Nee dat is ook weer zo, nou ik hoor het wel en stuur hem anders maar als pbtje voor het geval ik er niet ben, wil wel zien nl.
gehakt, champignons, worteltjes (mini). Dan een zakje mix erbij (gehaktschotel) en dan met aardappelpurree of met aardappelschijfjes in de oven Dan doe je laag voor laag in de oven.. jammie wij gaan het nu gewoon zo eten, en dus niet in de oven
er zijn dagen dat ik denk waar ben ik aan begonnen, dan heb ik spijt dat ik overal jha op zeg... (vooral op dagen dat 1 van de dieren zijn behoefte ergens doet waar niet mag)... maar zodra ze weer lief doen (kopje of likje geven ofzo) dan ben ik toch weer blij dat ik ze heb... en ik zou ze hoe dan ook echt niet weg kunnen doen... er is 1 rede waar ik ze wel weg voor zou doen... dat is als we een kleine hebben die allergisch is... verder zijn er geen redenen...
paard staat elders op het land . Daar wordt voor gezorgd. Mijn bijrijdster doet hem, en anders iemand van stal
hihi zij gaat de hele dag al op de foto in 2 dagen tijd heb ik al ik weet niet hoeveel foto's van Poekie ze is nu samen met Sabi aan het boeven hihi...
@ naliey: spannend hoor voor het eerst zon bijzonder beestje... hoop dat het goed lukt om m tam te krijgen. hier maak ik pasta met verse groente voor manlief die laat thuis is vanavond en ik eet straks lekker broccoli met gebakken piepertjes...
jha tuurlijk mijn dieren komen op dit moment echt op de gedeelde eerste plaats (samen met me ventje) en als we kids hebben komen zij op de eerste plaats...
Die 2 kunnen heel goed met elkaar, had ik al gezien op foto laatst, het zal Sabi dan wel moeilijk vallen als poekie weer weggaat