En nu op richting tamme ET in nek van Naliey foto, ben heel benieuwd wanneer we die mogen bewonderen, hihi
pff.. was aangezet, keuken opgeruimd, en nu even stickers knipppen.. straks stofzuigen/dweilen.. morgen weekend weg, dus heerlijk schoon huis als we terug komen (hoop ik)
Ik gebruik alleen midstream tests, ik ben nogal onhandig met in een potje, bakje oid te plassen, daarom vond ik die zwanger worden pakket met ovu en zw test wel gemakkelijk en heb die gelijk maar besteld, ik hoop ze volgende maand beide te kunnen gebruiken en niet alleen de ovu tests
als je ze elke dag er uit haalt raken ze aan je gewend (net als ratten enz) en dan zijn ze zo tam... (tenminste is te hopen want dit is me eerste en ik ga uit van wat ik allemaal heb gelezen en gehoord)...
Ik geloof dat wij maar gemakkelijk gaan doen vanavond, chinees, en anders loempia uit de oven, is errug lekker hoor
we hebben zeker een beestenboel... vissen (2 aquaraiums) een hondje een Baardje 2 katten en tot zondag een kitten...
1 ding scheelt, er zit een overdekt zwembad bij, en morgen schijnt het toch nog redelijk weer te worden of ben ik weer eens verkeerd geinformeerd?
zelfs ik ben benieuwd eerst ffies tam maken... we moeten niet hebben dat ze ineens op de grond is gesprongen