Ben er eens vandoor! Heb al uuuuuuren op de laptop gezeten vandaag dus nu kan ie wel weer ff! Ga verder tv kijken (zonder tegelijk ook te laptoppen dan) Tot morgen ofzo! Loran amuseer jullie op weekend!! Zal duimen dat jullie goed weer hebben!
Hier zijn echt de rode duivels losgebarsten.... Bah..bah...bah...nu giga buikkrampen niet leuk meer... Sorry voor ego heb nu ook niet de puf om terug te lezen en te reageren..sorry voor iedereen die al gaat slapen TRuste!
hee dames, ik ben er ff SUPER NIEUWS VAN TANTE VINDEN JULLIE NIET? Ben zo ontzettend happy voor d'r. En besef tegelijk dat ik nog zo'n lange weg heb te gaan om die 2 felbegeerde streepjes te zien
Zethu Jij komt vast de ware tegen en dan komen de kindjes vast wel.... Helaas heb ik geen glazen bol, maar echt ik ben er van overtuigd.. dikke knuffel
Ach ja, eerst maar eens op het vrijgezelle leven richten he. Kijk hoe ik in de markt lig. Moet zeggen, ik heb alleen mijn notlogprofiel wat meer bezocht, en ineens heb ik daar aandacht genoeg. Terwijl ik daar heb staan dat ik een break nodig heb.
Hallo meiden, Ik kom ff gedag zeggen... dus: hoi! Hoe is het hier? Lees dat mamatje toch ongi is geworden, balen meid! En charmedknorrie ook! Veel succes volgende maand! Ik heb eigenlijk weinig te melden.... Had alleen vanmorgen bij het douchen ineens bruinig slijm? Huwh? Vaag? Wel steeds al ei-krampjes maar kan mn ei nog niet vinden met de ovu-testjes.. Hoop dat ie snel komt!
Dames ik ga naar bed toe hopenlijk slaap ik nu wat langer als afgelopen dagen, was weer een paar dagen heel vroeg wakker..... Tot de volgende keer!