Chelle heb op google iets gevonden met kraaltjes: rood is rechtdoor, blauw is links etc. Ken je dat? Weet dus niet hoe het bos er daar uit ziet dus moet ik terplekke maken dus.
Angel....getverderrie meid, dit was niet de bedoeling... heeele dikke knuf en sterkte. enne blijf er over praten he meid dat is echt het beste.... xxx
Wat vinden jullie van deze??? Ballonnentocht Bij deze tocht krijg je een aantal genummerde ballonnen, of ballonnen met elk een andere kleur. In die ballonnen zitten briefjes, en op ieder briefje staat een stukje van de route, bijvoorbeeld met een stripkaart. Onderaan het briefje staat welke kleur ballon je na afloop van deze route kapot mag maken, vervolgens loop je de kruispuntenroute die daarin zit, etc. Je kunt de route ook met watervaste stift op de ballon tekenen en in de ballon alleen een briefje doen met welke ballon de volgende is. Zo zorg je ervoor dat de deelnemers beter proberen om de ballonnen heel te houden.
muurtje fantastisch alles is goed, wat leuk een meisje! meiden schiet mij maar een boom in of zo! gisteren natuurlijk bloedtest nega, net toch maar weer van predictor getest de gewone, streepje binnen de 5 min te zien heeeel licht. zou het allemaal wel kunnen?
Bij mij staat cyclus van slag omdat ik volgens mijn geen eisprong heb gehad en mijn temperatuur is ook niet echt afwijkend geweest. Maandagavond kreeg ik ineens hele erge druk in mijn buik net alsof ik een mega eisprong ging krijgen. Mijn temperatuur is ook nogsteeds redelijk hoog en ben vanochtend in het ziekenhuis geweest en heb daar ook de gyn gevraagd hoe het nu zit. Volgens haar is mijn cyclus van slag OF ik ben zwanger. Ik had de keuze om een bloedtest te laten doen nu of om te wachten tot maandag als ik nog steeds niet ongesteld ben dan. Ik wacht wel tot maandag want ik wil niet in hetzelfde schuitje zitten als mamatje77... De gyn heeft me dat trouwens ook gezegd dat ze liever wacht tot 7 dagen na NOD want daarvoor kan het nog zijn dat er nog niet genoeg HCG in je bloed zit. Dus mamatje77 er is ZEKER nog hoop! en vooral omdat je al ruim voor je NOD een bloedtest hebt gehad
Muurtje geweldig Pfff wat een geruststelling. @angel dikke knuffel hopelijk kan je snel en blijvend op de roze wolk springen
weet dat die vroege weleens vals zijn maar die gewone van predictor? maar zo snel kan hcg toch niet verdubbelen?
Hey meiden, ik heb een beetje bijgelezen (om de pagina, gaat sneller) @ Angel: Wat verschrikkelijk kut meis! Heb nogwel zo hard voor je zitten duimen vandaag, ben er helemaal stil van Heel veel sterkte en weet dat je hier je ei kwijt kan als je dat nodig hebt! *Kubus geeft Angel hele dikke knuf* @ Muurtje: Wat een super geweldig nieuws!!!!!!! Wat moet jij je gelukkig voelen meis, na alle spanning van de afgelopen weken! Geniet er lekker van samen met je mannetje!! Wat ligt geluk en verdriet toch dicht bijelkaar dan he....
zo nou ben al eeen heeeeeeeeeeeeele tijd niet geweest heb een andere gebruikersnaam moeten aanvragen die andere die deed het steeds niet als ik wilde aanmelden had er constant problemen mee. deze doet het opeens wel goed. enigste verschil met me vorige naam was dat er geen 1 achter stond Ik ben nog altijd aan het wachten ik moet nog 2 dagen wachten met testen maar denk eerlijk gezegt dat ik niet zwanger ben aangezien ik al 3 testen gedaan heb de afgelopen 3 dagen hahah kon het niet laten. heb zo testen gehaald waarbij je paar dagen VOOR je nod al kan testen. Nou als ik de 4e nog niet ongesteld ben wacht ik nog 2 dagen. als ik dan nog steeds niet ongesteld ben dan ga ik opnieuw testen. Als k dat tenminste wel volhou
Nieuwe dames, welkom.. Ben bang dat ik jullie moet verlaten deze maand *snik* Weer rood/roze, alleen nu meer dan gisteren *snik* ...