Ben het een beetje zat aan het worden......me hoofd zit vol van de verkoudheid, van het denken en het piekeren van zou het nog wel zou het niet....pfffff lekker hoofdpijn van!! Nou ja wat je lekker noemt niet dus...
oh mamatje toch, heb je al een paracetamolletje gehad? en heb je nog een beetje kunnen slapen vanochtend? heel veel beterschap meis, dat je weer snel op mag knappen. *knuf*
Vreemd dan zou je bloedtest gisteren al iets aan moeten geven, maar ja het is een gemiddelde wat hij berekend. En zolang jij je nog aardig zwanger voelt, niet ongi bent............Ik zou gewoon vrijdag testen gaan meid, dan heb/krijg je hopelijk wat meer zekerheid.
Dank je wel voor de knuf.....heb vanochtend eigenlijk geen oog dicht gedaan....lukte me gewoon niet. Als ik een paracetamolletje nu in ga nemen val k in slaap en zoonlief is ook al weer thuis van school....
dank je... het is wel erg zwaar... om de 3 uur eten... plassen en poepen stimuleren... warm houden... ik heb amper geslapen... werd om t uur wakker... vannacht sliep ik voor t eerst rond half 5... en rond 5 uur werd Poekie in paniek wakker... ze beet en krabte me... ze ademde heel zwaar, en wilde miauwen maar het lukte niet.. ik wist niet wat ik moest doen... heb in haar gezicht geblazen (haar ogen waren ook raar...alsof ze er niet was)... heb haar warm gewreven...heb haar der medicijn gegeven (beetje te vroeg maar als het helpt dan moet t maar)... en kwartier later was ze eindelijk weer rustig... verder heeft ze geslapen, gegeten... en uit der zelf geplast en gepoept op de bak ... ze gaat gelukkig vooruit...
Niets daarvan, juist niet dus.............hallo zeg we zouden toch beiden deze week positief testen???
Weet wel dat ik bij me eerste zwangerschap ook pas een vaag streepje had op me nod, en toen bleef het wel goed gaan.... Daar is zoonlief uit gekomen....
Het is wel een scheet zo op de foto te zien, maar misschien heeft ze eerder geprobeerd je wakker te krijgen een beet ze je in paniek om aandacht en warmte. Maar blij dat ze nu iets op de bak gedaan heeft. Zit een leuk koppie op, en trouwens nog iets het zijn toch meestal rode katers ipv poesjes? Oh ja en E.T. ziet er ook grappig uit hoor (en voordat je hond zich gepasseerd gaat voelen, die ook)