Rimar! Ja! ik ben zooooo blij! Heb zitten janken! En ook nog een meisje. JOEPIE!!! Ben helemaal aan het stuiteren. En zooo blij! BLIJ BLIJ!!!
Hee Muurtje, wat zul jij je nu happy voelen zeg. Helemaal hartstikke fantastisch goed nieuws. Nu kun je je dus helemaal daarop gaan richten qua naam, inrichting, shoppen. Meid ik ben superblij voor je
Muur en nu heeeel gauw gaan genieten van de zwangerschap want voor je het weet ligt ze al in je armen!!
Dus Muur, nog 1x voor de duidelijkheid...ikke en manlief....elke dag....rampetampen...douchen... ouch spierpijn......DOCHTER toch?
MUURTJE GEFELICITEERD!!!! Je kiezelstenerinnetje is dus helemaal gezond!! Geweldig meid heeft al het duimen en alle kaarsjes dus geholpen
Muurtje heeft mij vanochtend uitgelegd hoe je twee streepjes krijgt op een zwangerschapstest. Wil ik ook, dus moet effe dubbelchecken...
Muurtje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEP! hihi *bloos* mag ook om de dag hoor. Op een gegeven moment is even rust tussendoor wel lekker. hihi
DAnk je wel lieve schat. En ik zag jouw onderschrift. GLOEIENDE GLOEIENDE!! Ik wens je heel veel sterkte! DIkke knuffel!!!