Aijj dat klinkt niet best.. Hoop dat het snel weggaat! Hier speciaal een dansje voor jou: *Klop klop klop, wie klopt daar in mijn mond? Ga jij es ff weg! IK dans hier in het rond! Weg weg weg, want je doet Krisje pijn, steeds aspirinie slikken, is namelijk niet fijn! Oekeleboekeleboe, dus laat haar met rust, dan is zij weer gerust* En nu gaat ik ervandoor, vriendinnetje wacht! Byeeee!
het is dat ik die test er niet duidelijk op krijg anders hadden jullie ff kenne kijken...morgen nog maar ff afwachten...normaal heb ik ook veel dikke witte/cremige afscheiding voor me ongie, nu is het meer hele kleine miniklontjes meer naar het ovuslijm toe zeg maar..
Dan heb ik nog steeds hoop voor je meid, spannend hoor morgen. Gewoon 's morgens testen en ook als is het weer een vage streep, dan zou ik toch ook nog je bloed laten prikken, dan moet het daar zeker zichtbaar zijn, en anders gewoon wat ochtenurine bewaren, je eigen test meenemen, kunnen ze in zkh zowel je bloed als je urine testen.
Hallo Herr Zahnartz, Ich habe immer noch sehr viele Schmerzen. Ich glaube nicht dass dies in Ordnung ist, kann Ich Heute nochmal vorbei kommen?
Ik ga in ieder geval mijn best ervoor doen, dat wel. En dan verwacht ik gewoon van jou voor mij een enorme lading HCG
Dus nog 1 dag afzien, sterkte, dikke knuffel. Gelukkig begint mijn drug te werken, pijn wordt al minder, pfft daar ben je gauw flauw van tenminste ik wel
Goeiemorgen dames! Ik heb vandaag lekker een dagje vrij! Hebben jullie ook al zo'n herfst gevoel? Zin om sier-pompoentjes en andere herfst spulletjes te kopen voor in huis? Om te gaan shoppen voor winterkleding omdat je garderobe er maar bar leeg uitziet wat betreft lekkere warme winterkleding? Pfff ikke wel, erg he? Ik zit al weer op de helft van mijn cyclus en nu maar weer aftellen Liefs Cyntje78
Een echte meid dus, met een eigen karakter. En dat wil nog wel eens botsen dus, helemaal omdat jij de moeder bent en zij eigenlijk naar jou moet luisteren, moeilijk en lastig soms, maar het hoort erbij
Goedemorgen, heb jij even mazzel met je vrije dag, ik moet maandag vrijnemen. Herfst en winterkleding heb ik in bestelling, hihi lang leve de postorderwinkels, ik gun me weinig tijd om naar een kledingzaak oid te gaan, vind dit wel zo gemakkelijk. Heb al nieuwe laarzen gekocht die ook over mijn racekuiten passen. En ze gaan zaterdag met bolchrysanten langs de deur bij ons in het dorp, die zijn heel groot en heel mooi. En ik zit jammergenoeg weer op dag 1 van mijn cyclus.
Ook al vrij! De bomen gaan hier goed tekeer. Ik heb geen zin om het even gezellig te maken, maar eerder om amper wat te doen ivm ongi. Heb me wel al warmer aangekleed. Heerlijk!
Goedemorgen dames Wat een rotweer zeg. Nog even en dan komt mijn ei als het goed is. Gebruik ovulatietesten de laatste maanden, maar vind het maar lastig, krijg haast nooit een overduidelijk positieve test. Maar goed, aangezien ik zeer regelmatig ben klussen we eigenlijk zo rond de helft van mijn cyclus. Dus de komende dagen ook weer. Na zo'n lange tijd bezig te zijn is de lol er wel een beetje af hoor. Moet wel moeite doen om er een feestje van te maken. En wil geen maand overslaan!!