ik ben nu met een truitje voor mezelf bezig. maar over 2 weken ga ik op kraamvisite en dan wil ik ook een leuk babypakje af hebben en een knuffel voor de zus. moet daar alleen nog stofjes en patroontjes voor uitzoeken...
Ik had 3 dagen NA me eisprong ook last van me (.)(.) hopelijk is het een goed teken voor jullie bij mij wel
Dat klinkt leuk. Ik moet nog een shirtje voor mijn nichtje opnieuw doen, maar ik kan me er nog niet toe zetten, raar is dat
@Angel Ohh lieverd wat ^&*() voor jullie. Dit hadden we niet gewild he. Wat een naar gevoel. Hou je taai en een hele stevige knuffel voor jou van mij.
Zag het al bij je onderschrift staan dat ik je naam aanklikte....leef gewoon erg met je mee meis!! Had zo anders gehoopt voor je!!
Hey dames, Was toch even aan t proberen om bij te lezen snel, maar het lukt me niet.....sorry. Inderdaad het was niet goed, de baarmoeder was al geheel leeg, dus waarschijnlijk ben ik het vruchtje bij mijn bloeding vorige week verloren. Het bloed dat ik sinds vandaag verlies is hoogstwaarschijnlijk mijn menstruatie al. De baarmoeder en eierstokken zagen er verder goed en schoon uit dus hoef niet meer terug. Ik wist het gewoon, dus tot net heb ik me heel groot kunnen houden, maar nu iedereen weer naar huis is, de jongste op bed ligt en de meiden even geen aandacht vragen begint t toch wel pijn te doen Moet me flink bedwingen geen traan te laten....... Moet nu alleen nog de afspraak van de 23ste afzeggen maar dat lukt me vandaag echt niet meer, voel me leeg en op.... Mag ik weer met jullie meekletsen
ik heb dat ook van die dagen, dan wil ik heel graag maar op de een of andere manier lukt het niet! maar als ik dan doorzet, en eenmaal lekker bezig ben, dan gaat het wel. alleen dat doorzetten is vaak het moeilijkst. nu vind ik het wel lekker om eraan te weken, maar moet ik zo naar mijn werk. dus dat schiet ook niet echt op. hahaha
@Mamatje77 We zijn er voor haar en ik heb ook al gereageerd op haar onderschrift. Ze weet echt wel dat we het goed bedoelen. Knuff
Heeeee lieverd, Dikke megaknuf voor je!! Tuurlijk mag je meekletsen, janken weet ik veel wat als we er maar kunnen zijn voor je!! Tranen staan bij mij ook in me ogen!! Sorrie dat ik je niet even de gelegenheid gaf om zelf het te vertellen hier.....wilde je zo snel mogelijk een knuf geven...