Mag ik ff ego? Ik heb een beetje raar gevoel in mijn buik. net alsof hij in brand staat ofzo het doet niet echt pijn maar fijn voelt het ook niet. En ik heb pijn in mijn onderrug. En net kreeg ik een steek in mijn linker boob die echt lang aanhield. Nee mijn voetjes staan nog op de grond ik wilde het alleen ff kwijt.
En ik heb wel weer een misselijk gevoel, had 2 avonden dunnen ontlasting en vanavond keihard. Ik snap helemaal niets meer van mezelf
Zal ik dan ook mijn ei ook ff kwijtmogen: Hier al vanaf ei erge jeuk tepels, al 3 dagen niet naar de wc kunnen, gister avond misselijk na thee en een koekje (zat te kokhalzen op de wc) en opgezette buik. Bedankt dames voor jullie luisterde oor
Je hebt een aantal posten in het bos. Bij de ene post kan je aandelen van shell kopen voor 10 euro en bv bij een andere post verkopen voor 40. ZZo moeten ze proberen zoveel mogelijk winst te maken. Ze mogen maar een aandeel per keer kopen en verkopen. Eens in de zoveel tijd wordt er gefloten en dan mogen de beurshandelaren (docenten) de tarieven van de aandelen wijzigen. Dan moeten de leerlingen weer heel het bos door om te kijken waar ze de beste deal kunnen sluiten. Degene met het meeste geld wint.
klinkt goed Suzan. Nouja voor jou niet goed maar voor eventuele klachtjes en de uitkomst ervan natuurlijk wel.
susan spannend! bb klinkt ook apart je klachtjes! rimar, tot morgen! dames ook tot morgen ga er op tijd in! xxx
BB10 kun je misschien een uitgebreide beschrijving van het spel mailen?? PB mijn email wel even als dat nodig is
As. Woensdag gaan we op kamp Dus als ik het maandag kan laten zijn aan een collega op zijn laatst dan kunnen we dan samen kijken of het wat is.