mdat het zo "klaar" was. Wat een boer he? IK heb daarna wel 3 weken gevloeid!!!! Ik heb in die weken echt gedacht is alles ook wel echt weg?? Maar na 5 weken vanaf dag MK ben ik weer ongi geworden, dat gaf mij teken dat alles weer normaal functioneert. Mocht je onzeker zijn overleg het met verlosk of bel poli gyn in zkh, assistente aan telefoon kan je aanhoren en advies geven. Veel sterkte meid en mocht je weer gaan voor zwangerschap veel geluk. Groetjes Lilly11
Het probleem is dat ik niet weet of ik daadwerkelijk zwanger was. Tussen mijn cervixslijmperiode en nu mijn duivels, zat er veel tijd tussen. Of wel heb ik een MK nu (er zitten kleine stolsels op mijn tampon) ofwel heb ik gewoon een lange lutheale fase... Het was nog maar mijn tweede cyclus dus zo goed kenik mijn lichaam nog niet.
Vandaag even lekker in bad geweest (niet dat het nodig was, want zweten doe ik nog steeds), en toen ik aan het afdrogen was (komt vies praatje aan) verloor ik allemaal dikke afscheiding. En niet zo'n klein beetje, maar best wel veel. Dat was echt raar. Gelukkig stond ik nog in het bad dus kon ik me weer even gaan afspoelen. Maar dat ben ik in ieder geval kwijt.
ik meld me hier ook maar. Heb me al op de lijst gezet. vandaag ongi geworden en met zware krampen ook nog op naar de volgende ronde. Veel succes dames en super veel klus plezier
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Voor de meiden hier bij deze dus hcg.
Hey Setti! Dank je wel dat je HCG voor ons strooit! Gefeliciteerd dat je de 12-weken grens over bent! Ik hoop je snel (= met een maand of 3 en een klein beetje? ) te mogen volgen! Groetjes, ex-maart-2010-mama
haha Setti!! Thanx!! Nu maar hopen dat 't baten mag!! 3 dagen na mijn laatste posi ovutest nog steeds geen stijging in m'n temp..Om gek van te worden!! Ben benieuwd wat m'n temp morgen gaat doen..September komt trouwens alweer aardig in de buurt..Spannend... Liefs, Anna
Setti, bedankt, heb wat HCG hepakt en gevangen.. Nu maar wachten tot de 11de Hoe is het verder met iedereen??
*cyntje78 veegt alle achtergebelven HCG van de straat* Is het bij jullie ook zo'n slecht weer als dat ze voorspelden? Ik vind het hier wel meevallen.... volgens mij zijn we er nu een heel eind vanaf. Liefs Cyntje78
Mmmm ik denk dat ik toch maar weer eens een banner ga maken... kan ik tenminste nog ergens naar aftellen.
Cyntje..Ik hoop echt dat dat overgebleven HCG 't 'm doet (save the best for last!! ).. Hier is 't alleen afgekoeld..Het is droog, er staat een lekker briesje en in de verte dondert het af en toe eens een keer..Ik denk dat wij er hier in 't Limburgse land weer goed vanaf komen.. Liefs, Anna