En ik moet hier nog snel wat afmaken en dan naar huis, ik ga dus afsluiten, fijne avond allemaal en tot morgen
Vanaf vorig jaar oktober last, tot januari dit jaar fysio, maar het verbeterde niet. Kon haast mijn bed niet uitkomen en had constant pijn. Toen doorgestuurd naar ziekenhuis en nu loop ik bij de pijnpoli. Eers veel pijnstillers geslikt en slaaptabletten, sliep niet door de pijn. Ik heb mijn 1e spuit erop zitten en de 2e komt volgende week. Vorige week ben ik bij de psycholoog geweest van het ziekenhuis om over de pijn te praten, maar uiteindelijk ben ik een beetje ingestort daar. Kon alleen nog maar huilen. Vanaf januari zit ik in de ziektewet
Niet meer. Ik loop ook bij de bedrijfsarts en ik ga nu een multidisciplinair traject in, met fysio, ergo, psycholoog e.d. Bij de psycholoog ging het vooral mis toen we bij de bevalling van mijn dochter waren beland, daarna is alle ellende begonnen tot nu.
Lichamelijk gaat het nu wat meer de goede kant op, maar nu ligt er weer een depressie op de loer van de afgelopen jaren. Ben al eerder depressief geweest door alle toestanden, en dat wil ik echt niet meer meemaken. Dus ben wel heel blij dat ik weer naar de psychoolog mag. Ik ga er vanuit dat het vanaf nu alleen nog maar beter wordt, dat hoop ik tenminste
Ik ga zo langzamerhand maar eens wat aan het eten doen, moet vanavond weg voor vergadering, dus zal morgen weer even komen spieken... Fijne avond iedereen!
ik hoop dat je niet meer zo ver komt, en dat je alleen maar de goede kant op gaat....lijkt me echt niet prettig. eet smakelijk enne vergader ze x
Dames, ik heb nieuws: Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zooooo blij!!! liefs, mamaT
Heitje we zijn allebei even nieuwsgierig MamaT mag ik vragen met welke test je getest hebt? Omdat je 4 dagen voor je NOD zit! En al meteen posi! Kan dan zelf mss ook al testen
Hey meiden, Heb niet bijgelezen, heb een verschrikkelijke klote dag achter de rug dus ff nergens zin in Is er nog nieuws? Zag geen roze op de lijst helaas