Ik had afgelopen dinsdag een knap positieve test.... de dag daarvoor was het streepje amper zichtbaar. Ik zou ook wel eens iets bij de wehkamp willen bestellen, maar ik heb zo'n ieniminie rotmaat dat ik meestal de helft kan terug sturen De broeken iig dan... ik zal eens kijken voor bovenkleding. Een ongi kan echt je dag verpesten ja... op zo'n dag ben ik ook altijd erg down. Groetjes Cyntje78
Ja wat wil je ook het is herfst, ze zijn hier in een electriciteitsmast bezig, doodeng om te zien, daar boven in te zitten met dit weer
Ik vind de kleding van miss etam heel goed, die bestel ik dan online, ik val in de grote maten ook errug lastig soms, vandaar dat ik ook zelf kleding maak, dat kan ik dan aan mijn figuur aanpassen, maar als je ook nog eens full time werkt dan is het vaak een kwestie van tijd, die ik dan niet zo veel heb, maar toch, het is wel leuk om te doen.
heej een hele goede morgen allemaal, ik ben terug van werk! hoe is het hier, zal zo eens een paar bladzijden terug gaan lezen, maar niet alles hoor! is weer veel te veel...
Nee jammer maar helaas, ik had het gisteravond al gezegd, toe had ik weer roze veeg en buikkrampen, en vannacht was het bingo
wat betreft die herfstkleding en shoppen, ik bestel het meeste bij H&M online, hou niet zo van winkelen. ben erg makkelijk erin
ohhh en ik had nog zo gehoopt dat het een innestelingsbloeding was. balen meis, veel succes in de volgende ronde! je nieuwe NOD ligt niet ver van die van mij, zie ik! maar ik heb wel een cyclus van 30 aangehouden in mijn banner. ik ga zaterdag de eerste ovu-test doen, of is dat te vroeg?
Goeiemorgen, ja dank je wel, ik baal goed ervan maar kan er niets aan veranderen hoe graag ik ook zou willen
Ik denk dat ik vanaf maandag zou doen, maar dat is persoonlijk, de meesten adviseren je korste cyclus aan te houden en dan is het ook nog afhankelijk van je luteale fase. Gebruik jij ook www.mijnkalender.net? Daar staat in de berekening de 3 dagen waarin je het vruchtbaarst bent, net als de calculator hier maar als je die volledig een paar maanden invult houd deze jouw gemiddelde aan. Kijk anders hier eventjes, is een gebruiksaanwijzing voor ovu test met daaronder advies hoe en wanneer te gebruiken: http://www.l10.nl/docs/ovul_mid.pdf
Bij mijn gemiddelde cyclus nu, dat is 28 dagen moet ik beginnen op dag 10 van de cyclus met ovutesten
ik gebruik de kalender inderdaad ook, ik zal eens kijken wat die aangeeft, volgens mij start die dinsdag met de vruchtbare dagen, maar als mijn lf langer is, kunnen die ook eerder zijn, toch? en ik wil mijn ei niet missen, dus denk toch dat ik zaterdag, op dag 10 begin met testen.
Ik heb jaren geen rok willen dragen , heb nu een spijkerrok gekocht, had al donkerbruine laarzen, heb er nu zwarte laarzen bij gekocht. Leuke legging en shirt erbij en klaar is rimar
ik draag heel vaak een rok, meer zelfs in de winter dan in de zomer, met van die leuke maillots eronder! en inderdaad een leuke laars hoort daar ook bij! maar ik mag nu nog niets kopen van mezelf, ik ben minder gaan werken en ook in functie omlaag gegaan, moet dus nog een beetje wennen aan mijn nieuwe/ mindere salaris!
Ik heb net weer een bestelling gedaan, zal vast met ongi te maken hebben, ze hadden er net een zwarte blazer met geruite roezelrand bij staan. Heel apart, nog een paar andere shirt in verschillende kleurtjes en pasmaten, moet wel uit kunnen die verzendkosten. Als het goed is wordt het zaterdag bezorgd En had afgelopen zaterdag op de markt 2 leggings gekocht bewerkt 1 x grijsbruin en 1 x zwartgrijs, moet nog wel ff passen, anders zaterdag weer retour die handel