@hier, nog even een banaantje eten en dan op de fiets naar mijn werk! is de eerste keer, terwijl ik er al 2 maanden werk. het is nog geen 5 km verderop! triest he? altijd wel weer een smoesje, zodat ik met de auto kan
Ook heel typisch.. zie net dat de overbuurman slingers aan t ophangen is.. '"Hoera een meisje" Was alweer vergeten dat ze zwanger was!! T lijkt wel alsof mensen met een kinderwens baby's en zwangere vrouwen in hun omgeving aantrekken of niet?!!!!!
Nou ja je gaat nu in ieder geval wel op de fiets, goed zo, houden zo, en je weet wat Barry Steven zegt: Vooral doorgaan
Ja achja, te lang serieus blijven lukt me niet, dat doe ik wel zodra ik slaap Helaas heb ik laatst met loze HCGtjes gegooid en voelde ik het dus gewoon aan mijn eigen water en niet aan het vruchtwater dat jij posi gaat testen, maar het geldt nog evengoed, ons stresskippetje is gewoon zwanger
doei dames, tot morgenvroeg, dan ben ik er weer! tenminste als ik veilig terug ben gekomen op de fiets!
Ga ik weer in mezelf praten?? Hee rimar, best wel een heftige dag zo niet waar, al dat gestress enzo? Ja best wel een heftige dag vandaag
Rimar elke keer dat jij denkt dat het nog zo lang duurt tot zondag dan bedenk maar dat het voor mij nog tot de volgende zondag duurt, dan valt het weer wat mee, toch?
Hihi, ja zo zat ik vorige week, toen kon ik ook iets meer relativeren. Ik spreek je volgende week wel even weer, eens horen hoe het dan met je gaat
jullie moeten idd ook nog ff wachten.. zal ik maar ff meedoen dan.. is t al morgenochtend???? hihihi wel ff minder en apart.. Als ik nu wel zwanger zou zijn.. en ik heb ff een beetje goed gegokt/ gerekend.. dan ben ik uitgerekend op de verjaardag van zowel mn schoonmoeder als mn nichtje!! en die dag valt ook nog s vaak op moederdag! (nu al een drukke dag dus! pfff )
En ik moet zeggen, yootje, voor iemand die zou gaan fietsen ben je nog aardig online, ik zie je hier onder nog bij staan nl